معرفی بهترین مراکز خدمات کارآفرینی مشهد

ما در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خدمات کارآفرینی مشهد میپردازیم. تاانتها با ما همراه باشید.

تعریف کارآفرینی

کارآفرینی (به انگلیسی: Entrepreneurship) واژه ای نسبتاً قدیمی است که ریشه فرانسوی دارد. کلمه کارآفرین حدود سیصد سال قدمت دارد و نخستین کسانی که واژه‌ی کارآفرین و مفهوم کارآفرینی را مورد توجه قرار دادند، اقتصاددان‌ها بودند. کسانی مانند ریچارد کانتیلون و آدام اسمیت لغت کارآفرین را در قرن‌های هفدهم و هجدهم میلادی به کار برده‌اند.

تاریخچه کارآفرینی به یک قرن قبل بازمی‌گردد

با وجودی که حدود سیصد سال است که برخی افراد کارآفرین نامیده می‌شوند، اما کارآفرینی به شکلی که ما می‌فهمیم (و در رشته‌هایی مثل مدیریت کارآفرینی مورد توجه قرار می‌گیرد) تنها حدود یک قرن است رواج یافته است.

به عبارتی، اینکه کارآفرینی را یک علم بدانیم و اینکه عده‌ای در دانشگاه‌ها متخصص کارآفرینی باشند و یا اینکه کسانی بخواهند بین کارمندی و کارآفرینی یک راه را انتخاب کنند و این انتخاب، به عنوان یک سوال جدی در مسیر شغلی به رسمیت شناخته بشود، یک اتفاق نسبتاً جدید و متعلق به یک قرن اخیر است.

دنبال کلاس میگردی؟
بهتر نیست قبلش توانمندی‌هات رو بشناسی!؟

سنجش توانایی‌های ذهنی با استفاده از جدیدترین آزمون‌های کامپیوتری و منطبق با استانداردهای جهانی توسط متخصصین روانشناس
*ویژه ۷ تا ۱۸ سال*
*برای مشاوره رایگان فرم را تکمیل کنید*
لطفا امتیاز دهید

  1. محمدرضا خوشدل

    سلام.اینجانب باغی به مسحت دوهزارمتر دراراضی مشهد نزدیک روستای کاظم آباددارم .ازجهادکشاورزی مجوز دیوارفنس آنرا دریافت کردم واستخری با حجم حدود صدهزارلیترظرفیت دارم برای پرورش ماهی تزیینی ونوع دیگری که سازگاربا این شرایط باشد آب چاه موتورم دارم. امکان پرورش گل وگیاه دارویی هم دارم.امکان گلخانه هم دارم. حال برای کسب مجوز به کجامراجعه کنم وچکارکنم.؟ هرجارفته ام ومی روم سنگ اندازی میکنند.درحالی که قول میدهم به اندازه بیست خانوار تولید داشته باشم.ضمنا همه اسنادم هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی