راهنمای ورود به کلاس مجازی از طریق پروفایل نیکارو

برای ورود به کلاس مجازی از طریق سایت نیکارو، ابتدا باید وارد پروفایل کاربری خود شوید. برای ورود به پروفایل، روی دکمه ورود / عضویت در منو کلیک کنید. با کلیک روی این دکمه از شما خواسته می‌شود تا نام کاربری، یا همان شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن، کد تایید به خط شما ارسال می‌شود. بعد از دریافت کد تأیید، با وارد کردن آن در کادر مربوطه و کلیک روی دکمه ثبت کد تأیید، می‌توانید وارد پروفایل کاربری خود شوید.

پس از ثبت کد تایید و ورود به پروفایل کاربری، دکمه ورود / عضویت، به “دوره های من” تغییر می‌کند. با کلیک روی دوره‌های من، لیست کلاس‌هایی که ثبت نام کردید، مشاهده خواهید کرد. چنانچه کلاسی که ثبت نام کردید، کلاس مجازی باشد، در چلوی آن دکمه‌ای با نام “ورود به کلاس مجازی” وجود خواهد داشت. سپس با کلیک روی گزینه “ورود به کلاس مجازی” مستقیما به صفحه کلاس هدایت می‌شوید و می‌توانید وارد اتاق اسکای روم شوید. در فیلم زیر می‌توانید تمامی مراحل را با جزئیات مشاهده کنید.

ورود به کلاس مجازی از طریق کامپیوتر

ورود به کلاس مجازی از طریق موبایل

دقت کنید که برای ورود به کلاس مجازی اسکای روم، از مرورگرهای کروم، فایرفاکس یا اُپرا استفاده کنید. می‌توانید این مرورگرها را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

3.5/5 - (15 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای ورود به کلاس مجازی از طریق پروفایل نیکارو»

    1. سلام نیکی عزیز. برای اطلاعات دقیق تر از محیط اسکای روم با پشتیبانی نیکارو به شماره 051-91090439 تماس بگیر تا هم دمو رو مشاهده کنی و هم برای تعرفه ها راهنماییت کنن.
      نیکارو؛ در جریانِ یادگیری…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی