وسایل مورد نیاز نقاشی

وسایل مورد نیاز نقاشی

وسایل لازم برای نقاشی چیست ؟

ما در این مقاله سعی داریم وسایل مورد نیاز نقاشی را برای شما علاقه مندان معرفی کرده و آنها را به صورت مختصر توضیح دهیم.

لوازم و وسایل طراحی

پس از گذشت سال‌ها طراحی کردند با مداد هنوز تازگی خود را از دست نداده است. این کار جذاب و انرژی دهنده است.

از خطوط کانتوری گرفته تا ترکیبات پیچیده با ارزش رنگی های فراوان و وسایل طراحی . طراحی پایه تمام هنر های بصری است، عناصر زیبای آن اجازه می‌دهند تا چه در گالری های زیبا و چه در موزه‌ها خود را نشان دهد.
تعداد زیادی طرح های جذاب و جالب الهام بخش و انگیزه دهنده هستند.

موضوع دلخواه‌تان را انتخاب کنید از گل‌ها، درختان و منازل گرفته تا اشیای بی‌جان، مردم و حیوانات، خلق بافت های طبیعی مانند فلز براق چوب خط موی ضخیم و …

یادگیری تناسب‌های اولیه صورت از فیگور بچه‌ها و بزرگسالان تکنیک‌های استادانه‌ای است که به طراحی‌های شما از مناظر عمق و فاصله می‌دهند.

سطوح کاغذ

کاغذ های طراحی سطوح متفاوتی دارند. سطح زبر مقداری بافت(دانه) دارد و سطح همواره هیچ دانه ندارد

قلموی نقاشی

برای تمیز کردن باقیمانده پاک کن از کاغذ یا تخته طراحی از قلم موی نرم و نو استفاده می‌کنیم.

وسایل مورد نیاز نقاشی
وسایل مورد نیاز نقاشی

وسایل مورد نیاز نقاشی

کاتر

برش دادن مقوای طراحی و تراشیدن مداد و کار هایی از این قبیل توسط وسیله ای تیز و زیبا به نام کاتر، در طراحی سیاه قلم انجام می گیرد. این وسیله پر کاربرد در خارج از فضای نقاشی و طراحی، برای ساخت کاردستی و آثار هنری کاربرد دارد. یک هنرمند واقعی و طراح حرفه ای حتما باید کاتر خودکاری را در کنار سایر وسایل طراحی چهره خود داشته باشد.

پالت تخم مرغی

پالت زیبای تخم مرغی یکی از بهترین وسایل طراحی چهره است که شباهت زیادی به تخم مرغ خوش مزه دارد و این تخم مرغ شکل پر کاربرد، در دنیای طراحی سیاه قلم نقش یک آشپز رنگ ها را ایفا می کند.

در دنیای طراحی برای زیبا سازی طرح ها میتوان به کمک پالت تخم مرغی و ذغال و کف دریا، رنگ های زیبای نقره ای و خاکستری را ایجاد کند. مثل یک آشپز حرفه ای، به پخت رنگ پرداخت.

می توانید قلم موی جادویی خود را بردارید. با کمک این رنگ های ساخته شده، به بی روح ترین نقاشی ها روحی تازه ببخشید.

در لیست وسایل طراحی چهره، کمتر وسیله ای را می توان یافت که مثل پالت تخم مرغی توانایی ایجاد منظره ای زیبا همراه با ماه درخشان را داشته باشد. برای تنظیم رنگ دلخواهتان می توانید میزان مواد را کم و زیاد کنید. به مرور زمان و برحسب تجربه می توانید در ساخت رنگ ها ماهر تر شده و رنگ های بهتری بسازید. پالت تخم مرغی، یکی از بامزه ترین وسایل طراحی چهره است.

چسب کاغذی

 استفاده از چسب شیشه ای می تواند اثرات مخربی را برای طرح شما ایجاد کند. ممکن است طرح شما به علت چسبندگی زیاد این چسب از بین برود و زحمات شما به باد فنا برود. برای جلوگیری از این واقعه اسفناک، بهتر است برای چسباندن مقوا به میز کار خود، از چسب کاغذی استفاده کنید. چسب کاغذی را برای راحتی بیشتر کار طراحی، در بین سایر وسایل طراحی چهره خود قرار دهید.

اگر سال ها مقوای چسبیده به میز کار و طرح خود را رها کنید و پس از گذر سال ها به میز خود مراجعه کنید، هنگام جدا کردن مقوا با مشکلی مواجه نخواهید شد. مقوای شما در این حالت به راحتی از میز جدا خواد شد و علت این مساله ترکیبات این چسب است که آن را به یک چسب عالی تبدیل کرده است.

لینک های مرتبط :

نقاشی مینیاتور چیست؟
آشنایی با سبک های مختلف نقاشی
آشنایی با سبک کوبیسم

لطفا امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی