لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های بازیگری در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه بازیگری

بازیگری یک هنر محبوب و پرطرفدار است و فردی که در این حرفه فعالیت دارد، یعنی بازیگر، با استفاده از تکنیک‌ها و حالات حسی خاص، به بازآفرینی یک شخصیت می‌پردازد. این شخصیت توسط نویسندهٔ فیلمنامه خلق می‌شود و بازیگر پس از تحلیل کامل فیلمنامه، به بازآفرینی نقش آن شخصیت می‌پردازد. شهرت، محبوبیت، و درآمد بالای بازیگران، بسیاری از افراد را وسوسه می‌کند که وارد عرصه بازیگری شوند و در حوزه سینما، تئاتر، یا تلویزیون فعالیت کنند. در صورتی که شما هم به بازیگری علاقه دارید و ساکن شهری کوچک هستید، می‌توانید از تئاترهای محلی شهر خود یا کانون سینماگران جوان شروع کنید. اما چنانچه در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، بهتر آن است که در کلاس‌های بازیگری افراد مشهور شرکت کنید. پس از شرکت در این کلاس‌ها، امکان معرفی به پروژه‌های سینمایی وجود دارد و می‌توانید با مهارت بالاتری این حرفه پولساز را دنبال کنید. به عبارت دیگر، ثبت نام در یک آموزشگاه بازیگری معتبر به شما این امکان را می‌دهد تا با بزرگان این عرصه آشنا شوید و شانس بیشتری برای فعالیت در این حوزه داشته باشید.

معرفی بهترین آموزشگاه بازیگری

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه بازیگری پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های بازیگری معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کالاس‌های آرایشگری و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه بازیگری در تهران و شهرستان‌ها  

آموزشگاه‌های بازیگری متعددی در شهرهای مختلف فعالیت دارند. برخی از این مجموعه‌ها زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای هستند و برخی دیگر به صورت مستقل فعالیت می‌کنند. البته آموزشگاه‌های بازیگری عمدتا در شهرهای بزرگ کشور فعالیت دارند. بنابراین اگر در شهرهای کوچک ساکن هستید و تمایل به یادگیری بازیگری دارید، بهترین راه این است که از تئاترهای محلی کوچک شروع کنید. 

بسیاری از افرادی که قصد شرکت در کلاس‌های بازیگری یا کارگردانی را دارند، رویای شهرت و محبوبیت را در سر می‌پرورانند. برخی از آموزشگاه‌های بازیگری از تب و تاب و هیجان این افراد سو استفاده می‌کنند و ضمن دریافت مبالغ هنگفت در قالب شهریه، آموزش‌های بسیار بی کیفیتی ارائه می‌کنند. بنابراین چنانچه قصد ثبت نام در آموزشگاه بازیگری را دارید، بسیار مهم است که معتبرترین و بهترین آموزشگاه بازیگری در تهران و شهرستان ها را پیدا کنید. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف را مقایسه کنید، نظرات کاربران را درباره دوره‌های برگزار شده بخوانید، در رابطه با رزومه اساتید مجموعه اطلاعات کسب کنید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های بازیگری در تهران را مشاهده کنید:

آموزشگاه سینمایی هنر ارجمند، اولین آموزشگاه سینمایی با سی سال سابقه حرفه ای در امر آموزش، از معتبرترین و قدیمی ترین آموزشگاه های سینمایی در تهران است. در این آموزشگاه دوره های بازیگری، گریم، کارگردانی، تدوین، عکاسی، تصویربرداری، فیلمنامه نویسی و فیلم سازی به صورت سیستماتیک و گام به گام، زیر نظر اساتید با تجربه و با دروس اختصاصی و کارگاهی جامع و ارائه مدرک بین المللی آموزش داده می‌شود.

آموزشگاه بازیگری هنر ارجمند در سال 1375 تحت عنوان مدرسه عالی بازیگری در معاونت سینمایی حوزه هنری با مدیریت آقای داریوش ارجمند و با مسئولیت آموزشی آقای خلیلی فر در تهران تاسیس شد. این آموزشگاه سینمایی پس از ده سال فعالیت در سال 1385 به زیر مجموعه آموزش های آزاد دانشگاه سوره منتقل شد و سرانجام در سال 1389 با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای به عنوان آموزشگاهی مجزا و مستقل به فعالیت خود ادامه داد.

بسیاری از هنرجویان آموزشگاه سینمایی و بازیگری ارجمند در عرصه‌های مختلف به عنوان بازیگر، فیلمساز، فیلمنامه نویس، صداپیشه، دوبلر و مدیر دوبلاژ، گریمور، عکاس، تدوین گر و تصویربردار مشغول فعالیت هستند.

آموزشگاه بازیگری مکتب کمدی ایران با دعوت از اساتید برجسته، در دوره های مقدماتی، میانی و تکمیلی (پیشرفته) در تلاش است تا در هر دوره آموزش هایی کافی در زمینه بازیگری به هنرجویان خود بدهد تا بتوانند خلاقیت، تخیل ، بدن ، بیان و احساس خود را ارتقا داده واستعداد بازیگریشان  را به کارگردانان بزرگ نشان دهند. اساتید آموزشگاه مکتب کمدی ایران عبارتند از: علیرضا خمسه، ابراهیم وحیدزاده، سیروس ابراهیم زاده، خسرو دهقان، دکتر مهدی حامد سقایان، شکرخدا گودرزی، محمدرضا دلپاک، مریم معترف، پریسا رضائی، و آزیتا حاجیان.

آموزشگاه آزاد سینمایی گوسان فیلم با تکیه بر دانش روز جهانی در زمینه آموزش‌های بازیگری و فیلمسازی تئاتر و سینما، فن بیان، تربیت حس، بداهه و خلاقیت و ... با هزینه اندک و به صرفه برای هنرجویان و علاقمندان عرصه بازیگری و کارگردانی است. واحدهای آموزشی این موسسه مطابق با استانداردهای دانشگاهای جهانی طراحی و برنامه ریزی شده و با استفاده از تجربیات اساتید دانشگاهی تدریس می‌شود. 

آموزشگاه سینمایی پانیذ با بیشترین سابقه معرفی به پروژه های سینمایی و تئاتر کشور و اعطای مدرک معتبر در انتهای دوره از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار کننده دوره بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی در گروه‌های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال با گروه بندی مجزا می‌باشد.

آموزشگاه نیک پیک در سال 1397 با هدف آموزش و تربیت هنرجویانی حرفه ای تاسیس گردید. هدف اصلی ما در کنار آموزش معرفی شما به فرصت‌های شغلی محتمل در جامعه سینمایی ایران است. در کنار آموزش‌های مختلفی که شما هنرجویان عزیز فرا خواهید گرفت، میزان تلاش شما در یادگیری و سپس عملی نمودن این آموزش‌ها بسیار در حضور شما در بازار کار موثر خواهد بود. بهره‌گیری از بهترین اساتید در حوزه‌های مختلف و در کنار آن متدهای آموزشی که بر اساس سال‌ها تجربه به دست آمده است از دیگر ویژگی‌های آموزشگاه نیک پیک محسوب می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی در کلاس بازیگری

مهارت‌های مختلفی در کلاس بازیگری آموزش داده می‌شود تا هنرجویان بتوانند با یادگیری آن، به بهترین شکل شخصیت مورد نظر را بازآفرینی کنند. از مهم‌ترین سرفصل‌های آموزشی در کلاس بازیگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره های بازیگری مقدماتی
  • دوره های بازیگری پیشرفته
  • دوره های تحلیل متن
  • دوره های شناخت سینما و بازیگری مقابل دوربین
  • دوره های زبان بدن
  • دوره های بداهه گویی
  • دوره های صدا و بیان
  • دوره های شناخت شخصیت

شهریه کلاس بازیگری

کلاس بازیگری یک کلاس گران قیمت است و شاید بتوان گفت نسبت به کلاس‌های هنری دیگر قیمت بالاتری دارد. البته این موضوع تا حد زیادی به آموزشگاه و مدرسین آن وابسته است. یک آموزشگاه بازیگری با اساتید کمتر شناخته شده، احتمالا شهریه معقولی دارد. این در حالی است که آموزشگاه‌های بازیگری مطرح در تهران که با مدیریت بازیگران سرشناس اداره می‌شوند، شهریه‌های بسیار سنگینی دارند. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس بازیگری از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 20 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که لزوما شهریه کلاس بازیگری و کم و زیاد بودن آن نشان دهنده کیفیت پایین یا بالای آموزش نیست، بلکه برند بودن اساتید یک آموزشگاه باعث افزایش قیمت کلاس بازیگری می‌شود.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه بازیگری در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های بازیگری را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

بعد از تمام شدن کلاس بازیگری به پروژه معرفی میشویم؟

show answershow answer

مراکز تست بازیگری کجاست؟

show answershow answer

هزینه کلاس بازیگری در تهران چقدره؟

show answershow answer

آیا مدرک آموزشگاه های بازیگری تهران معتبر است؟

show answershow answer

آیا آموزش بازیگری در تهران سخت است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...