معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران

معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران

در این مطلب میخواهیم به معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

نکات مهم در یادگیری زبان انگلیسی

همانطور که میدانید امروزه یادگیری زبان انگلیسی دارای اهمیت زیادی میباشد و افرادی زیادی هستند که به یادگیری این زبان علاقه مندند بنابراین در این مطلب میخواهیم نکات مهمی را در یادگیری زبان انگلیسی بیان کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

در ادامه مطلب معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران میخواهیم به یکی دیگر از نکات مهم در یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم.

زبان گوشی خود را به انگلیسی تغییر دهید.

منوی انگلیسی گوشی تلفن همراه شما، منبع خوبی از کلمات پرکاربرد است. بسیاری از افراد، برای استفادهٔ راحت‌تر از گوشی خود، منوی آن را به زبان فارسی تنظیم می‌کنند. اما شما که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، بهتر است از منوی انگلیسی استفاده کنید.

این کار دو علت اصلی دارد. یکی اینکه عبارت‌های فارسی داخل فهرست‌های گوشی‌ها گاهی اوقات به درستی ترجمه نشده‌اند. افرادی به استفاده از منوهای انگلیسی زبان گوشی‌ها عادت دارند اصلا نمی‌توانند با منوی فارسی کار کنند! دوم اینکه عبارت‌ها و جمله‌های داخل پیغام‌های گوشی شامل کلمات بسیار پرکاربردی هستند که یادگرفتنشان برای تقویت مکالمه و گرامر شما هم بسیار مفید است.

سوال بپرسید

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود کودکان زبان مادری خود را سریع یاد بگیرند این است که کنجکاو هستند و زیاد سوال می‌پرسند. برای بهتر یادگرفتن زبان انگلیسی، وقتی که در کلاس هستید از اشباه کردن نترسید و کوچک‌ترین نکات مبهم را هم از معلم خود بپرسید. این کار باعث می‌شود که:

  • روان‌ بودن در مکالمه (Fluency) شما افزایش پیدا کند،
  • اعتماد به‌ نفس شما بالا برود،
  • در میان پرسش‌ها، چیزهای جدیدی یاد بگیرید،
  • و آموخته‌هایتان را تحت نظارت استاد تمرین کنید.

هر چهار مهارت را باهم یاد بگیرید

همان‌طور که می‌دانید زبان انگلیسی از چهار مهارت شنیداری (Listening)، صحبت کردن (Speaking)، نوشتن (Writing) و خواندن (Reading)  تشکیل‌شده است. این چهار مهارت در کنار هم دانش زبان انگلیسی شما را تشکیل می‌دهند. برای یادگیری زبان انگلیسی، باید بتوانید در هر چهار مهارت، به تسلط قابل قبولی برسید. زبان‌آموزی که بتواند خوب بشنود و متوجه شود، اما نتواند جواب دهد و صحبت کند، موفقیتی در زبان انگلیسی به دست نیاورده است.

معنی‌ها و کاربردهای مختلف کلمات را یاد بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید اکثر کلمات زبان انگلیسی، دارای چند معنی هستند که در موقعیت‌های مختلف به کار می‌روند. بهتر است برای هر کلمه چند معنی و کاربرد هر یک را یاد بگیرید. سعی کنید کاربردها و معانی مختلف را در جمله‌ها و مثال‌های مختلف یاد بگیرید.

معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران

بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین کلاس زبان انگلیسی شرق تهران می‌پردازیم:

آموزشگاه زبان سیتیزن

  • واقع در میدان هفت حوض، پایین تر از شهر کتاب

آموزشگاه زبان سیتیزن یکی از بهترین آموزشگاه های زبان تهران است که با بیش از 10 سال سابقه آموزشی و با به کارگیری برجسته‌ترین اساتید، در 3 شعبه مختلف در شهر تهران فعالیت دارد. آموزشگاه زبان‌های خارجی سیتیزن به صورت حضوری و غیر حضوری به فعالیت آموزشی و ارائه خدمات فوق تخصصی به زبان آموزان میپردازد. این آموزشگاه زبان به جهت اعطای مدارک بین المللی و مورد تایید سفارت، و تدریس اساتید منطبق بر متدهای سفارت و بالاترین آمار قبولی زبان آموزان در آزمون های بین المللی، در لیست بهترین آموزشگاه‌های زبان در ایران قرار دارد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان نور

  • واقع در تهرانپارس، خیابان 198 غربی

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان آثار

  • واقع در تهرانپارس، خیابان جشنواره

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان تیراژه

  • واقع در اتوبان شهید باقری

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان پیمان

  • واقع در بزرگراه رسالت

مشاهده صفحه آموزشگاه

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی