مدرک ماساژ برای مهاجرت

مدرک ماساژ برای مهاجرت

روزی نیست که افراد مختلف در رابطه با درخواست ویزای کار و مجوز راه اندازی مرکز خدمات ماساژ و اسپا برای خارج از کشور و یا داخل کشور ، سوال هایی نداشته باشند . ما در این مقاله قصد داریم به معرفی فرایند و گرفتن مدرک ماساژ معتبر برای مهاجرت بپردازیم . پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مجوز فعالیت و ویزای کار در خارج از کشور :

اگر شما در داخل ایران هستید و میخواهید ویزای کاری بگیرید و خارج از ایران کار کنید . به هیچ وجه با گرفتن یک مدرک ماساژ دوره 1 ماهه، به شما ویزای کار نمیدهند! اگر اینطور بود که همه میرفتند و یک ماه ماساژ یاد میگرفتند و بعد ویزای کار میگرفتند و میرفتند . و از همه مهمتر در زمینه ماساژ کشور چین و تایلند صادر کننده ماساژور با قیمتهای بسیار کم هستند. و بدون هیچ دردسری ویزای کشورهای مختلف را میگیرند و جایی برای گرفتن ویزای کار ماساژ برای سایرکشور ها نمیگذارند . اما اگر شما خارج از ایران زندگی میکنید و یا از طریق دیگری ویزای کشوری را داشته باشید ، در اونجا با مدارک معتبر ماساژ میتوانید درخواست کار ماساژ بدهید که در این زمینه صد در صد مدارک مراکز ایران مورد تایید میباشد .

اگر شما تحصیلات دانشگاهی معتبر داشته باشید. مثلا پزشک و یا پرستار و یا فیزیوتراپیست و رشته های مختلف ، موضوع کمی فرق میکند . ما سعی میکنیم در این مقاله نحوه گرفتن مدرک ماساژ برای مهاجرت را توضیح دهیم.

در کشور امریکا شما باید امتحانات مخصوص خودش را بدهید ولی در اروپا مدارک ایران معتبر میباشد و اگر قصد دارید در اروپا زندگی کنید و یا در حال حاضر در کشورهای اروپایی زندگی میکنید ؛ میتوانید با همین مدارک معتبر از ایران کار کنید که البته معمولا وزارت کار کشور مربوطه مدارک شما را از موسسه مربوطه استعلام میکند .

ویزای کار ماساژ در کشورهای شرقی :

به نظر من چنین چیزی کاملا غیر اصولی و غیر منطقی هست ، چرا ؟ چون مثلا در کشور تایلند حقوق یک ماساژور 700هزار تومان در ماه هست که خیلی خوب کار ماساژ را بلد هست و البته کارهای تمیز کردن مغازه ماساژ را هم انجام میدهد .

حالا اگر شما بخواهید از کشور تایلند ویزای کار بگیرید حقوقتان طبق قانون باید بیشتر از 3 میلیون تومان باشد و شرکتی که به شما ویزای کار میدهد به ازای هر فرد خارجی باید 3 نفر تایلندی استخدام کند و دردسر های دیگری هم دارد ….

حالا شما خود در این زمینه فکر کنید که چطور ممکن هست که به شما ویزای کار بدهند؟

البته اگر شما از لحاظ مالی خیلی قوی باشید مثل تمامی کشورهای دیگر میتوانید سرمایه گذاری کنید و ویزای سرمایه گذاری بگیرید . در کشور تایلند یک خارجی نمیتواند مدیر یک مدرسه ماساژ باشد حتی اگر سرمایه زیاد هم داشته باشد. چراکه یک مدیر حتما باید تایلندی باشد .

و نکته مهم دیگه اینکه در کشور تایلند آموزش ماساژ برای تایلندی ها رایگان هست ، البته منظورمان مراکز معتبر دانشگاهی و دولتی است که دوره های اصولی برگزار میکنند .

مدرک بین المللی ماساژ معنی ندارد

فرق بین یک مدرک خارجی و یک مدرک بین المللی و مدارک خارجی بین المللی در این است که :

یک مدرک نا معتبر میتواند خارجی باشد اما میتواند بین المللی نباشد !
حال میپرسید یعنی چه ؟
یعنی اینکه اگر روی یک مدرک به زبان انگلیسی نوشته شده است و یا توسط یک کمپانی در خارج از کشور صادر شده است اگر چه مدرک در خارج صادر شده است اما از لحاظ مدرک بین المللی ماساژ معتبر نیست ! مدرکی را بین المللی میگویند که  توسط مرکزی صادر شده باشد که مجوز آموزش داشته باشد و همچنین در کشورهای مختلف دارای اعتبار باشد . 

پس حالا با این همه تفاسیر ما باید چگونه یک مدرک خوب بگیریم و ازکجا این مدارک را تهیه کنیم ؟؟

مدارک داخلی معتبر

دربین تمامی موسسات آموزشی و مدارک هایی که صادر میشود. مدارکی که کمیته ملی المپیک و فدارسیون ورزشی صادر میکند از لحاظ کیفیت دارای ارزش بالایی هستند . البته ناگفته نماند که موسسات فنی و حرفه ای هم جدیدا دوره های آموزش ماساژ را شروع کرده اند که احتمالا بایستی دوره های با کیفیتی باشد. اما فراموش نکنید که ارزش یک دوره به استاد هم مربوط میشود .  ما سعی میکنیم در مقالات دیگری مشابه این مقاله سوالات شما را در ارتباط با گرفتن مدرک ماساژ برای مهاجرت توضیح دهیم تا دیگر هیچ ابهامی در این زمینه به وجود نیاید.

لینک مرتبط :

بهترین کلاس ماساژ تهران
کلاس ماساژ غرب تهران
کلاس ماساژ شرق تهران
معرفی ماساژ کرج

با انواع ماساژ آشنا شوید : سوئدی . ورزشی . آروماتراپی . بافت عمیق . تایلندی . انعکاسی . ماشه ای . کودک
پاکسازی پوست
ماساژ و پاکسازی پوست صورت
فواید ماساژ
آپارات نیکارو

لطفا امتیاز دهید

3 دیدگاه دربارهٔ «مدرک ماساژ برای مهاجرت»

  1. لعیا فروزان نیا

    سلام لعیا فروزان نیا هستم رشته ارشدم فیزیولوژی ورزشی بود و مدارک معتبر ماساژ رو دارم ۵سالمرکز ماساژ داشتم دبیر باسابقه ۲۳ سابقه هستم. دریک جمله بگم من خودم آموزش خصوصی میدم سژح آموزش در ایران خیلی خیلی ضعيف متاسفانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی