معایب شغل ماساژ

ما در این مقاله قصد داریم به معایب شغل ماساژ بپردازیم . پس تاانتها با ما همراه باشید.

همواره هر شغلی تا زمانیکه به صورت حرفه ای وارد آن نشده اید جای نگرانی ندارد . اما بعد از ورود به هر حرفه ای به عنوان کارشناس شما باید موارد زیادی را در زمان کاری خود رعایت کنید. تا در سلامت کامل باشید. تمامی کارمندان و کارکنان بخش های مختلف اعم از خصوصی و دولتی باید روزانه زمانی را برای حرکات کششی یا اصلاحی اختصاص دهند. این حرکات میتواند برای رفع خستگی یا جلوگیری از بوز مشکلات مفصلی و بیماری هایی همچون آرتروز باشد.

تعداد زیادی از این اشخاص ماساژ را برای خود انتخاب میکنند. حال بیایید به این موضوع فکر کنیم که یک ماساژور در هنگام انجام کار خود چطور میتواند رفع خستگی کند ؟ آیا این امکان برای او وجود دارد در تمام مدت فعالیتش ورزشی انجام دهد ؟ ایا این اشخاص میتوانند به مدت طولانی مدت این کار را انجام دهند ؟
ما در این مقاله سعی داریم به دغدغه های ماسورهای حرفه ای پاسخ دهیم . پس اگر شما یک ماسور حرفه ای نیستید. و یا به مدت تمام وقت مشغول این حرفه نمیباشید. میتوانید این پست را با دیگر دوستان خود که یکی از شرایط فوق را دارند به اشتراک بگذارید.

معایب ماساژ

اشتغال و درآمدزایی با ماساژ اگر این شغل نیمه وقت شماست. ممکن است در مدیریت زمان به مشکل خورده و با شغل اصلی شما تداخل داشته باشد.

از آنجایی که این شغل وابسته به بیمار یا مددجو می باشد. در صورتی که فعالیت پیوسته و تبلیغات موثر نداشته باشید. ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید.

در برخی مناطق، فرهنگ ماساژ و ماساژ درمانی رواج کافی نداشته و ممکن است برای شما که در این حرفه فعال  هستید آزار دهنده باشد.

به عنوان درمانگر یا ماسور همیشه سلامت خود را در اولویت قرار بدهید. و از درستی اجرای تکنیک ها اطمینان حاصل نمایید، تا هم از سلامت خود و هم مددجو مراقبت نمایید.

حال میخواهیم یکی دیگر از معایب شغل ماساژ را به شما گوشزد کنیم.

خطرات ایستادن زیاد روی پا

حفظ بدن در یک حالت ایستاده (قائم) نیازمند تلاش عضلانی قابل توجهی است.. ایستادن درست، تأمین خون به عضلات تحت فشار را کاهش می دهد. جریان خون ناکافی، باعث تسریع شروع خستگی پاها می شود و موجب درد در عضلات پاها، کمر و گردن می شود (اینها عضلاتی هستند که برای حفظ بدن در حالت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرند).

یک ماسور نه تنها از فشار عضلانی بلکه از ناراحتی های دیگر نیز آسیب می بیند. ایستادن طولانی و مکرر بدون راه رفتن، موجب جمع شدن خون در پاها می شود. وقتی که مدت زمان طولانی فرد باید در حالت ایستاده باشد، رگ ها متورم می شوند. این تورم ممکن است به مرور زمان تبدیل به رگ های واریسی دردناک و مزمن شود. ایستادن بیش از حد همچنین موجب می شود که مفاصل ستون فقرات، باسن، زانوها و پاها، به طور موقت بی حرکت و یا قفل شوند. این بی تحرکی بعدها می تواند منجر به بیماری روماتیسم تحت تأسیر آسیب به تاندون ها و رباط ها شود (ساختارهایی که عضلات را به استخوان ها متصل می کنند).

دنبال کلاس میگردی؟
بهتر نیست قبلش توانمندی‌هات رو بشناسی!؟

سنجش توانایی‌های ذهنی با استفاده از جدیدترین آزمون‌های کامپیوتری و منطبق با استانداردهای جهانی توسط متخصصین روانشناس
*ویژه ۷ تا ۱۸ سال*
*برای مشاوره رایگان فرم را تکمیل کنید*
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی