بهترین آموزشگاه نقاشی مشهد

بهترین آموزشگاه نقاشی مشهد

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین آموزشگاه نقاشی مشهد بپردازیم، اما قبل از آن میخواهیم کمی با این هنر آشنا شویم. همچنین به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چرا قیمت کلاس نقاشی از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر بسیار متفاوت است. 

نقاشی از آن هنرهایی است که طرفداران زیادی دارد و به همین خاطر آموزشگاه های نقاشی و آموزشگاه های هنرهای تجسمی بسیاری در سطح شهر مشهد فعالیت دارند تا به آموزش علاقمندان بپردازند. 

بهترین آموزشگاه نقاشی مشهد کجاست؟

آموزشگاه های نقاشی متعددی در مشهد وجود دارد که هریک طرفداران خاص خود را دارند. شما می‌توانید بر اساس موقعیت مکانی، هزینه، و تکنیکی که قصد یادگیری آن را دارید، بهترین اموزشگاه نقاشی مشهد را که برایتان مناسب است انتخاب کنید. در لیست زیر تعدادی از بهترین اموزشگاه های نقاشی مشهد را خواهید دید.

آموزشگاه نقاشی دُرنیکا

  • مدیریت: خانم صالح زهی
  • واقع در بلوار احمدآباد

آموزشگاه نقاشی درنیکا برگزارکننده دوره‌های طراحی، نقاشی، خوشنویسی برای کودک و بزرگسال می‌باشد. آموزشگاه هنرهای تجسمی دُرنیکا جهت سهیم کردن علاقمندان به هنر و آشنا کردن هنرجویان با روشهای نوین عرضه آثار هنری توسط جمعی از دانش آموختگان رشته هنر تاسیس گردیده است. تمام تلاش اساتید حرفه‌ای این مجموعه؛ آموزش های کاربردی و ایجاد دید هنری و خلاقانه در زندگی روزمره و انتقال هرچه بهتر این تجربیات و مهارت ها به هنرجویان بوده و در این خصوص نهایت تلاش خود را مبذول داشته اند. 

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه نقاشی اسپهبدی

  • مدیریت: آقای منوچهر اسپهبدی
  • واقع در خیابان دانشگاه، میدان تقی آباد

آموزشگاه نقاشی اسپهبدی در سال 1340 با نام هنرکده اسپهبدی تأسیس شد و در سال 1346 مجوز رسمی اموزش و پرورش و وزارت ارشاد اسلامی را دریافت کرد. آموزشگاه نقاشی اسپهبدی با فضائی بیش از ششصد متر مربع، دارای 5 آتلیه آموزشی، کتابخانه با بیش از یکهزار و پانصد جلد کتاب تخصصی و عمومی، تجهیزات آموزشی تئوری – عملی – بصری، و گلخانه در فضای باز برای نقاشی طبیعت می‌باشد. از افتخارات آموزشگاه نقاشی اسپهبدی می‌توان به تشکیل نمایشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها وکسب ده‌ها رتبه ممتاز و برتر کشوری، همکاری در برگزاری چندین جشنواره و نمایشگاه، چاپ نشریات متعدد، چاپ کتاب بهانه خلقت، و بزرگداشت بسیاری از هنرمندان پیشکسوت اشاره کرد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه نقاشی آرنگ

  • مدیریت: خانم یگانه قدیریان
  • واقع در بلوار فرهنگ

آموزشگاه نقاشی آرنگ با بیش از 17 سال سابقه برگزارکننده دوره‌های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی می‌باشد. آموزشگاه آرنگ با همکاری بهترین اساتید هنر در زمینه نقاشی و هنر کودکان فعالیت دارد و از امکانات و روش‌های نوین تدریس بهره می‌برد. این مجموعه همچنین برگزارکننده دوره‌های طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ و روغن، مداد رنگی و سیاه قلم، نقاشی کودک، سفال و حجم، نقاشی روی شیشه، نقاشی روی پارچه م‌باشد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه نقاشی نگاره نو

  • مدیریت: خانم اکرم سزاوار
  • واقع در قاسم آباد، چهارراه مخابرات

آموزشگاه نقاشی نگاره نو با بیش از 20 سال سابقه آموزش، و با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد، در تمامی تکنیک‌ها و سبک‌های طراحی و نقاشی هنرجو می‌پذیرد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه نقاشی تک رنگ

  • مدیریت: خانم ریحانه مجیدی یزدی
  • واقع در بلوار فرامرز عباسی

آموزشگاه نقاشی تک رنگ با بهره گیری از اساتید به نام و حرفه‌ای نقاشی و طراحی، و با به کارگیری جدیدترین متد آموزشی، برگزارکننده دوره های تخصصی نقاشی و طراحی برای علاقمندان می‌باشد. در این مرکز دوره ها و کلاس های سیاه قلم، رنگ و روغن، نقاشی مدرن، طراحی چهره و آناتومی، نقاشی میکس مدیا، نقاشی خط، مینیاتور و نقاشی دیجیتال به صورت حضوری و آنلاین برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان موجود می باشد. آموزشگاه نقاشی تکرنگ واقع در شهر مشهد و در محدوه فرامرز عباسی میباشد. این موسسه با اعطای گواهی پایان دوره از سمت وزارت ارشاد برای افراد متقاضی و یا جویای کار در سازمان آموزش و پرورش و یا مهدکودک ها امکان کار برای این افراد را فراهم می آورد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه نقاشی گلبهار

  • مدیریت: آقای نادر سیار
  • واقع در بلوار سناباد، کلاهدوز

آموزشگاه هنرهای تجسمی گلبهار زیرنظر سازمان فنی حرفه ای بوده و پس از پایان ترم و شرکت در آزمون، به هنرجویان مدرک بین المللی اهدا می‌گردد. آموزشگاه گلبهار در زمینه طراحی چهره، سیاه قلم، رنگ روغن، مینیاتور، و کلاژ فعالیت دارد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

سایر آموزشگاه های نقاشی در مشهد

در ادامه به معرفی سایر آموزشگاه های نقاشی مشهد می‌پردازیم. 

نام آموزشگاه محدوده آدرس
آموزشگاه نقاشی گلستانی سناباد، کلاهدوز
آموزشگاه نقاشی نگاره نو شهرک غرب، شریعتی
آموزشگاه نقاشی سارا ابتدای بلوار وکیل آباد
آموزشگاه نقاشی فامین بلوار وکیل آباد
آموزشگاه نقاشی آذرنور خیابان راهنمایی
آموزشگاه نقاشی مدرسی آزادشهر، چهارراه میلاد
آموزشگاه نقاشی گالری سپید صیاد شیرازی
آموزشگاه نقاشی وارستگان بلوار فلسطین
آموزشگاه طراحی و نقاشی نشان خیابان کوهسنگی
آموزشگاه نقاشی بوستان بلوار معلم
آموزشگاه هنرهای تجسمی کمال‌الملک بلوار امامت
آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی بلوار فردوسی
آموزشگاه نقاشی اسپهبدی میدان تقی آباد
آموزشگاه نقاشی آرنگ انتهای بلوار معلم
آموزشگاه نقاشی آسیایی بلوار دلاوران
آموزشگاه نقاشی دامغانی زاده بلوار فلسطین، خیابان فرهاد
آموزشگاه نقاشی یکتا احمدآباد، ابوذر غفاری
آموزشگاه نقاشی نادر سیار سناباد، کلاهدوز
آموزشگاه نقاشی هنر نو احمد آباد، خیابان بخارایی
آموزشگاه نقاشی تک رنگ بلوار فرامرز عباسی
آموزشگاه هنرهای تجسمی سه رنگ بلوار دستغیب
آموزشگاه هنرهای تجسمی نگارینه بلوار پیروزی، میدان هنرستان
آموزشگاه هنرهای تجسمی مارلیک بلوار معلم

بهترین کلاس نقاشی مشهد

دوره های نقاشی در مشهد

اکنون که با آموزشگاه‌های نقاشی و هنری در مشهد آشنا شدید، اگر می‌خواهید از جزئیات دوره ها مثل تعداد جلسات، شهریه، مدرس و اطلاعات دیگر با خبر شوید، روی دکمه مشاهده دوره ها در کادر زیر کلیک کنید تا بتوانید دوره‌های نقاشی در شهر مشهد که توسط آموزشگاه های مختلف برگزار می‌شود را ببینید. اکثر آموزشگاه های نقاشی دوره های نقاشی گوناگون و تکنیک های مختلف نظیر آبرنگ، رنگ روغن، گواش، مداد رنگی و دوره های دیگر را برگزار می‌کنند.

دلیل این همه تفاوت در قیمت کلاس نقاشی چیست؟

نقاشی یکی از هنرهای محبوب است که می تواند روحیه افراد را تغییر داده و به آن ها نگاه زیباتری بدهد و زندگی شان را زیباتر کند. چندان اهمیتی ندارد که شما در چه سطحی مشغول به فعالیت در زمینه نقاشی هستید. این کلاس ها در هر سطحی می توانند روحیه شما را بهتر کرده و شادی بخش باشند. هزینه کلاس نقاشی به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

قیمت آموزشگاه نقاشی مشهد به فاکتورهای زیادی وابسته است و عوامل بسیار زیادی در تعیین هزینه کلاس نقاشی وجود دارد. شما در هر سنی و با هر استعداد و زمینه ای می‌توانید با جست و جو و تحقیق، کلاس مورد نظر خود را برای نقاشی پیدا کنید. هزینه ها نیز بر همین اساس تعریف می شوند.

هزینه آموزش نقاشی بر اساس تکنیک

یکی از موثرترین عواملی که هزینه آموزش نقاشی را تعیین می کند تکنیکی است که می خواهید در آن آموزش ببینید. به عنوان مثال هزینه آموزش نقاشی سیاه قلم با هزینه آموزش نقاشی روی پارچه و هزینه کلاس نقاشی رنگ روغن و هزینه کلاس نقاشی روی سفال متفاوت است. پس پیش از هر چیز شما باید شکل و تکنیکی که از نقاشی می خواهید بیاموزید را پیدا کنید. در اغلب موارد افراد به دنبال یادگیری طراحی که به نوعی همان سیاه قلم است می روند. زیرا این نوع طراحی پایه و اساس نقاشی است و در بسیاری موارد اگر دوست دارید تا حرفه ای شوید باید از همین جا شروع کنید. هیچ چیز برای شروع بهتر از یک مداد سیاه نرم نمی تواند دست شما را برای نقاشی گرم کند.

هزینه آموزش نقاشی بر اساس سطح و سن

دو مسئله مهم در اینجا مطرح است. مسئله اول سطح شماست. طبعا وقتی شما به دنبال آموزش های پیشرفته باشید، هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. اولا که هزینه آموزش نقاشی حرفه ای بیشتر است و در درجه دوم شما نزد هر استادی نمی توانید این آموزش ها را فرا بگیرید و هزینه یک استاد حرفه ای و خبره بسیار بیشتر از سایر استادان است.

مسئله دیگر سن است. اغلب گفته می شود که 4 سالگی بهترین سن برای آموزش نقاشی به کودکان است ولی تنها سنی که کودکان می توانند در آن به کلاس نقاشی بروند 4 سال نیست. شما می توانید در هر سنی که هستید به کلاس نقاشی بروید یا فرزندتان را در هر سنی به کلاس بفرستید.

نکته مهم این است که خلاقیت کودکان در کلاس های نقاشی رشد پیدا کند و ضربه نبیند. هزینه کلاس نقاشی کودکان می تواند در بازه هایی تغییر کند ولی به طور کلی نمی توان گفت که هزینه این کلاس ها از آموزش بزرگسالان بیشتر است یا کمتر. طبعا هزینه کلاس خصوصی نقاشی کودکان بیشتر است. در این کلاس ها شما می توانید اغلب معلم را به خانه دعوت کنید و در خانه آموزش ببینید. از این جهت که حواس مربی تنها در اختیار یک نفر است این کلاس ها می تواند بسیار خوب عمل کند. از طرفی دیگر یادگیری در محیط و با هم سن و سالان می تواند موقعیت مناسبی باشد. بنابراین کلاس نقاشی عمومی و کلاس نقاشی خصوصی هر یک مزایای خاصی دارند و این شما هستید که با توجه به شرایط خود می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

بهترین آموزشگاه نقاشی مشهد

کلاس نقاشی در مشهد

ما در این مقاله به معرفی چندین کلاس نقاشی در مشهد پرداخته ایم. آموزشگاه نقاشی باید دارای کیفیت خوبی باشد تا بتواند در بین بهترین ها معرفی گردد. هزینه کلاس  نقاشی در مشهد با توجه به نوع کلاس و محدوده شهری و میزان جلسات و برخوداری آموزشگاه نقاشی از امکانات تعیین میگردد. هزینه کلاس های نقاشی مشهد به صورت متوسط از ترمی 150 یا 200 هزار تومان شروع میشود و به مبالغ بیشتر از 1 میلیون تومان میرسد. اموزش نقاشی مشهد به صورت خصوصی تعرفه خاصی ندارد و هر استاد به نسبت هنرجو و قوانینی که وضع میکنند هزینه ای متفاوت دریافت میکند.

قیمت کلاس نقاشی بر اساس استاد

همانطور که می دانید قیمت کلاس نقاشی اساتید حرفه ای، خبره و مشهور از سایرین مربیان نقاشی بیشتر است. از طرفی دیگر خیال شما بابت آموزش راحت خواهد بود. بیشتر مواقع توصیه می شود که برای سطوح بالاتر به این اساتید مراجعه کنید و مخصوصا اگر قصد شما از یادگیری نقاشی زیباتر کردن اوقات فراغت است و قصد ندارید آن را به صورت حرفه ای و جدی ادامه دهید قیمت آموزش نقاشی حرفه ای را نپردازید. این موضوع محصوصا در رابطه با کودکان کم سن و سال صدق می‌کند. اگر می‌خواهید فرزند خود را به کلاس نقاشی بفرستید و او هیچ پیش زمینه‌ای از نقاشی ندارد، بهتر است در ابتدای کار هزینه خیلی سنگینی نکنید تا بعدتر پشیمان نشوید.

قیمت آموزش نقاشی بر اساس تعداد جلسات

به طور کلی اغلب مواقع کلاس های آموزش نقاشی قیمت جلسات را به صورت ساعتی و یا ترمی محاسبه می کنند. طبیعتا هر چه زمان آموزش بیشتر باشد هنرجو باید هزینه آموزش نقاشی بیشتری بپردازد. تعداد جلسات بالاتر نیز هزینه بیشتری را شامل می‌شود.

قیمت کلاس خصوصی نقاشی به چه شکل است؟

قیمت کلاس خصوصی نقاشی طبیعتا از کلاس نقاشی عمومی به مراتب بیشتر است.  مخصوصا اگر شامل هزینه ایاب و ذهاب نیز باشد. قیمت کلاس نقاشی خصوصی برای کودکان در بسیاری از موارد کمتر از قیمت کلاس نقاشی خصوصی بزرگسالان است. قیمت کلاس خصوصی نیز اغلب به صورت ساعتی تعیین می شود و افراد بسیار زیادی مخصوصا دانشجویان و فارغ التحصیلان هنر به این امر اشتغال دارند. شما می توانید این مدرسین را از طریق کلاس های آموزشی، معرفی افراد، آگهی ها و سایت های مختلف پیدا کنید.

توجه داشته باشید که با توجه به شرایط فعلی کرونا، بسیاری از مؤسسات کلاس‌ها را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌کنند. بنابراین اگر شما چندین نفر را جمع کنید و با هم در کلاس ثبت نام کنید، می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. در صورت تمایل به ثبت نام گروهی می‌توانید با پشتیبانی نیکارو در ارتباط باشید تا در صورت امکان تخفیف ویژه‌ای برای شما در نظر بگیرند.

دنبال کلاس میگردی؟
بهتر نیست قبلش توانمندی‌هات رو بشناسی!؟

سنجش توانایی‌های ذهنی با استفاده از جدیدترین آزمون‌های کامپیوتری و منطبق با استانداردهای جهانی توسط متخصصین روانشناس
*ویژه ۷ تا ۱۸ سال*
*برای مشاوره رایگان فرم را تکمیل کنید*

آموزش نقاشی

آیا هنر نقاشی را دوست دارید و میخواهید آثار زیبایی رو خلق کنید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه ایده را به یک نقاشی تمام شده تبدیل کنید یا سبک فردی خود را پیدا کنی؟ دوست دارید مهارت ها ی طراحی و نقاشی خود را بهبود ببخشید؟ اگر سوالات بالا در ذهن شما هم هست پس قطعا به راهنمایی یک استاد نیاز دارید و کلاسهای ما برای کمک به شماست و شما را در مسیر درستی قرار خواهد داد.

این که مردم خودشان طراحی کردن را یاد بگیرند غیر عادی نیست. یک مداد و کاغذ برمیدارید و شروع می کنید. اما اموزش نقاشی اغلب مثل یک معما به نظر می رسد. ترکیب رنگها و حلال ها و قلم زدن های بسیار.

کافی است صبور باشید، و به خودتان فضا و زمان تمرین بدهید. لذت ببرید. فلسفه ی ما ساده است. ما عقیده داریم هر کسی می تواند نقاشی کردن را یاد بگیرد. کافی است که بخواهید. اگر می توانید کمی وقت (۲ تا ۳ ساعت در هفته) برای یادگیری و اموزش نقاشی اختصاص بدهید، و اگر به اندازه ی کافی برای خرید لوازم و بر پا کردن مکانی برای نقاشی انگیزه دارید، می توانید نقاشی را یاد بگیرید. تا زمانی که تازه کارید، باید صبور باشید. ممکن است از همین اول کار نقاشی های زیبا بکشید، اما انتظار این را هم داشته باشید که چندین نقاشی عجیب و مسخره بکشید تا بتوانید بر کار مسلط شوید.

اموزش نقاشی روی سطوح مختلفی انجام می‌شود. از جمله این سطوح میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اموزش نقاشی روی پارچه

  • اموزش نقاشی دیواری

  • اموزش نقاشی سقفی

  • اموزش نقاشی روی شیشه

  • اموزش نقاشی روی چوب

  • اموزش نقاشی سنگ و سرامیک

کلاس نقاشی کودکان در مشهد

لیست آموزشگاه های نقاشی در مشهد که در قسمت قبل معرفی شد، برگزار کننده دوره های نقاشی با تکنیک های مختلف برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. بنابراین اگر شما برای پر کردن اوقات فراغت فرزندتان یا برای شکوفایی استعدادهای او به دنبال کلاس نقاشی کودکان در مشهد هستید، کافی است با هریک از آموزشگاه های نقاشی مشهد که در لیست بالا معرفی شده تماس بگیرید و از شرایط کلاس نقاشی مشهد شامل تکنیک های آموزشی، رده سنی، هزینه و تعداد جلسات مطلع شوید.

کلاس نقاشی کودکان در مشهد به صورت ویژه در موسسات مختلف آموزش داده میشود. والدین حساس به پرورش استعداد هنری کودک از جمله نقاشی میتوانند با ثبت درخواست کلاس نقاشی کودک در مشهد برای وب سایت نیکارو در سریع ترین زمان به کلاس خوبی دسترسی پیدا کنند.  شما میتوانید کلاس نقاشی خوبی برای کودکان خود در شهر مشهد پیدا کنید. نیکارو فرآیند پیدا کردن کلاس را برای شما راحت میکند.

در وب سایت نیکارو آموزشگاه های نقاشی بر اساس محدوده تقسیم بندی میشود و شما میتوانید برای مثال اموزشگاه های نقاشی در قاسم آباد را به تفکیک مشاهده کنید.

نقاشی مشهد کودکان

کودکان به دلیل جذابیت­ چشم ­نواز رنگ­ها، عموما به نقاشی علاقه­ مند اند و روی خوش به آن نشان می ­دهند. شما می­ توانید جهت افزایش مهارت­ دست ­ورزی و هماهنگی بیش از پیش دست با چشم کودک خود، او را به کلاس ­های نقاشی بفرستید و اگر متوجه استعداد کودک دل ­بندتان در این هنر شدید، او را تشویق کرده و به سطوح بالاتر انتقال دهید. کلاس نقاشی با مداد رنگی، رایج ترین و متداول ترین کلاس آموزشی کودکان در تمام دنیا است. در ادامه چند نمونه از کارهای کودکان در کلاس نقاشی در مشهد را میبینید.

ویژگی های یک آموزشگاه نقاشی خوب چیست ؟

  • اساتید برجسته
  • محیط مناسب با امکانات استاندارد
  • منطقه شهری و دسترسی آسان
  • دربرگیرنده تمام سبک ها
  • داشتن امکان ثبت نظر و بازخورد از نحوه فعالیت مربیان و عوامل

سؤالات متداول

اگر به دنبال یادگیری نقاشی باشید، احتمالا سؤالات زیادی در ذهنتان دارید. در ادامه به پاسخ تعدادی از سؤالات متداول در رابطه با کلاس نقاشی می‌پردازیم. در صورتی که پاسخ سؤال خود را پیدا نکردید، در قسمت دیدگاه ها بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.

کلاس های نقاشی معمولا مختلط نیستند و برای خانم ها و آقایان به صورت مجزا برگزار می‌شوند. در سنین پایین تر و سطوح ابتدایی کلاس نقاشی کودکان، آموزش نقاشی ممکن است به صورت مختلط نیز انجام شود.

هزینه کلاس نقاشی مشابه سایر کلاس‌های هنری بسیار متنوع است و به عوامل زیادی از جمله سابقه آموزشگاه، سطح تجربه و تخصص مدرس، تکنیک نقاشی، تعداد شرکت کنندگان کلاس و عوامل دیگر بستگی دارد. برخی آموزشگاه های نقاشی به ازای یک ترم تنها 100 هزار تومان دریافت می‌کنند. این در حالی است که برخی آموزشگاه های دیگر شهریه ای در حد 1 میلیون تومان می‌گیرند.

آموزشگاه نقاشی همانطور که از نام آن مشخص است تنها به آموزش نقاشی می‌پردازد. البته تکنیک های مختلف نقاشی مثل رنگ روغن، پاستل، مداد رنگی، آبرنگ، سیاه قلم و سایر تکنیک ها در آموزشگاه نقاشی وجود دارد. آموزشگاه هنرهای تجسمی معمولا علاوه بر کلاس نقاشی، کلاس های هنری دیگر مثل سفالگری، خوشنویسی، معرق، منبت و کلاس های هنری دیگر برگزار می‌کند.

مدت زمان یادگیری نقاشی بسته به میزان استعداد هنرجو و همچنین سطح دوره متفاوت است. آموزش دوره های مقدماتی و پیشرفته تعداد حلسات متفاوتی دارند و به طور کلی مدت زمان یادگیری نقاشی می‌تواند از ۳ ماه تا یکسال متغییر باشد. این زمان، حداقل مدتی است که نیاز است تا یک هنرجو آموزش اولیه ببیند و بتواند به تنهایی یک تابلو را به اتمام برساند. اما یادگیری نقاشی همواره جای پیشرفت دارد و شما پس از یادگیری تکنیک های نقاشی، می‌توانید سراغ یادگیری سبک های مختلف نقاشی بروید و با خلاقیت خود نقاشی های زیبا خلق کنید. 

3.1/5 - (23 امتیاز)

30 دیدگاه دربارهٔ «بهترین آموزشگاه نقاشی مشهد»

  1. سلام
    علیرغم تبلیغات زیادی که برای اموزشگاه نعیمی ثانی میشه اصلا اموزشگاه خوبی نیست.
    بیشتر قسمتهای تابلو شاگردانش رو خود خانم نعیمی ترسیم میکنه.
    من یکدوره رفتم و واقعا پشیمونم.

    1. سلام فاطمه ی عزیز. ممنون که تجربه‌اتو اینجا به اشتراک گذاشتی تا دوستان دیگه هم بتونن استفاده کنن 🙂
      نیکارو؛ در جریانِ یادگیری…

  2. من آموزشگاه طرح نو برای طراحی میرم اساتید فدق العاده خوبی داره پیشنهاد میکنم

  3. آزاده حسینی

    تروخدا نگارستان سارا ثبت نام نکنین سیاه قلمش تمام کپی هست کلی هزینه کردم هیچی یاد نمیدن عمدا دوره رو طولانی میکنن که پول بگیرن الانم منو بلاک کرده فقط پولتونو دور نریزین هیچ نهادی هم روی این آموزشگاهها نظارت نداره

    1. Bakhshi.marziy.art پیج نقاشی من سر بزنید دوست داشتید آموزش هم دارم کارای هنرجوهامم هست

  4. خاطره عبداللهی

    با این وضعیت کرونا و واکسنش که هنوز خیلی مونده به ما برسه بعید می دونم که بتونیم به این زودی به شرایط قبل برگردیم… باید هرطور میشه فقط سعی کنیم از این وضع بهترین استفاده رو بکنیم مثل خیلی از کسب و کارهایی که دارن اینترنتی کار میکنن. کلی شغل از طریق همین اینترنت ایجاد شده که میشه واردشون شد. از آموزش کارای هنری و دوخت و فروش لباس تا خیلی از کارهای خدماتی و فنی با همین اینترنت روبراه شده.. یه زمانی واسه لوله بازکنی برچسب روی در و دیوار رو زیر و رو میکردیم تا یکیو پیدا کنیم، الان دیگه چاه بازکنی رو هم اینترنتی کردن.. پس میشه از این بستر استفاده کرد.. البته به شرطی که اینترنت رو ازمون نگیرن!!

  5. آموزشگاه نعیمی ثانی برای اونهایی که میخواهند مهاجرت کنند ورزومه هنری قوی در ایران وخارج داشته باشند .عالی هست .از نظر من فقط به درد افرادی میخوره که نگاه حرفه ای شدن دارند .ونمیخواهند وقتشون تو کلاسهای کپی برداری از دست بدهند .یک دانشگاه به تمام معنا👌میترا کفاش

  6. مهناز یوسف زاده

    سلام من منشی خانم دکتر ثانی هستم
    برای آموزشگاه نقاشی خانم دکتر ثانی
    مدرس سرکار خانم دکتر نسرین نعیمی ثانی ثابت هستند
    و مدرک ایشون فوق دکتری هنرهای تجسمی هست
    و آدرس حاشیه بلوار فردوسی هست
    ممنون میشم اطلاعات سایتتون رو بروز کنید🙏

  7. هما فرهاد

    در یک جمله …آکادمی به تمام معنی یک دانشکده هنر
    فقط آموزشگاه تخصصی نعیمی ثانی
    هما فرهاد،هنرجو آموزشگاه دکتر نعیمی ثانی

  8. فاطمه سادات رضوی

    باسلام.فقط اگر میخواین وقتتون هدر نره .فقط آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی ..من اونقدر کلاس رفتم .اخرشم هیچی دائم کپی برداری .دنبال اکادمی کار کردن بودم ومدرک.واقعا این پیام گذاشتم .که یک کمکی به امثال خودم کرده باشم .با احترام به آموزشگاهای دیگه …خانم دکتر از اول میره سر اصل مطلب ..خداخیرشون بده ..تمام هنرجویان بیمه هنرمندان .هنر کارت ..صدتا جور که باید ده سال بدوی اگه ارشاد بتونی بگیری.با آموزش عالیشون میتونی بگیری چون کپیکاری نمیکنند.وتخصصی هست .من بسیار از ایشون ممنونم هرچی دارم مدیونشونم .🌹

  9. برای عزیزانی که قصد آموزش دیدن نقاشی رو به صورت تخصصی و حرفه ای دارند آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی بهترین گزینه است.

  10. برای عزیزانی که میخواهند آموزش نقاشی رو به صورت حرفه ای و تخصصی دوره ببینند آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی بهترین گزینه هست

  11. مهناز یوسف زاده

    با سلام به نظر من بهترین آموزشگاه نقاشی آموزشگاه نقاشی نعیمی ثانی به مدیریت خانم دکتر ثانی هست به این خاطر که تنها آموزشگاهی هست در ایران که استاد در مقطع فوق دکتری و نماینده کشورهای اروپایی از جمله فرانسه هستند به همین خاطر میتوان از طریق این آموزشگاه مدارک بین المللی از معتبرترین آکادمی های اروپایی رو دریافت کرد و اقدام برای اقامت هنری و مهاجرت رو به راحتی انجام داد مسیری که خود من و عزیزان هنرمند از شهرهای مختلف ایران طی کردند و به نتیجه رسیدند

  12. سلام
    سابت اطلاعات خوبی میدهد، ولی متاسفانه به روز نیست و آموزشگاه های هنری در مشهد هستند خیلی به نام تر که در سطج کشوری و بین المللی مطرح اند ولی نامی از آنها در لیست شما نیست. نام نمی برم تا جمل بر تبلیغات نباشد….
    چرا نام آموزشگاه این چنین در لیست شما نیست.

    1. سلام فرهان عزیز
      بسیار خرسندیم که ما را در این بهبود یاری میکنید .
      لطفا اسم موسسات خوبی که ازشون تا امروز خدماتی گرفته اید را برای ما ارسال کنید .

      نیکارو درجریان یادگیری

  13. سلام وقت بخیر.
    بسیار یک سایت حالب و دیدنی است. من خودم میخوام تبلیغات کلاس زبان انگلیسی کنم. خودم یک استاد انگلیسی می باشم.

    1. عاطفه حسین زاده

      سلام دوست عزیز .
      اطلاعات آموزشگاه رو به صورت به روز شده در سایت نیکارو مطالعه بفرمائید .

    1. عاطفه حسین زاده

      سلام و وقت بخیر .
      بله نیکارو کامل ترین سامانه ثبت کلاس های آموزشی هست . با مراجعه به سایت میتونید دوره و کلاس مورد نظر خودتون رو پیدا کنید .

    1. هنگامی که رنگ پوست رو کار میکنید باید به منبع نور و تاثیر آن بر روی سطح پوست هم فکر کرد

      ۱. سطح پوست را خیلی سبک با فشار کم رنگ کنید توجه کنید که هاشور نزنید فقط گرد گرد رنگ کنید جز جایی که بازدید نور است .
      ۲.با صورتی رنگ پوست کم رنگ یک تونالیته ی متوسط ایجاد میکنیم رنگ رااضافه میکنیم
      ۳.برای تیره ترین منطقه نیز سایه ای در نظر گرفتیم باز هم گرد گرد رنگ میزنیم بیشتر از لایه ی قبلی میزنیم . طوری که دو گام قبلی کمی پوشیده شوند.
      ۴. این بار برای نور رنگ زرد میزنیم در اطراف نور بدن
      ۵.با افزایش فشار دست تونالیه روشن و تاریک متوسط میسازیم حرکت دست دایره ای باشد لایه بندی بیشتری کار میکنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی

آموزش تخصصی نقاشی

ویژه کودکان و بزرگسالان

آموزشگاه نقاشی درنیکا