معرفی بهترین کلاس کنکوراهواز

معرفی بهترین کلاس کنکور اهواز

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، کار آموزشگاه های کنکور تنها برگزاری کلاس کنکور نیست، فعالیت اصلی این مراکز کنکوری ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی دقیق آموزشی برای تمامی مقاطع است، چه آزمون کنکور و چه در هنگام تحصیلات در سطوح مختلف؛ همینطور آموزشگاه های کنکور در بحث کمک به تحصیل دانش آموزانی که در دروس تخصصی مشکل دارند نیز وارد شده و برای درک بهتر دروس اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی و کلاس کنکور میکنند. در این مطلب اقدام به معرفی مراکز مشاوره تحصیلی اهواز، و کلاس کنکور اهواز مینماییم.

کنکور چه آزمونی است ؟

کنکور نام آزمونی است که برای سنجش آموخته‌های داوطلبان ورود به دانشگاه در تعدادی از کشور‌های جهان مثل ایران، چین، ترکیه و کره جنوبی برگزار می‌شود.

برگزاری این آزمون در ایران و کشور‌های دیگری که از آن یاد شد. در حالیکه هیچ کدام از کشور‌های اروپایی و آمریکا این آزمون را برای ورود به دانشگاه برگزار نمی‌کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور که سازمانی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، در ایران مسئول اصلی برگزاری کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌های دولتی است.

این آزمون در هر سال یک بار در مقاطع مختلف دانشگاهی مثل کاردانی، کاردانی به کارشناسی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌شود. 

تاریخچه

اوّلین کنکور ایران در سال ۱۳۴۸ برگزار شد و ۴۷٫۷۰۳ نفر داوطلب در آن شرکت کردند. سؤالات اوّلین دوره کنکور، به صورت سؤالات جواب کوتاه طراحی شده بود. نفر اول در این کنکور وحید عثمانیان بود.

در سال‌های گذشته توجه داوطلبان کنکور به کنکور کارشناسی رشته تجربه بیش از پیش شدهاست به طوری که تعداد شرکت کنندگان داوطلبان در کنکور تجربی در سال ۱۳۹۵ به ۵۱۹ هزار و ۴۸۸ نفر رسید. این در حالی است که در همین سال تعداد شرکت کنندگان کنکور ریاضی فیزیک به ۱۶۲ هزار و ۸۷۹ نفر و تعداد شرکت کنندگان کنکور علوم انسانی به ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر و تعداد شرکت کنندگان کنکور هنر ۵۴ هزار و ۶۹۷ نفر و در کنکور منحصراً زبان به ۱۱۵ هزار و ۷۱۰ نفر رسید.

معرفی بهترین کلاس کنکوراهواز

بهترین کلاس کنکور اهواز

اساسا کلمه خوب یا بهترین از دید هر کس متفاوت است، اما همانطور که ابتدا گفتیم آموزشگاه های کنکور نامبرده شده طبق بازخوردها و نظرات کاربران در سال جدید جزو برترین ها می‌باشند و دارای خدمات باکیفیت در زمینه آموزش و مشاوره کنکور به صورت آموزشی یا تفریحی هستند. در لیست زیر تعدادی از بهترین کلاس کنکور اهواز را مشاهده میکنید.

آموزشگاه کنکور نیاز

توضیحات آموزشگاه کنکور نیاز اهواز :

آموزشگاه کنکور نیاز در امانیه اهواز واقع شده است. این آموزشگاه با در نظر گرفتن امکانات آموزشی پیشرفته و با بهره مندی از اساتید مطرح اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کنکور برای رشته های مختلف نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه


آموزشگاه کنکور اندیشه

توضیحات آموزشگاه کنکور اندیشه اهواز :

شعبه دخترانه آموزشگاه کنکور اندیشه در سال 1382 و شعبه پسرانه در سال 1389 در کیانپارس اهواز با مجوز رسمی از آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیریت این موسسه بر عهده خانم زهرا ایزد پناه و آقای سید محمود کاشفی پور میباشد. این موسسه با فراهم کردن فضایی آرام و امکانات آموزشی مناسب و با بهره مندی از اساتید برتر اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کنکور برای رشته های مختلف نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه


آموزشگاه کنکور ایران زمین

توضیحات آموزشگاه کنکور ایران زمین اهواز :

آموزشگاه کنکور ایران زمین در کیانپارس اهواز واقع شده است. این آموزشگاه در اهواز دارای دو شعبه برای آقایان و بانوان میباشد.

آموزشگاه کنکور ایران زمین با بهره مندی از اساتید فرهیخته و امکانات آموزشی بروز و با استفاده از متدهای نوین اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کنکور برای رشته های مختلف نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

 

لینک مرتبط :

لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین کلاس شنا اهواز
معرفی بهترین کلاس موسیقی اهواز
معرفی بهترین مرکز مشاوره اهواز
معرفی بهترین کلاس رانندگی اهواز
معرفی بهترین کلاس خوشنویسی اهواز
معرفی بهترین کلاس کامپیوتراهواز
معرفی بهترین کلاس بازیگری اهواز
معرفی بهترین کلاس آشپزی اهواز
معرفی بهترین کلاس کنکوراهواز
معرفی بهترین کلاس سوارکاری اهواز

منبع این مقاله

لطفا امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی