لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

درباره ما

سه سال پیش فقط یک ایده بود، مثل قاصدکی که روی دوش یه کودک نشسته باشه. ما دور هم جمع شدیم که یه فضای آنلاین برای مادر و پدرها بسازیم تا راحت‌تر بتونن در مسیر یادگیری مهارتهای کاربردی به فرزندانشون کمک کنن. یکم که گذشت دیدیم این فقط نیاز کودکان نیست، همه آدما صرف‌نظر از سن و سال، دنبال یادگیری و پیشرفت هستن. برای همین سعی کردیم نیکارو بزرگتر بشه تا بتونه پاسخگوی نیاز افراد بیشتری باشه. در حال حاضر نیکارو یک بستر جامع برای معرفی و ثبت نام کلاس‌های آموزشی در شهرهای مختلفه. در ثبت نام به روش سنتی، کاربران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ممکنه کلاس یا آموزشگاهی رو انتخاب کنن که ازش رضایت نداشته باشن. به همین خاطر ما اطلاعات کاملی از آموزشگاه و تجربیات کاربران قبلی آماده کردیم، تا شما هیچ دغدغه‌ای برای انتخاب درست کلاس یا آموزشگاه نداشته باشین. نیم در کنار معرفی کلاس، به شما مشاوره کاری و تحصیلی هم ارائه بدیم.

ارزش‌های نیکارو

ساختار فعلی جامعه و آموزش و پرورش، اتلاف انرژی زیاد و اثربخشی پایین دارد. نیکارو بر این باور است که یادگیری هدفمندِ مهارت‌های متناسب با استعداد افراد، به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیر موفقیت را سریع‌تر طی کنند و در آینده حسرت بازگشت به گذشته را نداشته باشند. نیکارو همچنین در تلاش است تا با مطالعه روند تغییرات سطح دانش و مهارت افراد در طول زمان، برنامه‌ریزی‎‌ها و هدف‌گذاری‌های کلان آموزشی در سطح کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

Picture of the author

چشم انداز نیکارو

Picture of the author

چشم انداز نیکارو ایجاد یک پلتفرم هدایت تحصیلی و شغلی مبتنی بر آموزش و یادگیری هدفمند است. تلاش ما بر این است تا با هم‌راستایی استعدادها، علایق، مسیر تحصیلی و در نهایت جایگاه شغلی، رسیدن به موفقیت تحصیلی و شغلی را برای شما ساده‌تر کنیم.

نیکارو؛ همراه شما تا موفقیت

نیکارو متعهد است که به واسطه اعتماد شما بهترین خدمات را ارائه دهد و در مسیر رسیدن به آگاهی و موفقیت آینده در کنارتان بماند. ما در نیکارو با استفاده از آزمون‌های تخصصی و علمی ارزیابی شناختی، به شما کمک می‌کنیم تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. سپس به شما می‌گوییم چه مهارت‌هایی با استعدادهای شما همخوانی دارد و می‌توانید در آن‌ها یادگیری سریع داشته باشید. سپس با معرفی مراکز آموزشی معتبر به شما کمک می‌کنیم تا در راستای استعداد خود حرکت کنید.

Picture of the author

استعدادیابی با نیکارو

Picture of the author

برای بسیاری از ما پیش آمده که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدیم، اما چون علاقه‌ای به رشته تحصیلی خود نداشتیم، در مسیر شغلی نیز موفقیتی کسب نمی‌کنیم. استعدادیابی به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت خود را زودتر بشناسید و در مسیر تحصیلی و شغلی درست گام بردارید.

مشاوره و انتخاب کلاس

نیکارو یک پلتفرم آموزشی است که مرجع معرفی و ثبت نام در مراکز آموزشی شهرهای مختلف است. شما در نیکارو می‌توانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی مختلف شهر خود را ببینید، از موقعیت مکانی آن‌ها مطلع شوید، گالری تصاویر را مشاهده کنید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید و سایر اطلاعات این مراکز را با یکدیگر مقایسه کرده و در انتها انتخابی آگاهانه داشته باشید.

Picture of the author

بانک اطلاعات مراکز آموزشی سراسر کشور

Picture of the author

نیکارو یک بانک اطلاعاتی جامع از مراکز آموزشی سراسر کشور است و به معرفی مؤسسات معتبر در زمینه‌های هنری، ورزشی، مهارتی، و مشاوره و روانشناسی می‌پردازد. در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰۰ در شهرهای مختلف در نیکارو معرفی شده‌اند.

نیکارو؛ همراه متقاضیان کلاس، مدیران مراکز آموزشی، و روانشناسان

هدف ما در نیکارو، تسهیل بستر یادگیری مهارت برای تمام افراد جامعه است. در همین راستا بستری فراهم کردیم تا پل ارتباطی میان متقاضیان کلاس و مراکز آموزشی مختلف باشیم. افرادی که تمایل به یادگیری مهارت جدید دارند، در بستر نیکارو می‌توانند ضمن آشنایی با نقاط قوت خود، با بهترین مراکز آموزشی آشنا شوند و در مسیر رشد و ارتقا مهارت‌های خود گام بردارند.

Picture of the author

نیکارو؛ بستر جامع، کاربردی و رایگان

Picture of the author

خدمات نیکارو برای کاربران رایگان است و شما می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه از امکانات این پلتفرم آموزشی استفاده کنید. در صورتی که در رابطه با بخش‌های مختلف نیکارو سؤالی دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه سؤالات متداول، پاسخ خود را دریافت کنید.

سؤالات متداول

ارزش نیکارو

Picture of the author

جامع و کاربردی

Picture of the author

حامی و هدفمند

Picture of the author

آسان و مطمئن

Picture of the author

هوشمند و سریع

یک تیم ، یک هدف

نجمه یاقوتی

مدیر مارکتینگ

محسن افشارپور

مدیر اجرایی

ساره محمودزاده

مالک محصول

رضا ابراهیمی

مدیر فنی

احسان نوروزی

کارشناس تست محصول

محمدرضا امینی

کارشناس ارتباط با مشتریان

یاسر سمیعی

مدیر مالی و حسابداری

محمد گلثومیان

راهبر تیم علمی

انسیه برزویی

روانشناس بالینی

نرگس مشکات

مسئول ارزیابی شناختی

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...