کلاس زبان آلمانی در مشهد

کلاس زبان آلمانی در مشهد

در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین کلاس زبان آلمانی در مشهد بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

زبان آلمانی

امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری زبان المانی هستند و با هدف های مختلفی مثل کار، سفر یا تحصیل به آلمان و … در کلاس آموزش زبان آلمانی ثبت نام می کنند. زبان آلمانی پر گویش ترین زبان اتحادیه اروپا می باشد و توسط 95 میلیون نفر مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان در کشور هایی مثل آلمان، اتریش، سوئیس، لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک و … به رسمیت شناخته می شود.

زبان آلمانی بعد از انگلیسی دومین زبان استفاده شده در اسناد رسمی، و بعد از انگلیسی و روسی سومین زبان استفاده شده در تارنماهای اینترنتی می باشد. همچنین طبق تحقیقات انجام شده یک دهم کل کتاب هایی که هر سال در کل جهان نگارش می شوند به این زبان می باشند.

کشور آلمان بیش از 80 میلیون نفر جمعیت دارد که 93 درصد آن ها آلمانی و مابقی اتباع خارجی هستند. زبان رسمی کشور آلمان زبان آلمانی است و 95 درصد مردم آلمان به همین زبان و یا گویش هایی از این زبان صحبت می کنند.

زبان آلمانی شامل دو گویش اصلی آلمانی بالا و آلمانی پایین و همانند انگلیسی دارای تعداد زیادی از گویش‌های فرعی است. بر اساس این زبان، زبان معیاری با نام آلمانی معیار وجود دارد که بیش‌تر به آلمانی بالا شبیه است، به خارجی‌ها آموزش داده می‌شود و نوعی زبان میانجی است. بخشی از کلمات زبان آلمانی ریشه در زبان‌های لاتین و یونانی دارد و قسمت کوچکی نیز از فرانسوی و انگلیسی به عاریه گرفته شده‌است.

حدود شهریه کلاس زبان آلمانی

شهریه کلاس زبان آلمانی بسته به تعداد زبان آموزان کلاس، سطح مورد نظر، تعداد جلسات، و همچنین سطح اساتید مؤسسه متفاوت است. با این حال می‌توان گفت هزینه حدودی کلاس زبان آلمانی به شرح زیر است:

  • شهریه کلاس آلمانی گروهی به ازای 12 جلسه: حدود 1 میلیون تومان
  • شهریه کلاس زبان آلمانی خصوصی به ازای 2 جلسه: حدود 300 هزار تومان
  • شهریه دوره های فشرده آلمانی (2-3 ماه): حدود 3 میلیون تومان

تنوع در زبان آلمانی

زبان آلمانی با گویش ها و لهجه های خاصی در نقاط مختلف اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. این گویش ها عبارتند از:

آلمانی والا یا عالی

زبان آلمانی والا در قرن 16 میلادی به وجود آمد و به عنوان زبان ادبی استاندارد شناخته شد. مارتین لوتر در سال 1534 ترجمه کتاب مقدس را به پایان رساند که آغازی در شکل گیری این زبان می باشد. زبانی که او در کتابش استفاده کرد بر پایه زبان آلمانی بود که آن زمان صحبت می شد.

آلمانی – سوئیسی

این نوع از زبان آلمانی توسط 4 میلیون نفر در سوئیس به کار برده می شود و گاهی در برخی از رمان ها، روزنامه ها، نامه ها و دفتر یادداشت ها مشاهده می شود.

آلمانی – پنسیلوانیا

این نوع از زبان آلمانی توسط 250 هزار نفر در پنسیلوانیا، اوهایو و ایندیانا در ایالات متحده و اونتاریو در کانادا مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین کلاس زبان آلمانی در مشهد

در لیست زیر به معرفی تعدادی از بهترین های کلاس زبان آلمانی در مشهد میپردازیم.

آموزشگاه زبان راه پویندگان

  • تدریس زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی
    برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی جی آر آی – جی مت – یوس – پی تی ای – دولینگو
  • موسسه بین المللی راه پویندگان یکی از بهترین های کلاس زبان مشهد است. این مؤسسه فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۵ در قالب برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی به ویژه آیلتس آغاز نمود.
  • پس از آن، اخذ مجوزهای لازم و رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه یاددهی و آموزش زبان های خارجی، اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه ارائه مشاوره برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های بین المللی، و سازمان فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های مرتبط به هتلداری باعث شد تا فعالیت های موسسه شکل متفاوت و متنوعی به خود بگیرد.
  • آنچه موسسه بین المللی راه پویندگان را متمایز می سازد داشتن کادر قوی علمی، برنامه ریزی دقیق، برخورداری از دانش روز، وجود دپارتمان های تخصصی و بهره مندی از مشاوران و کارکنان متخصص و متعهد است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان ماهان

  • کالج زبان ماهان کار خود را در مشهد مقدس از سال ۸۸ و با هدف ایجاد انقلاب و تفاوت‎ ‎های بنیادین در زمینه آموزش زبان های خارجی و با محوریت زبان انگلیسی به کلیه گروه های سنی آغاز نمود. تلاش شبانه روزی و بی وقفه مسئولان ماهان در جهت ایجاد تفاوتها و نوآوری های چشمگیردر عرصه مهم زبان آموزی، منجر به ایجاد دوره های ویژه و منحصرفردی شد که سابقه‎ ‎تشکیل آنها در هیچ کجای ایران بلکه جهان دیده نشده بود.
  • در سال  94، این مرکز موفق به دریافت مجوز رسمی برگزاری آزمون های بین المللی IELTS از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و IDP در مشهد و تهران شد. در سال  95 نیز، دو شعبه ی دیگر برای آموزش زبان بزرگسالان و خردسالان افتتاح نمود. این مجموعه دارای 5 شعبه فعال در سطح شهر مشهد است که تمامی سنین را در برمیگیرد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان

  • مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • گواهینامه بین المللی ISO 9001 در مدیریت کیفیت
  • گواهینامه بین المللی ISO 10002 در رسیدگی به شکایات مشتریان
  • نمایندگی رسمی آکادمی مدرسین آکسفورد (OTA) تحت نظر انتشارات دانشگاه آکسفورد OUP
  • مرکز مجاز برگزاری دوره های تربیت مدرس CELTA تحت نظر دپارتمان ESOL Examination دانشگاه Cambridge
  • آموزش سریع مکالمه زبان انگلیسی و فرانسه به صورت فشرده، ترمیک، جمعه، دو روز در هفته، فوق فشرده و پنجشنبه
  • استفاده از تجهیزات مدرن آموزشی (DVD player و LCD) و سیستم های صوتی پیشرفته در کلاس ها
  • برگزاری کلاس های کم جمعیت با محدودیت تعداد دانشجویان(حداکثر 12نفر در مقاطع پیشرفته و حداکثر 17 نفر در سایر مقاطع)
  • کنترل مداوم کیفیت آموزشی در طول ترم از طریق دوربین های مدار بسته توسط مدیران آموزش واحدها
  • برگزاری کلاس های تخصصی آمادگی آزمون IELTS
  • اعطای گواهینامه و مدارک معتبر فارغ التحصیلی در پایان مقاطع تحصیلی میانی و پیشرفته
  • امکان تعیین سطح،ثبت نام و پرداخت شهریه online در کلیه واحدها
  • برگزاری آزمون های منظم میان ترم و پایان ترم و اعلام نمرات از طریق وب سایتآکادمی زبان سفیر گفتمان
  • امکان جابجایی دانشجویان بین واحدهای تهران و شهرستان ها بدون نیاز به آزمون تعیین سطح مجدد
  • برگزاری کلاس های بحث آزاد
  • بهره گیری از کادر علمی متخصص با مدارک بین المللی CELTA و TESOL

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان گاما (آنلاین)

  • موسسه گاما به عنوان یک برند مجموعه آموزشی و مشاوره ای در شیراز و از سال 89 اغاز به کار نموده است. موسسه گاما در زمینه های کنکور ، زبان های خارجه و اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی با مجوزهای رسمی و ثبت شده در وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش فعالیت مینماید. موسسه گاما یک مجموعه پیشرو بوده به گونه ای که دوره های برگزار شده اعتباری جهانی  داشته و این سطح از دوره ها تنها در گاما ارایه میشود. گاما در شهرهای مختلفی از جمله شیراز، تهران، اصفهان، بوشهر و یزد فعالیت دارد. گرچه این موسسه در حال حاضر در شهر مشهد شعبه ای ندارد، اما می‌توانید در دوره های آنلاین موسسه گاما شعبه شهر تهران شرکت کنید.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان کالج آریان پور

  • موسسه فرهنگی هنری آریانپور با بیش از دو دهه تجربه، ارایه دهنده خدمات آموزش زبان به بزرگسالان در تهران بود. که در سایر شهر های ایران نیز دوره دارددوره های آموزشی این مرکز در تمامی سطوح، از مبتدی تا پیشرفته، و با استفاده از روشهای نوین آموزش زبان به علاقمندان عرضه می گردد. کلاسهای تخصصی آموزش زبان جهت آمادگی برای شرکت در آزمونهای TOEFL ، IELTS و GRE نیز بخشی از خدمات این مرکز می باشد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان شکوه دانش توس

  • موسسه زبانهای خارجی شکوه دانش توس با بیش از 40 سال سابقه فعالیت ، به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز آموزش زبانهای خارجی در سطح شهر مشهد شناخته می شود. این مرکز با به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه و با استفاده از سیستم آموزشی روز دنیا و ایجاد فضای شاد و جذاب به آموزش زبان های انگلیسی و فرانسه به کلیه سطوح خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان می پردازد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

تا دیر نشده کشفش کن!

استعدادسنجی معتبر بر پایه علوم شناختی
ویژه ۶ تا ۱۶ سال
*برای مشاوره رایگان فرم رو پر کنین*
اجرا زیر نظر نیکارو، از شرکت های
عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی

لیست سایر کلاس های زبان مشهد

در جدول زیر تعدادی از بهترین کلاس های زبان مشهد را برای شما آورده ایم. هر یک از آموزشگاه های زبان معرفی شده، برگزارکننده کلاس آیلتس در مشهد هستند. 

نام آموزشگاه محدوده آدرس
آموزشگاه زبان شکوه ایران بلوار پیروزی
آموزشگاه زبان سما (پسران) قاسم آباد
آموزشگاه زبان سما (دختران) بلوار وکیل آباد
آموزشگاه زبان حافظ (پسران) بلوار احمدآباد
آموزشگاه زبان حافظ (دختران) بلوار احمدآباد
آموزشگاه زبانسرا بلوار معلم
آموزشگاه زبان دماوند بلوار صیاد شیرازی
آموزشگاه زبان دکتر حسابی بلوار صیاد شیرازی
آموزشگاه زبان سفیر گفتمان شعبه 2 بلوار پیروزی، صارمی
آموزشگاه زبان شکوه شعبه 2 بلوار فرامرز عباسی
آموزشگاه زبان شکوه شعبه 3 بلوار احمدآباد
آموزشگاه شهر زبان بلوار وکیل آباد
آموزشگاه زبان علامه بلوار ملک آباد
آموزشگاه زبان کیش نوین بلوار فرودگاه
آموزشگاه زبان پاراکس بلوار سجاد
آموزشگاه زبان گویش بلوار وکیل آباد
آموزشگاه زبان ممتاز بلوار عبدالمطلب
آموزشگاه زبان نوین قاسم آباد
آموزشگاه زبان گلستان بلوار سیدرضی
کانون زبان ایران شعبه 1 بلوار سازمان آب
کانون زبان ایران شعبه 2 قاسم آباد، بلوار اندیشه
آموزشگاه زبان جهاد دانشگاهی سه راه ادبیات، بلوار وکیل آباد
آموزشگاه زبان صدرا بلوار فرامرز عباسی
آموزشگاه زبان سهروردی بلوار وکیل آباد
آموزشگاه زبان دماوند بلوار وکیل آباد
آموزشگاه زبان عقیلی کلاس آنلاین
کالج زبان‌های خارجی تاک بلوار گاز شرقی
موسسه زبان کاوش بلوار فلسطین

دوره های زبان در مشهد

اکنون که با آموزشگاه‌های بازیگری در مشهد آشنا شدید، اگر می‌خواهید از جزئیات دوره های زبان مثل تعداد جلسات، شهریه، مدرس و اطلاعات دیگر با خبر شوید، روی دکمه مشاده دوره ها در کادر زیر کلیک کنید تا بتوانید دوره‌های زبان در شهر مشهد که توسط آموزشگاه های مختلف برگزار می‌شود را ببینید.

یک آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

نتایج نظر سنجی از زبان آموزان طی سالهای مختلف نشان می‌دهد که عوامل زیر در انتخاب یک کلاس زبان آلمانی خوب تاثرگذار هستند.

1. مقرون به صرفه بودن دوره های آلمانی 

یکی از مشکلات اساسی افرادی که متقاضی دریافت مدرک گوته می باشند طولانی شدن عمدی دوره های آموزشی در موسسات جهت درآمد زایی بیشتر می باشد. موسسات معتبر این قوانین نانوشته را در هم شکسته و با هدف ایجاد انگیزه در متقاضیان سریعترین و کوتاهترین دوره های زبان آلمانی برای گرفتن مدرک گوته تعریف می‌کنند.

2. تسهیلات آموزشی

برخی از موسسات زبان برای زبان آموزان تسهیلات آموزشی در نظر می‌گیرند. ارائه دوره های کوتاه مدت زبان آلمانی جهت صرفه جویی در وقت و هزینه زبان آموزان، و ارائه خوابگاه به متقاضیان آموزش زبان آلمانی از سایر شهرهای کشور، موسسه گاما را به یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی زبان آلمانی تبدیل کرده است.

3. بکارگیری اساتید نیتیو در کنار اساتید مجرب و حرفه ای 

همکاری بالغ بر ده ها مدرس ایرانی و مدرسین آلمانی از عوامل اصلی موفقیت موسسات زبان در زمینه آموزش زبان آلمانی بوده است. اساتید آلمانی زبان و حرفه ای موسسه گاما از فیلترهای مختلف عبور کرده و هر کدام تخصصی دوره انتخابی شما آموزش دیده و برند آموزشی زبان آلمانی هستند.

4. مشاوره حرفه ای آموزش زبان آلمانی و تحصیل در آلمان

یک موسسه زبان خوب در مرحله اول به شما کمک می کند که هدف خود را به درستی انتخاب کنید . عدم آگاهی از بسیاری مسائل از جمله شرایط کلاس ها، دوره های برگزاری، شرایط دانشگاه ها و زندگی در آلمان و حتی هزینه های زندگی در این کشور می تواند باعث سرشکستگی شما شود. 

5. امکان شرکت در کلاس های زبان آلمانی بصورت رایگان قبل از ثبت نام نهایی

برخی از موسسات زبان به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از ثبت نام نهایی در کلاس زبان آلمانی شرکت کرده و خود را مطابق برنامه ارائه شده و متد آموزشی ارزیابی کنید. فراموش نکنید این ویژگی تنها در این آموزشگاه وجود دارد.

6. تضمین در رساندن زبان آموزان به هدف

موسسات معتبر تضمین می‌کنند که در پایان دوره و در صورت تلاش کردن می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید.

7. تدریس کتاب های بروز و مطابق با توصیه سفارت آلمان 

با توجه به تغییرات آزمون سفارت، موسسات معتبر سریعا خود را با شرایط جدید وفق داده و از منابع جدید معرفی شده در آموزش، یعنی کتاب اشتارتن ویا استفاده می‌کنند.

آیا صحبت کردن به زبان آلمانی سخت است؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که صحبت کردن به زبان آلمانی کار بسیار دشواری می باشد اما این یک باور غلط است و به هیچ وجه این طور نیست. واقعیت این است که یادگیری هر زبان جدیدی به وقت و تمرین زیادی نیاز دارد و زبان آلمانی هم از این قاعده مستثنی نیست.

زبان آلمانی بخشی از زبان های ژرمنی و گروه زبان های هندواروپایی می باشد و تا حد زیادی به زبان های انگلیسی و هلندی شباهت دارد. به همین علت ممکن است یادگیری این زبان برای افرادی مثل چینی زبان ها مشکل باشد ولی این بدین معنا نیست که چنین کسانی توانایی یادگیری این زبان را ندارند.

ممکن است شما درباره اینکه زبان آلمانی را از کجا شروع کنید و چگونه به یادگیری بپردازید دچار سردرگمی شده باشید، که ما در این مقاله به شما چند راهنمایی ارائه خواهیم کرد تا در این زمینه به شما کنیم.

چگونه یادگیری زبان آلمانی را آغاز کنیم؟

برای شروع یادگیری زبان آلمانی می توانید به نکات زیر توجه کنید:

  1. برای خود یک هدف تعیین کنید تا انگیزه شما بیشتر شود.
  2. در یک کلاس زبان آلمانی ثبت نام نمایید یا یک روش آموزشی خوب را برای خود پیدا کنید.
  3. سعی کنید تمام اصول زبان آلمانی را یاد بگیرید.
  4. برای اینکه اموزش این زبان برای شما جذاب باشد به یادگیری اصطلاحات عامیانه و کلماتی که جنبه فان دارند بپردازید.
  5. روزانه یک الی دو ساعت تمرین کنید و در صورت امکان با افراد آلمانی صحبت نمایید.

برای کارگاه استعدادیابی نیاز به راهنمایی دارید؟ اطلاعات خود را از طریق دکمه نارنجی رنگ پایین صفحه ثبت کنید. با شما تماس می‌گیریم و اطلاعات کارگاه استعدادیابی کودکان را ارسال می کنیم یا برای ارتباط سریع تر از طریق اینستاگرام و واتس اپ نیکارو با ما در تماس باشید.

یادگیری زبان آلمانی چه مزایایی دارد؟

یادگیری زبان آلمانی مزایای گوناگونی دارد که در ادامه به تعدادی از ان‌ها میپردازیم.

زبان آلمانی زبان شاعران و دانشمندان است

کشور آلمان را کشور مخترعین و شاعران می دانند. بسیاری از اختراعات و نوآوری های دنیا برای اولین بار در کشور آلمان به وجود آمده است.

آلمانی ها توانسته اند تا کنون بیش از 100 جایزه ی نوبل برای فیزیک، پزشکی، شیمی، ادبیات و سایر زمینه‌ها دریافت کنند، همچنین بسیاری از برندگان این جایزه هم افرادی از کشور های دیگر بودند که در کشور آلمان آموزش دیده اند.

یادگیری این زبان به شما کمک می کند که توانایی مطالعه آثار اندیشمندان و شاعران بزرگ این کشور را داشته باشید. هر چند که شما می توانید ترجمه این اثار را مطالعه نمایید، اما همانطور که می دانید در ترجمه عقاید و نظرات مترجم هم دخیل است و مطالعه از زبان خود نویسنده به درک بهتر مفهوم و منظور او کمک می کند.

یادگیری زبان آلمانی نسبت به بسیاری از زبان ها ساده تر است

یادگیری زبان آلمانی کار سختی نیست و  در صورتی که شما در سطح مبتدی از زبان انگلیسی قرار داشته باشید، این کار راحت تر هم خواهد شد. زیرا زبان های انگلیسی و آلمانی ریشه ی مشترکی دارند و هزارن کلمه ی مشابه در این زبان ها وجود دارد.

به عنوان مثال کلمه ی انگلیسی chin  معادل کلمه Kinn در زبان آلمانی می باشد، کلمه انگلیسی Water به صورت Wasser، و کلمه انگلیسی father به صورت Vater می باشند. بنابراین یادگیری زبان آلمانی چندان هم کار سختی نیست.

برای کلاس زبان آلمانی نیاز به راهنمایی دارید؟ اطلاعات خود را از طریق دکمه نارنجی رنگ پایین صفحه ثبت کنید. با شما تماس می‌گیریم.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «کلاس زبان آلمانی در مشهد»

    1. با سلام
      برای سطوح زبان المانی در مقطع ابتدایی بایستی 4 سطح زیر رو بگذرونید . که شامل دوره های مقدماتی آموزش است .

      A1.1
      A1.2
      A2.1
      A2.2

      اما برای سطوح متوسط و پیشرفته بایستی سطح بی و سی رو بگذرونید .

      بسته به موسسه و دوره ای که میرید – مدارک میتونه قابل ترجمه هم باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی