آموزش پاورپوینت در مشهد

آموزش پاورپوینت در مشهد ؛ معرفی بهترین کلاس

مطابق تعریف یونسکو «باسواد» در هزاره سوم کسی است که همزمان سه شرط یا سه توانایی داشته باشد: تحصیلات عالی (دانشگاهی) داشته باشد، با کامپیوتر آشنا باشد و یک زبان بین المللی را بداند. یکی از این مهارت‌های کامپیوتری، آموزش پاورپوینت در مشهد یا شهرهای دیگر است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن کارها، نمیتوان از نقش کامپیوتر در پیشبرد امور روزمره غافل شد. اگرچه اغراق آمیز است اما تمامی کارهایی که در جهان امروزه انجام می شود تاییدی است بر این ادعا. برای مثال سیستم های هوشمند کارت اعتباری، کتاب های الکترونیکی، دانشگاه مجازی، خریدهای آنلاین، تلفن های همراه، دوربین های مگا پیکسلی، وسایل خانگی دیجیتال، ساختمان های هوشمند و… قسمت کوچکی از دنیای بزرگ دیجیتال کنونی می باشد.

یادگیری مهارت های کامپیوتری

مسئله مهم این است که گستردگی علم کامپیوتر زمان کافی را به ما نخواهد داد تا بتوانیم با تمامی زوایای کار با کامپیوتر آشنا شویم. بهترین راه برای شروع یادگیری کامپیوتر شرکت در دوره‌های آموزشی پر کاربرد، مثل دوره های آموزش پاورپوینت در مشهد یا آموزش ورد و اکسل در مشهد است. با آموزش پاورپوینت، یا سایر مهارت‌های کامپیوتری شما می‌توانید مهارت های خود را در زمینه فناوری اطلاعات (IT) افزایش دهید. از جامع ترین این دوره ها می‌توان به دوره ICDL اشاره کرد. در دوره های ICDL با ۷ مهارت آشنا می شوند که شامل مفاهیم اساسی IT، مقدمه ای بر ویندوز، Excel ، پایگاه‌های داده، آموزش پاورپوینت power point و همچنین خدمات اطلاعاتی شبکه اینترنت و پست الکترونیک می باشد.

یادگیری این مهارت به شما کمک می کند که بتوانید در کسب و کارهایی که مرتبط به فناوری اطلاعات است مشغول شده و بعد از مدتی صرف نظر از مسائل پیچیده فنی مهندسی، نیازهای روزمره خود را که می تواند شامل انجام امور بانکی، جستجوی اطلاعات و… راحت تر انجام دهید.

دنبال کلاس میگردی؟
بهتر نیست قبلش توانمندی‌هات رو بشناسی!؟

سنجش توانایی‌های ذهنی با استفاده از جدیدترین آزمون‌های کامپیوتری و منطبق با استانداردهای جهانی توسط متخصصین روانشناس
*ویژه ۷ تا ۱۸ سال*
*برای مشاوره رایگان فرم را تکمیل کنید*
آموزش ورد و اکسل در مشهد

آموزش پاورپوینت در مشهد​

نرم افزار پاورپوینت (PowerPoint) از مجموعه ی برنامه های بسته نرم افزاری آفیس (Office) محصول شرکت مایکروسافت می‌باشد. یکی از مهارت های هفتگانه ICDL، پاورپوینت است. PowerPoint را میتوان برای ارائه بهتر سمینارها و سخنرانی ها بکار برد. شما میتوانید محتوای مورد نظرتان را با نرم افزار پاورپوینت PowerPoint، به طور بهتر و زیباتری ارائه دهید.

کاربردهای نرم افزار پاورپوینت در محیط کار یا حین تحصیل

در ادامه می توانید 5 مورد از کاربردهای اصلی این نرم افزار را مطالعه نمایید. در صورت تمایل به آموزش پاورپوینت می‌توانید در کلاس پاورپوینت شرکت کنید.

1- استفاده از پاورپوینت در امور آموزشی

اولین و مهمترین کاربرد نرم افزار پاورپوینت آن است که معلمان می توانند از این نرم افزار برای تدریس دروس موضوعات مختلف استفاده کنند. استفاده از این نرم افزار این فرصت را به معلمان می دهد که موضوعات را در اسلایدهای مختلف پوشش دهند. و در هر اسلاید، نکات مهمی را که برای یاد دادن آن موضوع ضروری است، مدیریت کرده،به نمایش بگذارند و آموزش دهند. یکی دیگر از کاربردها این نرم افزار در امر آموزش ایجاد فایل ارائه توسط دانش آموزان است.

2- استفاده از نرم افزار powerpoint در تجارت

هنگامی که سخن از کسب و کار به میان می آید، همه چیز با هدف ایجاد یک برنامه، استراتژی های بازاریابی، روش اجرایی و ساخت قابل ادغام با هدف رشد کسب و کار و سود بیشتر اتفاق می افتد. آموزش پاورپوینت به افراد در تجارت کمک می کند تا یک طرح یا ساختار مربوط به تجارت را ایجاد کنند. از این نرم افزار می توانید آموزش تیم،هماهنگی با استفاده از نمودارها، تصاویر و سایر روش های به نمایش گذاری. پاورپوینت همچنین امکان جلوه های ویژه انیمیشنی را فراهم می‌کند، که می تواند برای انتقال صحیح مفاهیم کارآمد باشد.

3- استفاده از پاورپوینت برای زنان خانه دار

زنان خانه دار به راحتی می‌توانند وقت خود را در یادگیری ارائه پاورپوینت صرف کرده و در زمان لازم از آن بهره ببرند. این دسته از افراد می توانند با ایجاد اسلاید شو به وسیله نرم افزار پاورپوینت، آلبوم تصاویر متحرک ایجاد کنند، یا از این نرم افزار برای آموزش فرزندان دلبند خود استفاده نمایند.

4- پاورپوینت در مدیریت و خدمات شهروندی

همانطور که می دانیم پاورپوینت می‌تواند تجسم مؤثری را برای داده ها ایجاد کند و اطلاعات پیچیده را به سادگی نمایش دهد. پیروی از دستورالعمل ها و سیستم و روند کاری در یک دفتر دولتی بسیار دشوار است. اگر فرایند هر چیزی بتواند به طور ظاهری به نمایش در بیاید، کار برای تمامی افراد ساده تر خواهد شد. اسناد پاورپوینت را می توان به گونه ای طراحی و تولید کرد که هر وقت شهروندی از آن بازدید کرد، بتواند به راحتی راحتی آن را درک کرده و در پیشبرد روند کار خود از آن استفاده کند. بنابراین آموزش پاورپوینت در امور مدیریتی نیز بسیار سودمند است.

5- پاورپوینت برای افراد متقاضی کار

یکی دیگر از موارد استفاده از این نرم افزار آن است که با کمک پاورپوینت، افراد متقاضی کار می توانند رزومه های دیجیتال یا رزومه های چندرسانه ای برای خود درست کنند و این روش راهی بی نظیر برای ارائه توضیحات در مورد مهارت ها و توانایی در مقابل مصاحبه کننده خواهد بود.

 

لطفا امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی