لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های زبان انگلیسی در شهر مشهد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه زبان انگلیسی 

زبان انگلیسی، زبان رسمی 31 کشور جهان است، به علاوه در 20 کشور دیگر نیز به عنوان یکی از زبان‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به فراگیر بودن زبان انگلیسی، ممکن است برای مهاجرت یا به منظور دسترسی به منابع اطلاعاتی بیشتر حین تحصیل و کار، به آموزش زبان انگلیسی نیاز داشته باشید. حتی ممکن است به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان سرگرمی نگاه کنید، چرا که یادگیری یک زبان جدید بسیار شیرین و لذتبخش است. با هر هدفی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید، نیاز به پیدا کردن یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب دارید. 

انواع آموزشگاه‌های زبان انگلیسی 

به طور کلی آموزشگاه‌های زبان انگلیسی به دو نوع حضوری و مجازی تقسیم می‌شوند. با شیوع کرونا بسیاری از آموزشگاه‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفتند. گرچه در بعضی حوزه‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند، اما زبان انگلیسی از آن رشته‌هایی است که به راحتی میتوان آنلاین فرا گرفت. به علاوه یادگیری آنلاین زبان باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت میشود. 

بسیاری از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی دپارتمان ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دارند. برگزاری کلاس‌های ویژه برای رده‌های سنی مختلف کمک می‌کند تا کلاس برای هیچ یک از گروه‌های سنی کسل کننده نباشد و اساتید بر مبنای متوسط سن کلاس، محتوای آموزشی خود را آماده می‌کنند. 

از سوی دیگر آموزشگاه‌های زبان انگلیسی را می‌توان بر مبنای کلاس‌هایی که برگزار می‌کنند به چند نوع تقسیم کرد. این کلاس‌ها می‌تواند بر روی مهارت‌های زبان مانند مکالمه Speaking، نوشتن Writing، خواندن Reading، شنیدن Listening، و گرامر Grammar متمرکز باشد. در یک تقسیم بندی دیگر آموزشگاه‌ها می‌توانند دوره‌های گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی، و دوره‌های ماهانه، فصلی، و ترمیک (فشرده) برگزار کنند. دوره‌های ترمیک معمولا در روزهای پایان هفته و با ساعات طولانی برگزار می‌شود. این دوره‌ها ویژه افراد شاغل یا محصلین هستند که به دلیل مشغله زیاد امکان شرکت در کلاس‌های متعدد را ندارند.
دوره‌های مختلف زبان انگلیسی که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند شامل دوره‌های کاربردی در سطوح مقدماتی، میانی و پیشرفته، دوره‌های آمادگی آزمون تافل، آزمون آیلتس، و دوره‌های مهارت محور مانند دوره مکالمه یا دوره گرامر هستند.

معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان  

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید، در غیر این صورت رفتن به کلاس زبان نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان، پیشینه مجموعه است. یک آموزشگاه زبان معتبر که کارنامه ای درخشان از زبان آموزان قبلی خود دارد، بی شک بهترین انتخاب است. نکته مهم بعدی که در انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی باید مد نظر قرار دهید، رزومه اساتید مجموعه است. هرچه یک موسسه زبان از اساتید بهتری بهره بگیرد، شانس شما برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان افزایش می‌یابد. معیار بعدی موقعیت مکانی آموزشگاه و امکانات و تسهیلات کمک آموزشی است. نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و منعطف بودن برنامه کلاس‌ها از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید، چرا که در دنیای پرمشغله امروز این قوانین ممکن است دست و پا گیر باشند. پس از اینکه آموزشگاه مناسب خود را انتخاب کردید، می‌توانید با شرکت در آزمون تعیین سطح، در کلاسی که مناسب شماست ثبت نام کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های زبان انگلیسی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های زبان معرفی شده همه جزو بهترین آموزشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های زبان انگلیسی در حال برگزاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در مشهد 

این روزها که آموزشگاه‌های مختلف مثل قارچ همه جا سبز می‌شوند، پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در مشهد میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی آموزشگاه‌های مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در شهر مشهد را مشاهده می‌کنید:

آموزشگاه زبان راه پویندگان یکی از بهترین های کلاس زبان مشهد است. این مؤسسه فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۵ در قالب برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی به ویژه آیلتس آغاز نمود. راه پویندگان برگزارکننده دوره‌های زبان انگلیسی، آلمانی، و فرانسوی می‌باشد.

کالج زبان ماهان با هدف ایجاد تفاوت‎ ‌های بنیادین در زمینه آموزش زبان و با محوریت زبان انگلیسی شروع به کار کرد. تلاش شبانه روزی و بی وقفه مسئولان ماهان در جهت ایجاد تفاوت‌ها و نوآوری‌های چشمگیر در عرصه زبان آموزی، منجر به ایجاد دوره های ویژه و منحصر بفردی شده که سابقه‎ ‎تشکیل آن‌ها در هیچ کجای ایران دیده نمی‌شود.

آموزشگاه زبان سفیر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزارکننده دوره‌های تخصصی زبان انگلیسی و فرانسوی می‌باشد. آکادمی زبان سفیر از از کادر علمی متخصص با مدارک بین المللی CELTA و TESOL بهره می‌برد و دارنده گواهینامه‌های ISO9001 در مدیریت کیفیت و ISO10002 در رسیدگی به انتقادات و شکایات می‌باشد.

شهریه کلاس زبان انگلیسی

شهریه کلاس زبان می‌تواند بسیار متغیر و گیچ‌کننده باشد و از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر تغییر می‌کند. به علاوه موضوعاتی مانند برند بودن موسسه زبان، تعداد جلسات در هر ترم، فشرده بودن یا نبودن ترم آموزشی، تعداد افراد حاضر در کلاس کلاس، سابقه اساتید و بسیاری موارد دیگر روی هزینه کلاس زبان تأثیر‌گذار است. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس زبان از حدود 400 هزار تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 2 میلیون تومان نیز برسد. شما می‌توانید در کنار کلاس زبان، از منابع رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه نیز استفاده کنید.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

هزینه کلاس زبان در مشهد چقدر است؟

show answershow answer

مدت دوره کلاس زبان در مشهد چقدر است؟

show answershow answer

ویژگی های یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر چیست؟

show answershow answer

از چه منابعی جهت آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان مشهد استفاده می‌شود؟

show answershow answer

آیا در آموزشگاه های زبان مشهد امکان دریافت مدرک بین المللی وجود دارد؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...