لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های کشتی در شهر مشهد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه کشتی

کشتی یکی از ورزش‌های بسیار پرطرفدار در کشور ما ایران است و از گذشته تا به امروز پهلوانان زیادی از ایران توانستند در مسابقات کشتی به مقام قهرمانی برسند. شواهد بسیاری حضور این ورزش قدیمی را در تمدن‌های ابتدایی بشر نشان می‌دهند. گرچه ورزش کشتی به مرور تغییر کرده و مرگ یا صدمات شدید ناشی از آن، جای خود را به پیروزی نمادین داده است. ورزش کشتی مختص آقایان نیست و بسیاری از خانم‌های علاقه‌مند به این ورزش، در زمینه کشتی بانوان فعالیت دارند، البته کشتی زنان در ایران تنها حدود 10 سال است که انجام می‌شود. ورزش کشتی مشابه بسیاری از ورزش‌های دیگر سبک‌های گوناگونی دارد و انواع مختلف آن در کشورهای سراسر دنیا تمرین می‌شود. رایج‌ترین سبک‌های این ورزش، کشتی آزاد و کشتی فرنگی می‌باشد که در سطح بین‌المللی و المپیک انجام می‌شود و هر ساله مسابقات متعددی در این دو رشته کشتی برگزار می‌شود. تفاوت کشتی فرنگی و آزاد در این است که در کشتی فرنگی گرفتن پایین کمر و استفاده از پا ممنوع است، در حالی که کشتی آزاد چنین محدودیتی ندارد. جدا از این دو سبک، سبک‌های محلی دیگری نیز وجود دارد که مختص کشورهای خاص است و از جمله آن‌ها می‌توان به  کشتی گلیما در ایسلند، کشتی شوینگن در سوئیس، کشتی گوراش در آسیای میانه، سومو و جوجیتسو در ژاپن و سامبو در روسیه اشاره کرد. در ایران نیز کشتی با چوخه یکی از رشته‌های محلی و بومی می‌باشد. اگر به این ورزش جذاب و قدیمی علاقه دارید، گام اول پیدا کردن یک باشگاه کشتی معتبر با اساتید حرفه‌ای است.

معرفی بهترین باشگاه‌ کشتی

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های کشتی پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های کشتی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. باشگاه‌های کشتی معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌ توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های کشتی در مشهد

اگر به یادگیری کشتی علاقه دارید و می‌خواهید از فواید بی شمار این ورزش بهره ببرید، بسیار مهم است که در یک آموزشگاه معتبر با اساتید حرفه‌ای ثبت نام کنید. پیدا کردن بهترین باشگاه کشتی در مشهد میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه به معرفی بهترین باشگاه کشتی در مشهد می‌پردازیم:

خانه کشتی شهید منتظری واقع در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید منتظری و ابتدای خیابان پیروزی شهر مشهد می‌باشد. ورزش کشتی از باسابقه ترین رشته های ورزشی می باشد که در نزد ملل گیتی از دوران باستان به شکل‌های مختلف ورزش کشتی برگزار شده است.

مدیریت مجموعه جناب آقای دکتر عجمی نژاد از اساتید دانشگاه و متخصصین استعدادیابی ورزشی هستند. در این مجموعه علاوه بر کشتی، رشته های نظیر دفاع شخصی بانوان، یوگا، ایروبیک و ژیمناستیک به ورزشکاران ارائه می‌شود.

شهریه کلاس کشتی

شهریه کلاس کشتی در شهرهای مختلف متفاوت است. از سوی دیگر امکانات باشگاه کشتی، برند بودن مجموعه، تعداد اعضای حاضر در کلاس، تعداد جلسات، رزومه مربیان، و همچنین سبک کشتی که آموزش داده می‌شود، در تعیین هزینه کلاس کشتی نقش دارد. به طور کلی می‌توان گفت هزینه کلاس کشتی از حدود 200 هزار تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 2 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. این هزینه در شهرهای کوچک‌ به مراتب کمتر است.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های کشتی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس کشتی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

بهترین سن برای شروع ورزش کشتی چه سنی است؟

show answershow answer

هزینه کلاس آموزش کشتی چقدر است؟

show answershow answer

برای رسیدن به سطح پیشرفته در کشتی چه مدت زمان لازم است؟

show answershow answer

آیا کشتی باعث کوتاهی قد میشود؟

show answershow answer

آیا یادگیری کشتی محدودیت سنی دارد؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...