معرفی بهترین کلاس بازیگری لرستان

معرفی بهترین کلاس بازیگری لرستان

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس بازیگری لرستان میپردازیم . تاانتها با ما همراه باشید

بازیگر شخصیت:

بازیگری است که می‌کوشد شخصیتی خلق کند و آن شخصیت آمیزه‌ای است از روان خود و روح شخصیت نوشته شده. مهارت این سبک بازیگری در این است که از این دو، شخصیتی کامل، طبیعی و بر اساس واقعیت‌های هستی بیافریند. تماشاگر که مدت‌ها بازیگر را در قالب نقش‌های دیگر دیده به سرعت نقش‌های پیشین او را فراموش کرده و به تصویر جدید واکنش نشان می‌دهد. بازیگر شخصیت متحول می شود، متاثر از محیط و باورپذیر است. وی شخصیتی دوگانه را معرفی می کند که حاصل ذهنی چندلایه است. این دو یا چندگانگی شیفتگی تماشاگر را به همراه دارد. دیگر چنان اهمیتی ندارد که افرادی نظیر داستین هافمن، رابرت دنیرو، آل پاچینو و… بازیگران خوش‌تیپ و خوش‌چهره‌ای هستند یا نه. آنها به سبب جذابیتی که ایجاد می کنند و شخصیت‌هایی که خلق می‌کنند مورد توجه و علاقه‌ی ما قرار می‌گیرند.

بازیگر تیپ:

دومین گونه‌ی بازیگران سینما به خاطر نیازهای جسمانی فیلم و وزن زیبایی‌شناسانه‌ی شخصیت‌های مورد نیاز آن پدید می آید. همانگونه که یک نقاش از طریق فرم، ترکیب‌بندی، رنگ و بافت واکنش بیننده را برمی‌انگیزد، حضور فیزیکی بازیگر نیز به همین نحو عمل می کند. این حالت ویژه ترکیبی از هوش، قیافه‌ی ظاهری و آسیب‌پذیری است. دوربین شروع به ضبط این حالات دارد چه بازیگر آگاه باشد چه نباشد. چهره، رفتارها و حال خاص هر کس در سینما می‌تواند یک زندگی جدا از زندگی فرد یا بازیگر را پدید آورد. لباس، دکور، گریم و شرایط تغییر می‌کند ولی شخصیت و واکنش های او به لحاظ عمق و پیچیدگی به همان صورت باقی می‌مانند.

برخی از منتقدین می گویند این ستاره‌های بزرگ بازیگر نیستند. شاید “بازیگر تیپ” با ویژگی بازیگر یک تیپ معین یا یک نقش خاص ترقی کند و محدود شود. برای مثال جان وین و همفری بوگارت؛ دارای چنان بیان قدرتمندی در خصوصیات فردی یا فیزیکی هستند که تقریبا برای تماشاگر غیرممکن است که درگیر نقش‌های آنان نشود.

عبور از مرز میان بازیگری شخصیت و بازیگری تیپ نیازمند آن است که بازیگر نقشی را انتخاب کند که اجازه‌ی این عبور را به او بدهد. این عبور زمانی حاصل می شود که بازیگر نقش های متناسب با رفتارها و مکانیسم‌های شخص خود را پیدا کند.

بازیگری نوعی از موسیقی است و بازیگر نوازنده‌ی آن است. شناخت سبک‌ها و فضاهای نمایشی و داستانی مانند دستگاه‌ها ونت‌های موسیقی هستند. پس باید به خاطر داشت برای خلق یک اثر نباید بی‌پروا از اصول خارج شد.

معرفی بهترین کلاس بازیگری لرستان
معرفی بهترین کلاس بازیگری لرستان

تعریف اتود بازیگری و تمرین در تئاتر

اتود بازیگری تمرین بسیار موثر و مفیدی است که آن را  به شکل بسیار ساده می توان به اجرای یک نقش به صورت بداهه و یا اجرای یک طرح از قبل آماده و تمرین شده دربازه زمانی کوتاه برای نقدو گفتمان درباره آن توسط تماشاگران و اساتید تعریف کرد.

یک بازیگر با حضور در صحنه تئاتر در مقابل تماشاگران در سه حالت و از سه جنبه بیان و بدن و حس ( القاء حس نقش) مورد قضاوت و داوری قرار می گیرد.
وپس یک بازیگر برای بنای پایه های هنر خود می بایست نسبت به پرورش درست و اصولی این سه عنصر اساسی  به صورت علی اقدام نماید.

اتود بازیگری تمرین در قالب بازی های تک نفره یکی از تمرین هایی است که برای پرورش بازیگران و یا رفع برخی ایرادات و نقص های یکبازیگر بکار گرفته می شود و گاهی این اتود ها در قالب بازی های چند نفره نیز اجرا می شوند.

معرفی بهترین کلاس بازیگری در لرستان

در ادامه به معرفی بهترین کلاس بازیگری در لرستان میپردازیم:

آموزشگاه سینمایی انجمن هنرهای نمایشی خرم آباد

توضیحات آموزشگاه سینمایی انجمن هنرهای نمایشی خرم آباد :

انجمن هنرهای نمایشی در بلوار ولیعصر خرم آباد واقع شده است. این انجمن با دارا بودن فضای مناسب و با بهره مندی از اساتید حرفه ای اقدام به برگزاری کلاس های بازیگری برای رده سنی های مختلف نموده است.

خاطر نشان می شود در پایان هر دوره به هنرجویان مدرک معتبر ارائه خواهد شد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

موسسه فرهنگی نسیم بامداد

توضیحات موسسه فرهنگی نسیم بامداد :

موسسه فرهنگی هنری نسیم بامداد در خیابان 17 شهریور خرم آباد واقع شده است. این موسسه با در نظر گرفتن فضایی آرام و با بهره مندی از اساتید فرهیخته اقدام به برگزاری دوره های آموزش بازیگری و موسیقی برای سنین مختلف نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

3.3/5 - (3 امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین کلاس بازیگری لرستان»

  1. شهاب امانی

    با سلام خواستم بپرسم بدون اینکه دوره آموزشی رفته باشی امکان تست بازیگری هست …ممنون

  2. سلام من علاقه زیادی ب کارگردانی و بازیگری دارم میخوام یاد بگیرم لطفا بگین برای ثبت نام باید چکار کنم و چه چیزایی نیازه و خرم آباد دنبال ی موسسه خوب میگردم لطفا معرفی کنید

    1. سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ممنون که سوالتون رو اینجا در نیکارو مطرح کردید.

      به زودی موسسات جهت پاسخ گویی اعلام آمادگی خواهند کرد
      منتظر باشید

      نیکارو در جریان یادگیری

  3. سلام لطفا من در استان خرم آباد زندگی می کنم خیلی علاقه به بازیگری دارم دارم لطفا بهم بگید کی بیام تست بازیگری بدم ۱۳ سالم

    1. سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ممنون که درخواستتون رو اینجا در نیکارو مطرح کردید.

      به زودی موسسات جهت پاسخ گویی اعلام آمادگی خواهند کرد
      منتظر باشید

      نیکارو در جریان یادگیری

  4. بهترین موسسه بازیگری لرستان کجاست؟
    از درود هم معرفی کنیدخرم آباد هم همینطور

    کلا شش ساعت تا تهران راهه ، اگر توی تهران هم معرفی کنید خوبه برام میتونم بیام و برم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی