معرفی بهترین مهارت و سرگرمی کودک در مشهد

معرفی بهترین باشگاه های والیبال در مشهد

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین باشگاه های والیبال در مشهد بپردازیم، اما قبل از آن بیایید کمی با این ورزش محبوب آشنا شویم. با ما همراه باشید.

تاریخچه والیبال در جهان

والیــبال در روز دوم فوریه سال 1895 میلادی مطابق با بیستم بهمن ماه سال 1273 هجری شمسی، توسط ویلیام . جی . مورگـان مدیر تربیت بدنی کالج Y.M.C.A در شهر هولیوک ایالت ماسا چوست امریکا ابداع و معرفی شد که ابتدا مینتونت نام داشت.

مورگان پس از این که دوستش، جیمز نایسمیت، در سال 1891 ورزش بسکتبال را درهمان کالج ابداع کرد، با تلفیق ورزش هایی همچون بسکتبال و تنیس، شالوده ورزشی نو و مفرح را برای دانشجویان خود ریخت که بازی آن با توپی شبیه به توپ بسکتبال از روی توری مثل تور تنیس انجام می گرفت.

به همین منظور مورگان با استفاده از تور تنیس روی چمن که به دو طرف دیوار سالن ورزش بسته می شد و با استفاده از توئی توپ بسکتبال که به دلیل سبکی وزن به دست ها آسیب نمی رساند ، بازی را شروع کرد و همین شروع کافی بود تا این ورزش به سرعت از یک کالج به کالج دیگر و از شهری به شهر دیگر معرفی و منتقل شود. تا جایی که پس از یک سال (1896) مردم اکثر ایالت های امریکا با آن اشنا شده بودند. در همین سال کمیته بین المللی ورزش کالج از مورگان دعوت کرد تا طی یک کنفرانس، قوانین و مقررات ورزش ابداعی اش را در حضور اساتید کالج تشریح کند.

تاریخچه والیبال در ایران

ورزش والیـــبال حـــدود ســــال 1299 شــمــسی یعنی 89 سال قبل ، ( در سال 1388 ) توســــط جناب آقای میرمهدی ورزنده استاد بزرگ ورزش ، بــه ایـران آورده شد و از دارالمعلمین ورزش آغــاز بــه تــعــلــیــم گـردید. بازی والیبال در ایران در ابتدای امر دارای قواعد خاصی نبود و به شــکــل های مختــلف آن را بـــازی می کردند. فنون و تاکتیک های والیبال نیز مانند قوانین آن پایه و اساس اصولی نداشت و هر بازیکن به ابتکار شخصی و اختصاصی خود که اکثراٌبا مشت زدن یا سمبه زدن همراه بود با تــوپ بازی می کرد. لیکن در سال 1302 شمسی با استفاده از تــرجــمـه مجلات خارجی قوانینی که در آن زمان در کشورهای دیگر اجراء می شد، در ایران نیز تا حدودی از آن پیروی گردید.

معرفی بهترین مهارت و سرگرمی کودک در مشهد

بهترین باشگاه های والیبال در مشهد کجاست؟

والیبال یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب و گسترده ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می گیرند و تلاش می کنند تا طبق قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرودآورند. هرتیم حداقل باید 3 ست (یا دست) از 5 پنج ست بازی را ببرد، تا بتواند پیروز مسابقه شود.

ما در نیکارو بهترین آموزشگاه های کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه به معرفی بهترین باشگاه های والیبال در مشهد میپردازیم. بهترین باشگاه والیبال در مشهد کجاست؟ تمامی باشگاه های والیبالی که در ادامه معرفی میشوند، جزو بهترین سالن های والیبال مشهد هستند.

آکادمی دانش والیبال 

  • مدیریت: آقای علی عابدی
  • دارای 4 سالن:
    • قاسم آباد، میدان مادر
    • بلوار شهید کامیاب
    • میدا فردوسی، شهید صادقی
    • میدان جام عسل، پیروزی

باشگاه دانش والیبال با استفاده از آخرین و بروزترین متدهای آموزش پایه والیبال در سطح مبتدی و بروزترین تمرینات برای سطح پیشرفته و با اهداف استعدادیابی و عقد قراردادهای بلندمدت و تیم داوری در سطح لیگ کشور فعالیت دارد. این باشگاه والیبال برای آموزش از  مربیان مجرب و سطح اول کشور و مربیان رزومه دار بهره می‌برد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

باشگاه والیبال البرز

  • مدیریت: آقایان بهروز شاکری و مجید مینایی
  • واقع در سیدرضی

باشگاه والیبال البرز برگزارکننده دوره‌های آموزش والیبال از مبتدی تا پیشرفته می‌باشد. سطح‌بندی دوره‌های آموزش والیبال در این مجموعه به 4 سطح پایه، نوجوانان، جوانان و پیشرفته تقسیم‌بندی می‌شود.

مشاهده صفحه آموزشگاه

باشگاه والیبال مدرن

  • مدیریت: خانم مانیا سلیمانی
  • واقع در بلوار جانباز، انتهای فرامرز عباسی

باشگاه والیبال مدرن، بهترین و با کیفیت ترین کلاس والیبال دخترانه در مشهد را برگزار می‌کند. بسیاری از دخترانی که اموزش والیبال را در سالن والیبال مدرن گذرانده اند، هم اکنون در لیگ های مطرح سطح کشور بازی می‌کنند. باشگاه والیبال مدرن با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه آموزش والیبال در سطوح پایه و حرفه‌ای، با هدف راهیابی ورزشکاران به لیگ باشگاه ها فعالیت می‌کند. باشگاه مدرن در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت دارد و تلاش می‌کند تا با آموزش دقیق و اصولی والیبال زیر نظر مربیان و اساتید برجسته و مورد تایید فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، به کشف و بارور نمودن استعدادهای نهفته فرزندان این مرز و بوم کمک کند.

مشاهده صفحه آموزشگاه

باشگاه والیبال کسرا

  • مدیریت: آقای احسان دهستانی
  • واقع در بلوار فکوری، میدان هشتصد

مشاهده صفحه آموزشگاه

سایر باشگاه های والیبال در مشهد

در جدول زیر به معرفی سایر باشگاه های والیبال مشهد همراه با آدرس حدودی می‌پردازیم. با کلیک روی نام هر باشگاه والیبال می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر شامل آدرس، شماره تماس، نظرات کاربران و توضیحات مجموعه را مشاهده کنید. باشگاه های والیبال معرفی شده به اموزش والیبال برای کودکان و بزرگسالان، همچنین آموزش والیبال برای بانوان میپردازند.

نام باشگاه والیبال محدوده آدرس
باشگاه والیبال خاقانی بلوار پیروزی، خیابان خاقانی
باشگاه والیبال بابا قدرت بلوار جمهوری اسلامی، بوستان بابا قدرت
باشگاه والیبال آرامش بلوار پنجتن، بوستان آرامش
باشگاه والیبال میثاق بزرگراه میثاق (هاشمی رفسنجانی)
باشگاه والیبال آینده سازان دارای دو شعبه در چهارراه لشکر و بلوار فردوسی
باشگاه والیبال امام رضا تقاطع بلوار فردوسی و خیام، مجموعه ورزشی امام رضا
باشگاه والیبال دانش آموز بلوار امامیه
باشگاه والیبال آزادی ابتدای جاده طرقبه

قیمت کلاس والیبال در مشهد

قیمت کلاس والیبال در مشهد به عوامل مختلفی مثل محله قرارگیری سالن، سطح تجربه و تخصص مربی، عمومی یا نیمه خصوصی بودن کلاس، کیفیت سالن والیبال و موضوعات دیگر بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت کلاس والیبال در مشهد از 300 هزار تومان شروع می‌شود.

ویژگی های یک سالن والیبال خوب چیست ؟

  • مربیان حرفه ای
  • سالن مناسب با امکانات استاندارد
  • منطقه شهری و دسترسی آسان
  • دربرگیرنده تمرینات کمیته ملی
  • داشتن امکان ثبت نظر و بازخورد از نحوه فعالیت مربیان و عوامل

دنبال کلاس میگردی؟
بهتر نیست قبلش توانمندی‌هات رو بشناسی!؟

سنجش توانایی‌های ذهنی با استفاده از جدیدترین آزمون‌های کامپیوتری و منطبق با استانداردهای جهانی توسط متخصصین روانشناس
*ویژه ۷ تا ۱۸ سال*
*برای مشاوره رایگان فرم را تکمیل کنید*
4.3/5 - (24 امتیاز)

17 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین باشگاه های والیبال در مشهد»

  1. والیبال دوست

    سلام
    39 سالمه و کارمند در مشهد هستم
    چند وقتی هست که در مسابقات والیبال داخل اداره شرکت میکنم
    قدم 195 هست و جدیدا علاقه مندیم به والیبال بیشتر شده
    میخوام یک نفر چند جلسه ای به صورت درست و اصولی مهارت ها و تکنیک های والیبال رو از ابتدا باهام کار کنه و ایرادام رو بگیره تا در مسابقات اداره موفق تر باشم
    برای کسی مثل من کلاس خاص یا گزینه ای وجود داره؟

  2. باشگاه مدرن خوبه اما سالن شعبه یک نور خوبی نداره کف سالن اصلا استاندارد نیست و شهریه ای که باید پرداخت بشه دو برابر باشگاه های دیگه است . پنج سال تو باشگاه مدرن بودم ولی دیگه تحمل این همه هزینه کردن رو نداشتم. خوب بود داخل سایتتون می گفتید که شهریه ماهانه یک میلیون و بیست هزار تومان هست.

    1. سلام عباس عزیز. بله، باشگاه‌هایی که کعرفی شدن آموزش بزرگسال هم دارن، میتونین باهاشون ارتباط بگیرین و جزئیات بیشترو بپرسین.
      نیکارو؛ در جریانِ یادگیری…

  3. سلام اگرقرارباشه والیبال بصورت حرفه ای دنبال کنیم چه شرط سنی وقدی برای بانوان داره؟

    1. سلام یاسمن عزیز. بهترین سن برای شروع ورزش به صورت حرفه ای حدود 12 سالگی هست، اما از سنین کمتر هم میشه شروع کرد و یاد گرفت. برای اطلاعات دقیق تر میتونی از طریق دکمه مشاهده صفحه آموزشگاه، وارد صفحه باشگاه والیبال مدرن بشی و تمام سوالاتو بپرسی.

  4. میخواهم یک کلاس والیبال شروع کنم اگرنزدیک بلوارتوس باشد خیلی خوب میشد

    1. سلام دوست عزیز. مشهد باشگاه والیبال خیلی زیاد نیست، بر خلاف فوتبال، اما مواردی که معرفی شده جزو بهترین باشگاه های والیبال مشهد هست.
      فکر میکنم باشگاه والیبال آینده سازان بهتون نزدیک باشه. برای دیدن اطلاعات دقیق تر آموزشگاه شامل آدرس و تلفن، روی دکمه مشاهده صفحه آموزشگاه کلیک کنید.
      نیکارو؛ در جریانِ یادگیری…

    1. سلام آلمای عزیز. متاسفانه باشگاه والیبال بانوان در مشهد خیلی کمه. یکی از مجموعه های خوب که به صورت حرفه ای برای خانم ها آموزش والیبال دارن، باشگاه والیبال مدرن هست که شعبه اصلیشون انتهای فرامرزه و کوهسنگی هم شعبه دارن. جز این باشگاه فکر نمیکنم باشگاه های والیبال دیگه ای برای خانم ها باشه.
      نیکارو؛ در جریانِ یادگیری…

    1. سلام دوست عزیز .
      کلاس های معتبر در روز های آخر آموزش ؛ مسابقات برگزار میکنند و انتخابی برای تیم های هیات استانی و … دارند . در این مسابقات افراد سرشناس و نماینده هایی هم از تیم های معتبر و اسپانسر ها حضور دارند .
      ولی به طور کلی عرض کنم خدمتتون که
      در ایام خاصی از سال مثل ایام ماه مبارک رمضان – جام رمضان برگزار میشه .

    1. والیبال مشهد اصن تو لیگ تیم داره؟؟؟ که باشگاه والیبال مشهد مربی خوب داشته باشه پاینده دار باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی