کلاس زبان آلمانی تهران

معرفی بهترین کلاس آلمانی تهران

در این مقاله به معرفی بهترین کلاس آلمانی تهران می پردازیم . تا انتها با ما همراه باشید.

زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از پرطرفدارترین زبان های جهان می باشد. زبان آلمانی در قسمتی از اروپا صحبت می شود. دلیل زیبایی و ظرافت هایی که دارد؛ بسیاری از افراد اقدام به آموزش آن میکنند تابتوانند به این زبان صحبت کنند. در تهران کلاس های زیادی برای آموزش زبان وجود داردکه ما در این مطلب می خواهیم شما را بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران آشنا کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید اقدام به آموزش آن نمایید.

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟

دلایل مختلف و متفاوتی برای آموختن این زبان وجود دارد، که برخی از آنها عبارتند از:

  • در آلمان زندگی می کنید یا بخواهید به آن کشور مهاجرت کنید.
  • دوستان یا آشنایانی دارید که به زبان آلمانی صحبت می‌کنند.
  • قصد سفر به آلمان یا کشوری آلمانی زبان را دارید.
  • فرد مورد علاقه‌تان آلمانی زبان است.
  • شیفته فرهنگ و تاریخ آلمان هستید.

فرقی نمی‌کند چه دلیلی دارید، باید هیجان زده باشید، آلمانی زبان فوق العاده‌ ای است که یادگیری آن بسیار سودمند است. آموختن این زبان، حتی در سطح مبتدی، فرصت‌ های بیشماری را در اختیار شما خواهد گذاشت.

در ادامه مطلب معرفی بهترین کلاس زبان آلمانی غرب تهران میخواهیم ویژگی های کلیدی زبان آلمانی را بیان کنیم.

ویژگی‌های کلیدی زبان آلمانی چیست؟

در پاسخ به این سوال میخواهیم ویژگی های کلیدی زبان آلمانی را به شما بگوییم:

  • حالات دستوری آلمانی
  • افعال آلمانی
  • پسوندها و پیشوندهای المانی
  • آواهای آلمانی

یک آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

نتایج نظر سنجی از زبان آموزان طی سالهای مختلف نشان می‌دهد که عوامل زیر در انتخاب یک کلاس زبان آلمانی خوب تاثرگذار هستند.

1. مقرون به صرفه بودن دوره های آلمانی 

یکی از مشکلات اساسی افرادی که متقاضی دریافت مدرک گوته می باشند طولانی شدن عمدی دوره های آموزشی در موسسات جهت درآمد زایی بیشتر می باشد. موسسات معتبر این قوانین نانوشته را در هم شکسته و با هدف ایجاد انگیزه در متقاضیان سریعترین و کوتاهترین دوره های زبان آلمانی برای گرفتن مدرک گوته تعریف می‌کنند.

2. تسهیلات آموزشی

برخی از موسسات زبان برای زبان آموزان تسهیلات آموزشی در نظر می‌گیرند. ارائه دوره های کوتاه مدت زبان آلمانی جهت صرفه جویی در وقت و هزینه زبان آموزان، و ارائه خوابگاه به متقاضیان آموزش زبان آلمانی از سایر شهرهای کشور، موسسه گاما را به یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی زبان آلمانی تبدیل کرده است.

3. بکارگیری اساتید نیتیو در کنار اساتید مجرب و حرفه ای 

همکاری بالغ بر ده ها مدرس ایرانی و مدرسین آلمانی از عوامل اصلی موفقیت موسسات زبان در زمینه آموزش زبان آلمانی بوده است. اساتید آلمانی زبان و حرفه ای موسسه گاما از فیلترهای مختلف عبور کرده و هر کدام تخصصی دوره انتخابی شما آموزش دیده و برند آموزشی زبان آلمانی هستند.

4. مشاوره حرفه ای آموزش زبان آلمانی و تحصیل در آلمان

یک موسسه زبان خوب در مرحله اول به شما کمک می کند که هدف خود را به درستی انتخاب کنید . عدم آگاهی از بسیاری مسائل از جمله شرایط کلاس ها، دوره های برگزاری، شرایط دانشگاه ها و زندگی در آلمان و حتی هزینه های زندگی در این کشور می تواند باعث سرشکستگی شما شود. 

5. امکان شرکت در کلاس های زبان آلمانی بصورت رایگان قبل از ثبت نام نهایی

برخی از موسسات زبان به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از ثبت نام نهایی در کلاس زبان آلمانی شرکت کرده و خود را مطابق برنامه ارائه شده و متد آموزشی ارزیابی کنید. فراموش نکنید این ویژگی تنها در این آموزشگاه وجود دارد.

6. تضمین در رساندن زبان آموزان به هدف

موسسات معتبر تضمین می‌کنند که در پایان دوره و در صورت تلاش کردن می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید.

7. تدریس کتاب های بروز و مطابق با توصیه سفارت آلمان 

با توجه به تغییرات آزمون سفارت، موسسات معتبر سریعا خود را با شرایط جدید وفق داده و از منابع جدید معرفی شده در آموزش، یعنی کتاب اشتارتن ویا استفاده می‌کنند.

کلاس زبان آلمانی تهران

بهترین کلاس آلمانی تهران

در لیست زیر به معرفی تعدادی از بهترین کلاس آلمانی تهران می‌پردازیم. این آموزشگاه‌ها در مکان‌های مختلفی قرار دارند و برگزارکننده کلاس زبان آلمانی در شرق تهران و کلاس زبان آلمانی در غرب تهران هستند.

 آموزشگاه زبان آلمانی گاما

  • آموزشگاه زبان گاما به عنوان یک برند مجموعه آموزشی و مشاوره ای در شیراز و از سال ۸۹ اغاز به کار نموده است.
  • این موسسه در زمینه های کنکور، زبان های خارجه و اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی فعالیت نموده و مجوزهای رسمی و ثبت شده در وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش را دارا میباشد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان آلمانی گوته

  • مؤسسه آموزش زبان آلمانی مؤسسه آموزش زبان آلمانی که در سال 1995 توسط سفارت جمهوری فدرال آلمان در ایران تأسیس گردید، در شمار مراکز پیشرو جهت فراگیری زبان آلمانی قرار دارد. مؤسسه آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان و نوجوانان دوره های مختلف در سطوح A1 تا C2 ارائه و آزمون های رسمی و بین المللی مؤسسه گوته را برگزار می کند. این مؤسسه با برگزاری دوره های آموزش مدرسین تلاش دارد موجبات بهبود کیفیت تدریس زبان آلمانی را در ایران فراهم آورد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان آلمانی کانون زبان ایران

  • مدیریت این آموزشگاه ها با دیگر آموزشگاه های زبان آلمانی در تهران فرق دارد و زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره می شود. از جمله مزیت های این آموزشگاه این است که برنامه منظمی دارند، زبان آموزان به شعب کانون به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند و همچنین قیمت دوره هایی که برگزار می کنند مناسب تر می باشد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان موسسه زبان نگار

  • آموزش زبان های انگليسي – آلماني – فرانسه – عربي – روسی – چینی – ایتالیایی – هلندی – اسپانیایی – ترکی استانبولی و سوئدی است.

  • مرکز تخصصي آموزش زبانهاي خارجي زبان نگار در سال ۱۳۸۱ با اخذ مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تاسيس شد. از همان ابتدا فعالیت تخصصی خود را در خصوص زبانهای خارجی آغازکرد. این موسسه امکانات خود را با توجه به نیازمندی های زبان آموزان و مراکز آموزشی ارتقاء داده است. این موسسه بیش از 10 سال است که در رابطه با آزمونهای مختلف سفارت فعالیت می نماید.

مشاهده صفحه آموزشگاه

الزامات ورود به آلمان

برای ورود به بازار کار آلمان و یا ادامه تحصیل در آلمان نیاز دارید فرآیندی را طی کنید، برای مثال نیاز است از مورد تایید بودن مدارک تحصیلی و آموزشی خود توسط سیستم آموزشی آلمان مطمئن شوید و در صورت نیاز، نسبت به اخد تاییدیه مدارک تحصیلی اقدام کنید.

اما مهم‌ترین شرط موفقیت در کاریابی آلمان داشتن مهارت زبان آلمانی است. بسیاری از کارجویان با این تفکر که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی برای کاریابی در آلمان کافی است، موفق به کاریابی در آلمان نمی‌شوند. بازار کار آلمان نسبت به داشتن مهارت زبان آلمانی کارمندان سخت‌گیری زیادی دارد. از طرفی تعداد موقعیت‌های شغلی به زبان انگلیسی در آلمان کمتر از 10 درصد است.

 در بازار کار آلمان شغل‌هایی مانند پرستاری و پزشکی ملزم به دانستن زبان آلمانی هستند. همچنین برای تعداد زیادی از موقعیت‌های کاری، طبق قانون فدرال آلمان الزامی به دانستن زبان آلمانی نیست، اما با اینحال کارفرماهای آلمانی خود داشتن مهارت زبان آلمانی را الزامی می‌دانند. واقعیت این است که بدون داشتن مهارت زبان آلمانی، شانس کاریابی برای کارجویان در آلمان بسیار پایین است.

پراکندگی آلمانی زبان‌ها در جهان به چه صورت است؟

زبان اول 95 میلیون نفر از مردم جهان آلمانی است. آلمانی زبان رسمی شش کشور به شمار می‎رود که همگی در اروپا قرار دارند. پرجمعیت‎ترین کشوری که آلمانی در آن زبان رسمی به شمار می‎رود آلمان است. آلمان مجموعاً بیش از 81 میلیون نفر جمعیت دارد. از مجموع این جمعیت، زبان مادری 91.8 درصد آلمانی است. این رقم بالغ بر 74 میلیون نفر است. زبان دوم حدود 5.6 میلیون نفر هم آلمانی است. کشورهای آلمانی زبان که زبان رسمی‎شان آلمانی است به ترتیب حروف الفبا عبارتند از اتریش، بلژیک، آلمان، لیختنشتاین، لوکزامبورگ و سوئد. بیش از 78 درصد از مجموع آلمانی‎زبانان در آلمان و بیش از 8 درصد در اتریش زندگی می‏کنند. بیش از 5 درصد مقیم اتریش هستند، کمتر از 1 درصد در ایتالیا و بیش از 7 درصد در سایر کشورها زندگی می‎کنند.

علاوه بر این کشورهای آلمانی زبان مذکور، موجودیت‏های وابستۀ بسیاری هم وجود دارند که زبان رسمی‎شان آلمانی است. از جملۀ این مناطق عبارتند از استان خودمختار تیرول جنوبی در ایتالیا، استان اوپوله و استان سیلسیان در لهستان، و اسپیریتو سانتو، سانتا کاتارینا و ریو گراند دو سول در برزیل. آلمانی همچنین، تحت قانون اسوواکی، در روستاهای کراهول یا بلافوس و کونوسوف یا کونشاو زبان رسمی مشترک به شمار می‎رود.

در ادامه مطلب معرفی بهترین کلاس زبان آلمانی شرق تهران میخواهیم کشورهایی که زبان رسمی آنها آلمانی و در قالب زبانی فرهنگی یا اقلیت به‎ کار می‎رود را نام ببریم.

هرچند آلمانی در برخی از کشورها زبان رسمی نیست، در بسیاری از کشورهای جهان در قالب زبانی فرهنگی یا اقلیت به‎ کار می‎رود. این کشورهای آلمانی زبان اقلیتی عبارتند از:

  • برزیل
  • بوسنی و هرزگوین
  • جمهوری چک
  • دانمارک
  • مجارستان
  • ایتالیا
  • قزاقستان
  • نامی‌بیا
  • لهستان
  • رومانی
  • روسیه
  • اسلووکی
  • اوکراین
لطفا امتیاز دهید

3 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین کلاس آلمانی تهران»

  1. گلاره صامتی مقدم

    کلاس زبان المانی رو اگر بری نباید دیگه ول کنی !
    اینقدر زبان المانی زبان خشکیه که هیچ جا ازش چیزی نیست !! واقعا فقط باید برای ارتقاء دادن خودت باید بچسبی به کتاب ها
    من تا سطح B2 دارم میخونم اصلا فقط به عشق مهاجرت

  2. کانون زبان همه زبانها رو داره تا جاییکه من میدونم – انگلیسی عربی فرانسه
    کلاس زبان المانیش رو یکی از دوستام میرفت راضی بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی