معرفی بهترین کلاس فوتبال یاسوج

معرفی بهترین کلاس فوتبال یاسوج

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس فوتبال یاسوج میپردازیم .تاانتها با ما همراه باشید.

مادگی برای فوتبال

ورزش فوتبال نیاز به آمادگی در سه زمینه هوازی (استقامت) و بیهوازی (قدرت) و کششی دارد. یک ورزشکار فوتبالیست باید با انجام مرتب نرمش های هوازی یا استقامتی ظرفیت های قلبی ریوی خود را افزایش دهد. خستگی یکی از علل افزایش میزان بروز آسیب های ورزشی است و ورزشکار میتواند با افزایش ظرفیت های قلبی ریوی دیرتر خسته شده و در نتیجه احتمال بروز آسیب را کاهش دهد.

او همچنین باید بطور مرتب نرمش های بیهوازی یا قدرتی را انجام دهد تا بتواند عضلات نیرومندتری داشته باشد. عضلات نیرومندتر موجب کاهش استرس و فشار وارده بر مفاصل و کاهش کشش بیش از حد به رباط ها و تاندون ها گشته و بدین ترتیب احتمال بروز آسیب های ورزشی را کاهش میدهد.

انجام نرمش های کششی باید جزئی از فعالیت های پایه ای یک فوتبالیست باشد. بدون انجام این نرمش ها قابلیت انعطاف رباط ها و تاندون ها کم شده و احتمال آسیب به مفاصل افزایش میابد.

معرفی بهترین کلاس فوتبال یاسوج
معرفی بهترین کلاس فوتبال یاسوج

آسیب ورزشی در فوتبال

فوتبال ورزشی است که اگر در حد هفته ای ۲-۱ بار و بدون انجام نرمش های قدرتی و استقامتی و کششی انجام شود احتمال آسیب رسانی بالایی را به بدن دارد. در این بین تقویت عضلات تنه (شکم و ستون مهره) معمولا در بسیاری از فوتبالیست ها مورد غفلت واقع شده و همین امر میتواند موجب افزایش احتمال آسیب شود.

در فوتبال هر بازیکن نه تنها باید مراقب باشد تا دچار کمترین آسیب های ورزشی شود بلکه وی تا حدود زیادی مسئول پیشگیری از وقوع آسیب های دیگر بازیکنان نیز هست. بسیاری از این آسیب ها در حین برخورد فوتبالیست ها به هم ایجاد میشوند. دو اصل مهم که میتواند در کاهش صدمات وارده به بازیکنان دیگر موثر باشد اینست که

  • هر بازیکن باید سعی کند تا از برخورد به پشت بازیکن دیگر اجتناب کرده و از پشت به دیگری ضربه نزند
  • بازیکنان باید مراقب باشند تا در حین برخورد، آرنج خود را پایینتر از شانه نگهدارند تا حتی الامکان به سر و صورت فرد مقابل ضربه ای وارد نگردد

معرفی بهترین کلاس فوتبال یاسوج

مدرسه فوتبال تختی

مشاهده صفحه آموزشگاه


مدرسه فوتبال صبای یاسوج

مشاهده صفحه آموزشگاه


لینک مرتبط :

معرفی بهترین کلاس رانندگی یاسوج
معرفی بهترین کلاس موسیقی یاسوج
معرفی بهترین کلاس بازیگری یاسوج

3.7/5 - (28 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی