معرفی بهترین باشگاه جودو مشهد

معرفی بهترین باشگاه جودو مشهد

در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین باشگاه جودو مشهد بپردازیم، اما قبل از آن بهتر است کمی با این ورزش رزمی آشنا شویم. تا انتها با ما همراه باشید.

تاریخچه ورزش جودو

جودو یک ورزش رزمی ژاپنی است که به پرتاب ها و تکنیک های گلاویزی و خاک می پردازد.جودو به معانی راه نرمی، شیوه ظریف یا راه ملایمت و مدارا است؛ منشأ جودو، هنر جنگی تن به تن سامورایی‌ها جوجیتسو با بیش از سه هزار سال تاریخ است و جودو نسخه ی ورزشی و بسیار لطیف تر جوجیتسو است. در سال ۱۸۸۲ توسط استاد کانو جیگورو پایه‌گذاری و به جامعهٔ ژاپن معرفی شد. استاندارد و مرکز فدراسیون جهانی جودو، سازمان کودوکان جودو است.

با توجه به پیشرفت چشم گیر ورزش جودو در دهه های اخیر و حضور تیم ملی ایران در تمامی ادوار بین المللی ، میزان علاقه به این ورزش رزمی بسیار چشم گیر شده است . سابقه این ورزش به کشور ژاپن میرسد و از جمله سخت ترین ورزش های رزمی به حساب می آید . هنر رزمی جودو در واقع بر پایه دفاع شخصی است  و از نبرد تن به تن گرفته شده است و جودو در واقع همان نبرد سامورایی ها با یکدیگر بوده است .

تا دیر نشده کشفش کن!

استعدادسنجی معتبر بر پایه علوم شناختی
ویژه ۶ تا ۱۶ سال
*برای مشاوره رایگان فرم رو پر کنین*
اجرا زیر نظر نیکارو، از شرکت های
عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی

کلاس جودو در مشهد

بهترین باشگاه جودو مشهد کجاست ؟

شاید شما هم مانند خیلی از افراد دیگر به دنبال پیدا کردن یک کلاس مناسب برای پرورش استعداد خود و یا فرزندتان باشید . و برای این انتخاب به دنبال بهترین آموزشگاه های سطح شهر مشهد میگردید. 

ما در نیکارو بهترین آموزشگاه های کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. در لیست زیر می‌توانید بهترین باشگاه جودو مشهد را مشاهده کنید.

باشگاه ورزشی تندرستی پویا

مشاهده صفحه آموزشگاه

آکادمی هنرهای رزمی مشهد

مشاهده صفحه آموزشگاه

  • توضیحات : هنرهای رزمی همه در یک جا

آکادمی هنرهای رزمی مشهد ؛ برگزار کننده دوره های دفاع شخصی ؛ جودو ، کاراته و تکواندو میباشد . این آکادمی با بهره گیری از سالنی مجهز و امکاناتی به روز برای علاقه مندان به ورزش های رزمی در منطقه ای با دسترسی عالی قرار دارد .


معرفی بهترین باشگاه جودو مشهد

باشگاه جودو چمران (پیشکسوتان)

مشاهده صفحه آموزشگاه

  • توضیحات : کلاسها و سبک های مختلف

آموزش سبک های مختلف در باشگاه جودو چمران انجام میگیرد . مجموعه ورزشی مهران به مساحت کل 2524 متر مربع در خدمت علاقه مندان به ورزشهای رزمی از جمله جودو میباشد .

ویژگی های یک باشگاه جودو خوب چیست ؟

  • اساتید برجسته
  • محیط مناسب با امکانات استاندارد
  • منطقه شهری و دسترسی آسان
  • دربرگیرنده تمامی دوره ها
  • داشتن امکان ثبت نظر و بازخورد از نحوه فعالیت مربیان و عوامل

برای کلاس جودو نیاز به راهنمایی دارید؟ اطلاعات خود را از طریق دکمه نارنجی رنگ پایین صفحه ثبت کنید. با شما تماس می‌گیریم.

سبک های مختلف جودو

• جودوی المپیکی: معروف ترین سبک کودوکان جودو می باشد که امروزه در ایران و تمام دنیا بطور گسترده آموزش داده می شود.

• جودوی آمریکایی: ترکیبی از جودو، کشتی، بوکس، جوجیتسو و ساواته است.

• جوجیتسو برزیلی: میتسویو مائدا در سال 1914 جودو را به برزیل برد. او ورزش جودو را به کارلوس گراسی و دیگران آموزش داد. گراسی باتوجه به اینکه در آن زمان جودو با نام “جوجیتسوی کانو” هم شناخته می شد، آن را جوجیتسوی برزیلی نامید. 

•  جودو-دو: در استرالیا، آقای ژولیوس فلک و چند تن دیگر سیستمی بر اساس تکنیک های پرتاب ابداع کردند که آن را جودودو نامیدند. آنها هدفشان را از ابداع این سبک، توسعه جودو اعلام کرده اند.

• کاوایشی ریو جوجیتسو: میکونوسوکه کاوایشی سبک کاوایشی ریو جوجیتسو را با استفاده از برخی تکنیک های جودو مسابقات مدرن جودو ممنوع می باشند، ابداع کرد. این سبک از جودو هم اکنون در فرانسه آموزش داده می شود.

• کوسن جودو: این سبک از جودو هم که در قرن 20 محبوبیت پیدا کرد، همانند جوجیتسوی برزیلی خیلی بیشتر از جودوی المپیکی، شبیه به ورزشی است که کانو ابداع کرد.

• جودوی روسی: نکته ای جالب که در مورد این سبک از جودو میتواند گفت این است که بعضی از تکنیک های این سبک، توسط فدراسیون جهانی جودو قبول شده و وارد جودوی المپیکی شده اند. این سبک در مسابقات آزاد MMA مبارزینی نظیر ایگور زینوفیف، فدور امیلیاننکو و کارو پاریسیان را دارا می باشد.

• سامبو: واسیلی اوشپکف، اولین شاگرد اروپایی کانو بود که موفق به اخد کمربند مشکی شد. او با تکنیک های رزمی دیگری که با جودو ترکیب کرد، سامبو را ابداع نمود. اوشپکف در سال 1937 بخاطر رد دستور شاگردی نکردن زیر نظر کانو، توسط مامورین سیاسی کشته شد.

برای کارگاه استعدادیابی نیاز به راهنمایی دارید؟ اطلاعات خود را از طریق دکمه نارنجی رنگ پایین صفحه ثبت کنید. با شما تماس می‌گیریم و اطلاعات کارگاه استعدادیابی کودکان را ارسال می کنیم یا برای ارتباط سریع تر از طریق اینستاگرام و واتس اپ نیکارو با ما در تماس باشید.

لطفا امتیاز دهید

8 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین باشگاه جودو مشهد»

  1. ابوالفضل

    با عرض سلام و ادب
    میخاستم بگم اگه امکان داره قیمت ها را هم بگید تا کسانی که میخان ثبت نام کنند، بیشتر آشنایی پیدا کنند.
    ممنون از سایت خوبتون.
    موفق باشید 🌹

    1. سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ممنون که در خواستتون رو اینجا و در نیکارو مطرح کردید .

      لطفا درخواست کلاس با شماره تماستون رو در قسمت درخواست کلاسبی دارید ثبت بفرمایید تا از طریق پشتیبانی به موسسات منظبق درخواست خودتون – ارجاع – داده بشید .

      موفق باشید
      نیکارو درجریان یادگیری

    1. عاطفه حسین زاده

      شما میتونید از سایت نیکارو برای ارائه خدمات انلاین و غیر حضوری استفاده کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی