معرفی بهترین کلاس زبان اسپانیایی تهران

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس زبان اسپانیایی تهران می پردازیم. چند سالی است که مهاجرت مردم ایران به کشور اسپانیا آمار بالایی را نشان می دهد خب این کشور هم قانون خاص خودش را دارد ولی مهم تر از همه این است که باید با زبان این کشور آشنایی داشته باشیم. به همین منظور در دانشگاهها و مراکز آموزشی معتبر موجود در سراسر کشور این زبان تدریس می شود. معرفی کامل رشته زبان اسپانیایی عنوانیست که در ادامه این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

زبان اسپانیایی یکی از راحت ترین زبان های خارجی برای یادگیری است چون شباهت زیادی به زبان انگلیسی دارد و از آنجایی که بیشتر مردم ایران با زبان انگلیسی آشنا هستند پس به راحتی می توانند این زبان را یاد بگیرند. با یادگیری این زبان هر فردی در هر کشوری که زندگی می کند، اگر شغلی دشته باشد که شامل تجارت بین المللی، برقراری ارتباط یا جهانگردی است، به طور مشابهی فرصت های خیلی خوبی را خواهد یافت تا از مهارت های زبان جدید خود استفاده کند.

زبان اسپانیایی در کجای دنیا به کار می‌رود؟

زبان اسپانیایی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل و از 24 زبان رسمی در اتحادیه اروپا است. این زبان، مانند زبان‌های فرانسه، ایتالیایی، رومانیایی و پرتغالی، از زبان‌های رومی است و ریشه در لاتین عامیانه دارد. اسپانیایی زبان رسمی 20 کشور است:

آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گینه استوایی، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اسپانیا، اروگوئه و ونزوئلا.

زبان رسمی پورتوریکو نیز اسپانیایی است.

در ایالات‌متحده آمریکا، بلیز، آندورا و جبل‌الطارق نیز زبان اسپانیایی رایج است، اما زبان رسمی نیست.

چند نفر در جهان به زبان اسپانیایی حرف می‌زنند؟

اسپانیایی زبان مادری بیش از 400 میلیون نفر است. همین امر باعث شده که پس از زبان چینی، دومین زبان پرگویش دنیا باشد. زبان انگلیسی، با حدود 360 میلیون جمعیت انگلیسی‌زبان، در رتبهٔ سوم و پس از زبان اسپانیایی قرار دارد. جالب است بدانید اسپانیایی علاوه بر اینکه زبان مادری 400 میلیون نفر است، زبان دوم چیزی نزدیک به 9 میلیون نفر در سراسر دنیا هم هست.

کلاس زبان اسپانیایی تهران

معرفی بهترین کلاس زبان اسپانیایی تهران

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین کلاس زبان اسپانیایی تهران می‌پردازیم:

آموزشگاه زبان سیتیزن

  • واقع در میدان هفت حوض، پایین تر از شهر کتاب

آموزشگاه زبان سیتیزن یکی از بهترین آموزشگاه های زبان تهران است که با بیش از 10 سال سابقه آموزشی و با به کارگیری برجسته‌ترین اساتید، در 3 شعبه مختلف در شهر تهران فعالیت دارد. آموزشگاه زبان‌های خارجی سیتیزن به صورت حضوری و غیر حضوری به فعالیت آموزشی و ارائه خدمات فوق تخصصی به زبان آموزان میپردازد. این آموزشگاه زبان به جهت اعطای مدارک بین المللی و مورد تایید سفارت، و تدریس اساتید منطبق بر متدهای سفارت و بالاترین آمار قبولی زبان آموزان در آزمون های بین المللی، در لیست بهترین آموزشگاه‌های زبان در ایران قرار دارد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان سپهر آفرین

  • مدیریت: آقای علی اکبر فلاحی
  • واقع در خیابان فاطمی

آموزشگاه زبان سپهر آفرین فعالیت رسمی خود را از سال 1383 ابتدا با برگزاری کلاسهای خصوصی و نیمه ‏خصوصی در قالب گروه آموزشی کهکشان آغاز نمود.‏ از سال 1387 دوره های ترمیک نیز به برنامه آموزشی ‏موسسه افزوده شد. همچنین از سال 1394 آموزشگاه کهکشان فعالیت خود را در قالب آموزشگاه سپهرآفرین گسترش داد. این آموزشگاه با فراهم کردن فضای مناسب و امکانات بروز اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان اسپانیایی نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان سروانتس

  • مدیریت: خانم نجمه شبیری
  • واقع در خیابان میر مطهری، نبش پل سید خندان

موسسه زبان اسپانیایی سروانتس با بهره مندی از تجربیات اساتید مجرب ایرانی و بومی این رشته در محیطی آرام و مجهز در سال 1396 تاسیس شد. این موسسه ضمن برگزاری دوره های ترمیک، فشرده، فوق فشرده و مترجمی تخصصی زبان اسپانیایی آماده همکاری در ارائه خدمات مترجمی همزمان و برگزاری دوره های خارج از کشور می باشد. بهره مندی از اساتید معتبر و مشهور این رشته به موسسه امکان تدریس دوره های آمادگی سطح A1 تا C2 برای آزمون DELE را فراهم کرده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

  • واقع در میدان ولیعصر، بعد از تقاطع زرتشت

موسسه زبان ایران کمبریج با کسب افتخارات فراوان در عرصه آموزش بیش از 12 زبان خارجی، یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان محسوب می‌شود. زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، چینی، ترکی استانبولی، روسی، عربی، نروژی، سوئدی، هلندی، دانمارکی و … به شکل گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی برای گروه سنی بزرگسال برگزار می‌گردد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

چند نفر در ایالات‌متحده به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند؟

در ایالات‌متحده، اسپانیایی زبان اول بیش از 41 میلیون نفر (تقریباً 13٪ جمعیت) است و این رقم همچنان درحال رشد است. به‌علاوه، تقریباً 12 میلیون دوزبانه در ایالات متحده سکونت دارند که یکی از دو زبان‌شان همان اسپانیایی است. همین موضوع ایالات‌متحده را تبدیل به دومین کشور بزرگ اسپانیایی‌زبان در دنیا (پس از مکزیک) کرده است.

در حال حاضر، آمریکایی‌هایی که زبان اسپانیایی بلد نیستند نیز دارند آن را یاد می‌گیرند. اسپانیایی تدریس‌شده‌ترین زبان در ایالات‌متحده است و بسیاری افراد در رشته زبان و ترجمه اسپانیایی تحصیل می‌کنند. در حقیقت، 50٪ دانشجویان آمریکایی و بیش از 70٪ دانش‌آموزان زبان اسپانیایی را برای یادگیری انتخاب می‌کنند. این رقم بسیار بیشتر از 12٪ دانشجو و 15٪ دانش‌آموزانی است که زبان فرانسه را، یعنی دومین زبان پرطرفدار تدریس‌شده، برای یادگیری انتخاب می‌کنند.

چند نفر در آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند؟

در مکزیک،  121 میلیون اسپانیایی‌زبان زندگی می‌کنند، از این‌رو، این کشور بزرگ‌ترین جمعیت اسپانیایی‌زبان دنیا را دارد.  اسپانیایی زبان رسمی مکزیک و بسیاری کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی است. کلمبیا (با 46 میلیون اسپانیایی‌زبان) و آرژانتین (با 41 میلیون اسپانیایی‌زبان) از بزرگ‌ترین کشورهای اسپانیایی زبان آمریکای جنوبی هستند. به‌طور خلاصه، از میان جمعیت آمریکای لاتین،

  • 60٪ به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند.
  •  34٪ نیز به زبان پرتغالی صحبت می‌‌کنند.
  • درصد کمی نیز به سایر زبان‌ها، نظیر فرانسوی، انگلیسی و مایایی حرف می‌زنند.

تعداد کشورهای اسپانیایی زبان در آمریکای لاتین بسیار زیاد است.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی