لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی 

ترکیه به دلیل همسایه بودن با ایران سالانه مقصد بسیاری از گردشگران و مهاجران ایرانی می‌باشد. افرادی که تمایل به مهاجرت دارند، از طرفی نمی‌خواهند زیاد از خانواده خود دور شوند تا بیشتر امکان رفت و آمد داشته باشند، اغلب ترکیه را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. اگر شما هم قصد مهاجرت به ترکیه برای کار یا تحصیل دارید، یا از آن دسته گردشگرانی هستید که سالانه چندین ماه را در ترکیه سپری می‌کنید، احتمالا نیاز به یادگیری زبان ترکی دارید و بسیار مهم است که یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی خوب پیدا کنید. 

انواع آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی 

به طور کلی آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی به دو نوع حضوری و مجازی تقسیم می‌شوند. با شیوع کرونا بسیاری از آموزشگاه‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفتند. گرچه در بعضی حوزه‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند، اما زبان از آن رشته‌هایی است که به راحتی میتوان آنلاین فرا گرفت. به علاوه یادگیری آنلاین زبان باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت میشود. 

دوره‌های مختلف زبان ترکی استانبولی که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند شامل دوره‌های کاربردی و دوره آمادگی آزمون تومر هستند. دوره کاربردی زبان ترکی استانبولی برای یادگیری مکالمه روزمره برگزار می‌شود و دوره‌های آمادگی آزمون تومر ویژه افرادی است که می‌خواهند زبان ترکی استانبولی را به صورت تخصصی یاد بگیرند و برای کار یا تحصیل، مدرک آن را به یک ارگان یا نهاد ارائه دهند. برخی موسسات زبان ترکی، کلاس‌های ویژه کودکان نیز برگزار می‌کنند. در صورتی که فرزند دارید و نگران مدرسه فرزندتان هستید، آشنایی با کتاب‌های درسی مدارس ترکیه خالی از لطف نیست.

معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان  

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باید به چند نکته توجه کرد، در غیر این صورت رفتن به کلاس زبان نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان، پیشینه مجموعه است. یک آموزشگاه زبان معتبر که کارنامه ای درخشان از زبان آموزان قبلی خود دارد، بی شک بهترین انتخاب است. معیار بعدی موقعیت مکانی آموزشگاه و امکانات و تسهیلات کمک آموزشی است. نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی، اساتید موسسه زبان، و منعطف بودن برنامه کلاس‌ها از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید، چرا که در دنیای پرمشغله امروز این قوانین ممکن است دست و پا گیر باشند. پس از انتخاب بهترین آموزشگاه زبان، بسته به سطح زبان خود می‌توانید در دوره پایه آموزش زبان ترکی استانبولی A1، دوره متوسطه A2، دوره فوق متوسطه B1، و یا دوره‌های پیشرفته B2-C1 شرکت کنید. 

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی  

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های زبان معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های زبان ترکی استانبولی در حال برگزاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران و شهرستان‌ها   

بر خلاف تصور بسیاری از افراد که زبان ترکی استانبولی را یک زبان ساده می‌دانند، یادگیری گرامر و تلفظ کلمات در این زبان دشوار است. به همین دلیل یادگیری زبان در یک موسسه ترکی استانبولی خوب و پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران و شهرستان‌ها میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی آموزشگاه‌های مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی مرحبا یکی از تخصصی ترین موسسات ترکی استانبولی است که ۱۶ نوع کلاس عمومی و تخصصی در زمینه ترکی برگزار می‌کند. آموزشگاه مرحبا در زمینه آموزش و تالیف کتاب‌های تخصصی ترکی نیز فعالیت دارد. کلاس‌های موسسه ترکی استانبولی مرحبا به صورت آنلاین تصویری، حضوری، گروهی، خصوصی، فشرده برگزار می‌شود و شما می‌توانید از هرجای دنیا که باشید در این کلاس‌ها شرکت کنید.

این موسسه سه شعبه در تهران دارد. که اساتید با تجربه ای در این آموزشگاه تدریس می کنند. و کلاس‌های آموزشی زبان ترکیه ای را به صورت فوق فشرده برگزار می کنند. افرادی که علاقه دارند می توانند در ابتدا به صورت رایگان تعیین سطح شوند. هزینه کلاس‌های این موسسه مناسب است و کیفیت آموزشی آن‌ها بالاست.

این آموزشگاه سابقه ای 18 ساله دارد و در همه سطوح و برای همه سنین کلاس‌های آموزشی برگزار می کند. کلاس‌هایی که برگزار می کند به صورت ترمیک و فشرده می باشد. و مدرکی معتبر برای زبان آموزان بعد از اتمام دوره ارائه می دهد.

شهریه کلاس زبان ترکی استانبولی  

شهریه کلاس زبان ترکی استانبولی مشابه سایر زبان‌های خارجی از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر متفاوت است. موضوعاتی مانند برند بودن موسسه زبان، تعداد جلسات در هر ترم، فشرده بودن یا نبودن ترم آموزشی، تعداد افراد حاضر در کلاس، سابقه اساتید و بسیاری موارد دیگر روی هزینه کلاس زبان ترکی استانبولی تأثیر گذار است. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس زبان ترکی استانبولی از حدود 1.5 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 3.5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. 

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس زبان ترکی استانبولی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

کلاس ها چند نفره برگزار میشود؟

show answershow answer

تعیین سطح به چه صورت انجام میشود؟

show answershow answer

آیا امکان پرداخت قسطی شهریه وجود دارد؟

show answershow answer

آیا در پایان دوره مدرک ارائه میشود و این مدرک معتبر است؟

show answershow answer

کلاس های آنلاین در چه بستری برگزار میشود؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...