معیارهای انتخاب بهترین کلاس فوتبال

5 معیار مهم در انتخاب بهترین کلاس فوتبال

شاید بتوان فوتبال را پرطرفدارترین ورزش در ایران و جهان دانست، از همین رو احتمالا هرجای دنیا که باشید، می توانید در شهر خود حداقل یک مدرسه فوتبال پیدا کنید، از همین رو معیارهای انتخاب بهترین کلاس فوتبال اهمیت دارد؛ ما در این مقاله 5 مورد از مهم ترین آنها را بررسی می کنیم.

فوتبال ورزشی است که هم به دلیل تمرین های سخت وضعیت سلامت جسمانی افراد را بالا می برد و هم مهارت های نرم مثل کار گروهی را در افراد تقویت می کند، علاوه بر این ها می تواند با شهرت و محبوبیت و در نهایت ثروت فراوانی همراه شود که تعداد علاقمندان به این ورزش جهانی را بیشتر می کند.

در فوتبال هم مانند دیگر ورزش ها برای رسیدن به سطوح حرفه ای نیاز به بهره گیری از یک مدرسه فوتبال تخصصی و مربیان ماهر است، به همین دلیل در اکثر شهرها مدارس فوتبال متعددی تاسیس می شوند، به خصوص در شهرهای بزرگ که انتخاب های بیشتری دارید. البته این فزونی انتخاب ها از زاویه ای دیگر ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند. عموما انتخاب مناسب ترین مدرسه فوتبال از بین مدارس مختلف کار ساده ای نیست و نیاز است معیارهای خود را در نظر گرفته و با توجه به آنها به انتخاب مناسبت ترین کلاس فوتبال بپردازیم. در نیکارو می توانید کلاس های فوتبال مختلف شهر خود را با توجه به معیارهایی که نام می بریم با هم مقایشه کنید و در آخر بهترین کلاس فوتبال را انتخاب کنید.

اهمیت شرکت در کلاس فوتبال

فوتبال ورزشی پرطرفدار است، به همین دلیل رقابت در آن برای گرفتن جایگاه در تیم های برتر بسیار بالا است. در چنین شرایطی مهمترین چیز آن است که با بهره مندی از آموزش های تخصصی خود را برای ابن رقابت سنگین آماده کرده باشید و تمام تلاش خود را برای گرفتن بهترین جایگاه ها در تیم های برتر انجام دهید.

البته این کار ساده ای نیست و ممکن است نیاز به سالها تمرین و تللاش داشته باشید اما بهره گیری از امکانات یک باشگاه فوتبال خوب و یک مربی کاربلد می تواند شما را از دیگر افرادی که شرایط مشابه دارند جلو بیندازد. از آنجا که پیدا کردن و انتخاب بهترین کلاس فوتبال به خصوص در شهرهای بزرگتر کار ساده ای نیست و نیاز به صرف زمان بسیار برای مقایسه امکانات و شرایط هرکدام از انها دارد، ما در نیکارو بهترین مدرسه فوتبال در هر شهر و مکانی از ایران که هستید به شما معرفی می کنیم تا با شناخت بهترین ها راحت تر و مطئن تر تصمیم بگیرید و سریعتر وارد دنیای فوتبال شوید.

معیارهای انتخاب کلاس فوتبال

مهمترین معیارهای انتخاب کلاس فوتبال

در این مقاله شما را با مهمترین معیارهای انتخاب بهترین کلاس فوتبال آشنا می کنیم. خوب است بدانید تمام معرفی های بهترین کلاس فوتبال در نیکارو به شما با در نظر گرفتن این معیارها انجام می شود. می توانید از طریق لینک های پایان صفحه شهر خود را برای دیدن مقاله معرفی بهترین کلاس فوتبال انتخاب کنید یا از طریق دکمه درخواست کلاس، درخواست خود را ثبت کنید تا با شما ارتباطط بگیریم و کلاس مورد نظر را به شما معرفی کنیم.

1. محل برگزاری جلسات آموزشی و تمرینی باشگاه

از معیارهای ثابت در انتخاب کلاس های آموزشی، مکان برگزاری کلاس ها است که البته این معیار از فردی به فرد دیگر متفاوت است. دور بودن محل برگزاری کلاس ها از محل زندگی یا کار افراد ی شلوغ بودن بیش از حد خیابان های اطراف و اسیر شدن رد ترافیک های طولانی قبل و بعد از کلاس ها، می توانند بسیار ساده افراد را دلسرد کنند و شرکت در کلاس ها و ادامه مسیر آموزش را دشوارتر جلوه دهند. ممکن است این موضوع از نظر شما چالش برزگی به نظر نرسد اما بهتر است تلاش کنید مدرسه فوتبالی که برای خود یا فرزندتان انتخاب می کنید، با ماشین یا لوازم نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی باشند.

2. کیفیت امکانات باشگاه فوتبال

برای یک آموزش حرفه ای، سطح استاندارد امکانات و فضای مورد استفاده در کلاس فوتبال بسیار تاثیرگذار است. کیفیت زمینی که در آن تمرین می کنید، کیفیت و جنس لباس ها، کفش ها، توپ و… که همگی می توانند در سطح یادگیری تاثیرگذار باشند. قبل از انتخاب کلاس فوتبال بهتر است از تجهیزاتی که مدرسه فوتبال در اختیار ورزشکاران خود می گذارد اطلاع پیدا کنید و مطمئن شوید که نیاز ها و انتظارات شما را برطرف می کند.

3. کادر آموزشی باشگاه فوتبال و مدرک میزان تجربه مربیان

شاید این معیار از تمام معیارهای دیگر در انتخاب بهترین کلاس فوتبال مهمتر باشد. توجه کنید که تجربه بازی در زمین فوتبال لزوما از یک نفر مربی نمی سازد، مربیگری و بازیگری فوتبال اصول و شرایط مخصوص خود را دارند و اینطور نیست که همیشه یک بازیکن خوب مربی خوبی نیز باشد و بالعکس. پس درگیر تجربه مربیان در بازیکنی نشوید بلکه به تجربه مربیگری آنها توجه کنید. بهتر است قبل از انتخاب بهترین کلاس فوتبال شهر خود، مطئن شوید مربیان آن مدرسه دوره های مربیگری گذرانده و در این زمینه مدارک معتبر و تجربیات کافی دارند. اگر فرزند شما سن کمی دارد لازم است مطمئن شوید که مربی تجربه کار با کودکان و مهارت کافی در این زمینه را داراست، چرا که شیوه آموزش به کودکان و شدت تمرین مناسب برای آنها با بزرگسالان متفاوت است و بهتر است از مربی متخصص بهره ببرید.

4. هدف از شرکت در کلاس فوتبال

این معیار با دیگر معیارها متفاوت است. در این معیار مهمترین چیز آن است که هدف خود را از ثبت نام در یک مدرسه فوتبال روشن کنید. چه برای خودتان و چه برای فرزندتان به دنبال انتخاب بهترین کلاس فوتبال هستید، بهتر است روشن کنید که هدف نهایی شما از آن چیست؟ وقت گذراندن؟ ورزش کردن؟ حرفه ای شدن؟ بالا بردن استقامت بدن با یک ورزش پر جنب و جوش؟ و یا رسیدن به بهترین تیم های دنیا و شرکت در مسابقات جهانی فوتبال؟ اگر هدف و چشم انداز شما روشن باشد، راحت تر می توانید مناسب ترین مدرسه و مربی فوتبال مناسب خود را پیدا کنید. اگر قصد شما دنبال کردن حرفه ای فوتبال است، بهتر است در انتخاب آکادمی فوتبال خود حساسیت بیشتری به خرج دهید و در تیم هایی شرکت کنید که لینک های خوبی به بازیکنان و کربیان تیم های رده بالاتر دارند.

5. خروجی های پیشین باشگاه

سوابق و خروجی های پیشین آموزشگاه بسیار مهم هستند و می توانند حرفه ای بودن یا نبودن باشگاه را مشخص کنند. یک مدرسه فوتبال حرفه ای به ورزشکاران خود فرصت رشد می دهد و مسیر پیشرفت را به آنها نشان می دهد، در نتیجه می تواند بازکنانی موفق پرورش دهد که به تیم های رده بالا راه پیدا می کنند. این معیار لزوما نشان دهنده مناسب یا نامناسب بودن یک مدرسه فوتبال برای شما نیست اما اگر بین دو باشگاه برای انتخاب بهترین کلاس فوتبال قرار گررفتید، بهتر است باشگاهی را انتخاب کنید که کارنامه ای درخشان تر در زمینه پرورش استعدادهای تازه فوتبال دارد. نداشتن بازیکنان برجسته نیز لزوما نشان دهنده ضعیف بودن باشگاه نیست و ممکن است عوامل دیگری نیز در ان دخیل باشند، اما معیاری است که بررسی آن می تواند برای انتخاب بهتر به شما کمک کند و مفید باشد.

برای انتخاب بهترین کلاس فوتبال می توانید این معیارها را که از مهمترین معیارهای انتخاب مدرسه فوتبال هستند، مد نظر قرار دهید و بهترین کلاس فوتبال را طبق شرایط خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید که درجه اهمیت این معیارها بسته به اهداف و چشم انداز شما از شرکت در کلاس فوتبال، تعیین می شود، پس در اولین گام اهداف و انتظارات خود را از یک مدرسه فوتبال روشن کنید. نیکارو برای انتخاب ساده تر و مناسب تر به شما کمک می کند. می توانید از لینک ها زیر کمک بگیرید یا از طریق دکمه نارنجی رنگ پائین صفحه درخواست خود را برای معرفی بهترین کلاس فوتبال ثبت کنید تا تیم پشتیبانی نیکارو شما را راهنمایی کنند.

سؤالات متداول

اگر به دنبال ثبت نام در کلاس فوتبال باشید، احتمالا سؤالات مختلفی برایتان پیش می‌آید. در ادامه به پاسخ تعدادی از سؤالات متداول در رابطه با کلاس فوتبال می‌پردازیم. در صورتی که پاسخ سؤال خود را پیدا نکردید، در قسمت دیدگاه ها بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.

برای سنجش استعداد کودکان خود می توانید از خدمات تخصصی استعدادسنجی نیکارو بهره ببرید و به صورت تخصصی جواب این سوال را پیدا کنید اما به صورت عمومی، استعداد فوتبال در کودکان نشانه های خاصی دارد که از جمله آن‌ها میتوان به این موارد اشاره کرد: داشتن مهارت حرکتی خوب، سرعت بالا، علاقه زیاد به توپ بازی، احساس راحتی در بازی کردن با توپ، داشتن تفکر سریع، جسارت زیاد در حین بازی، گذراندن اوقات فراغت با توپ بازی.

نیکارو با همکاری متخصصان روانشناسی خدمات استعدادسنجی مهارتی، ورزشی، شغلی و هدایت تحصیلی ارائه می دهد. استعدادسنجی پایه نیکارو به صورت رایگان در خدمت شماست. برای اطلاعات بیشتر و بهره مندی از آنها می توانید اینجا کلیک کنید.

دوره های آموزش فوتبال در بسیاری از مدارس فوتبال برای رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار میشود. رده سنی نونهالان از 4 سال به بالا شروع می‌شود و تا 10-12 سال را در برمیگیرد. برخی باشگاه های فوتبال نیز فوتبال را تنها برای رده های سنی خاصی برگزار می‌کنند. به طور کلی کودکان از 4 سال به بالا میتوانند در کلاس های فوتبال شرکت کنند، اما آموزش در سطوح کاملا ابتدایی انجام می‌شود. آموزش حرفه ای و تخصصی فوتبال معمولا برای 6 یا 7 سال به بالا صورت می‌گیرد.  

شهریه کلاس فوتبال بسته به سابقه مدرسه فوتبال، مربیان فوتبال، تعداد جلسات، موقعیت مکانی و عوامل دیگر متغییر است. به طور کلی میتوان گفت شهریه کلاس فوتبال از حدود 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است. 

یک مدرسه فوتبال خوب چندین ویژگی دارد: بهره‌مندی از مربیان با سواد و با تجربه، استفاده از روش های علمی و بروز، آماده کردن ورزشکاران برای ورود به تیم های حرفه‌ای، تضمین سلامت بازیکنان و ارائه خدمات پزشکی، برگزاری جلسات مرتب با والدین و ارائه گزارش از روند پیشرفت.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی