لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های خوانندگی در شهر مشهد

ghost

خطا در عملیات جستجو...!

هنگام جستجو خطایی رخ داد؛ صفحه را مجددا بارگذاری کنید.
در صورت تمایل میتوانید با استفاده از دکمه 'درخواست کلاس' درخواست کلاسی که به دنبالش هستید رو ثبت کنید.

آموزشگاه خوانندگی

درآمد بالای افرادی که در حوزه موسیقی و مخصوصا به عنوان خواننده فعالیت دارند، بر کسی پوشیده نیست. برگزاری کنسرت‌های متعدد در طول سال، شرایط مالی بسیار خوبی برای خوانندگان فراهم می‌آورد. البته درآمد تنها بخشی از این ماجراست، بخش دیگر شهرت و محبوبیتی است که افراد شاغل در حوزه موسیقی از آن برخوردارند. در صورتی که صدای خوبی دارید و زیاد از اطرافیان شنیدید که "تو باید خواننده شی، استعدادشو داری"، گام اول آشنایی با الفبای این حوزه، یادگیری تکنیک‌های خوانندگی، شیوه درست اجرا کردن نت‌ها، یافتن سبک مناسب برای صدای شما، بهبود کیفیت صدا و تقویت حنجره می‌باشد. بدون دریافت آموزش‌های لازم در حوزه خوانندگی، حتی اگر زیباترین صدای دنیا را نیز داشته باشید، نمی‌توانید یک قطعه موسیقی را به درستی و بدون اشکال اجرا کنید و به همین دلیل برای شروع این حرفه، ثبت نام در آموزشگاه خوانندگی یا به طور کلی‌تر، آموزشگاه موسیقی ضروری می‌باشد. آموزشگاه‌های موسیقی مختلفی در شهرهای گوناگون فعالیت دارند که برخی توسط اساتید این حوزه یا حتی خوانندگان بنام اداره می‌شوند. ثبت نام در یک آموزشگاه خوانندگی معتبر به شما این امکان را می‌دهد تا با خوانندگان و هنرمندان مطرح در این عرصه آشنا شوید و شانس بیشتری برای فعالیت در حوزه خوانندگی داشته باشید.

معرفی بهترین آموزشگاه خوانندگی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه خوانندگی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های خوانندگی معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کلاس‌های خوانندگی و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه خوانندگی در مشهد

آموزشگاه‌های خوانندگی متعددی در شهرهای مختلف فعالیت دارند. برخی از این مجموعه‌ها زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای هستند و برخی دیگر به صورت مستقل فعالیت می‌کنند. چنانچه قصد ثبت نام در آموزشگاه خوانندگی را دارید، بسیار مهم است که معتبرترین و بهترین آموزشگاه خوانندگی در مشهد را پیدا کنید. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف را مقایسه کنید، نظرات کاربران را درباره دوره‌های برگزار شده بخوانید، در رابطه با رزومه اساتید مجموعه اطلاعات کسب کنید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

انواع کلاس آواز

سبک‌های مختلفی از خوانندگی وجود دارد که افراد مختلف بر اساس علاقه و ظرفیت صدای خود می‌توانند در این سبک‌ها پیشرفت کنند. سبک‌های مختلف خوانندگی یا انواع آواز به 4 دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • آواز کلاسیک

آوازخوانی کلاسیک یکی از پرطرفدارترین انواع آواز است که بیش از هر موضوعی بر روی سبک صداسازی و سلفژ تمرکز دارد. در آواز کلاسیک شما باید به طور کامل به اصول و مبانی موسیقی مسلط باشید و در زمینه تئوری موسیقی اطلاعات کاملی داشته باشید.

  • آواز پاپ

خوانندگی پاپ یکی دیگر از انواع آواز است که در میان نسل امروز محبوبیت بسیار بالایی دارد. این محبوبیت به حدی است که بیشترین موسیقی‌های داخلی در این سبک اجرا می‌شوند و اکثر افرادی که رویای خوانندگی دارند، به دنبال یادگیری این سبک هستند. آواز پاپ در مقایسه با آواز کلاسیک پیچیدگی بیشتری دارد و برای اینکه بتوانید یک خواننده پاپ شوید، باید در کنار تسلط به مفاهیم تئوری موسیقی، به اصول خواندن و تکنیک‌های خوانندگی نیز اشراف داشته باشید.

  • آواز سنتی یا ایرانی

آواز سنتی یا آواز ایرانی یکی از اصیل‌ترین و کهن‌ترین انواع آواز است که در کشور ما محبوبیت بسیار زیادی دارد. زیبایی مرغ سحر شجریان، الهه ناز بنان و گل پونه‌های ایرج بسطامی بر کسی پوشیده نیست و این آوازهای سنتی نسل به نسل در کشور ما شنیده شده و همچنان طرفدار دارد. برای فعالیت در حوزه آواز سنتی، شما باید علاوه بر یادگیری تکنیک‌های خوانندگی، تصنیف‌های ایرانی را به طور کامل بیاموزید.

  • آواز تلفیقی

آواز تلفیقی همانطور که از نام آن مشخص است، ترکیبی از دو سبک خوانندگی مختلف است که به دلیل خاص بودن بسیاری از افراد به دنبال یاد گرفتن آواز خوانی تلفیقی هستند.

شهریه کلاس خوانندگی

کلاس موسیقی از آن کلاس‌های گران قیمت است و شاید بتوان گفت نسبت به بسیاری از کلاس‌های هنری دیگر قیمت بالاتری دارد. البته این موضوع تا حد زیادی به آموزشگاه و مدرسین آن وابسته است. یک آموزشگاه موسیقی با اساتید کمتر شناخته شده، احتمالا شهریه معقولی دارد. این در حالی است که آموزشگاه‌های موسیقی مطرح که با مدیریت هنرمندان سرشناس اداره می‌شوند، شهریه‌های بسیار سنگینی دارند. شهریه کلاس موسیقی و همچنین کلاس خوانندگی معمولا به صورت جلسه‌ای محاسبه و پرداخت می‌شود. دلیل این موضوع این است که برای یادگیری موسیقی شما غالبا نیاز به یک استاد خصوصی دارید و در کلاس‌های عمومی امکان یادگیری عمیق چندان میسر نیست. شهریه کلاس خوانندگی از حدود 200 هزار تومان به ازای یک جلسه شروع می‌شود و می‌تواند تا 1 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. در صورتی که این هزینه برای شما سنگین است می‌توانید در مراحل ابتدایی یادگیری از کلاس‌های گروهی که شهریه مناسب‌تری دارند بهره ببرید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که لزوما کم و زیاد بودن شهریه نشان دهنده کیفیت پایین یا بالای آموزش نیست، بلکه میزان معروفیت اساتید موسیقی بر روی قیمت کلاس خوانندگی تأثیرگذار است.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه خوانندگی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های خوانندگی را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...