راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی

ما در این مقاله قصد داریم به راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی از طریق وب سایت نیکارو بپردازیم. تاانتها با ما همرا باشید.

راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی برای کاربران

گام اول

جهت ثبت نام در دوره‌های مجازی وب سایت نیکارو پس از ورود به سایت نیکارو دوره و یا کلاس مورد نظر خود را در نوار جست و جو تایپ کنید .

  • ما در این مقاله برای مثال دوره “فلاتــــــــر” را جست و جو کردیم .

گام  دوم

در صفحه نتیجه وب سایت نیکارو لیست تمام موسسات و آموزشگاه های سطح کشور که اموزش آنها به صورت مجازی و یا حضوری است را مشاهده میکنید .
شما با کلیک کردن روی دکمه ” مشاهده دوره ” به دوره/کلاس مورد نظر ارجاع داده میشوید . همچنین با کلیک کردن روی دکمه “ اطلاعات بیشتر ” به صفحه موسسه مورد نظر برای کسب سایر اطلاعات هدایت میشوید .
از طریق منوی سمت راست صفحه , قابلیت فیلتر کردن جست و جو در دسترس می باشد. موسساتی که دارای دوره مجازی هستند با نوار سبز رنگ و کلمه “مجازی” مشخص شده اند .

  • در این بخش برای مثال دوره “فلاتــرپیشرفته” از “موسسه مشهد سیستم ” را انتخاب میکنیم .

گام سوم

پس از مشاهده تمام اطلاعات موجود از دوره انتخابی ، بر روی دکمه “ ثبت نام ” کلیک نمایید.
دراین قسمت توضیحات هر دوره ؛ اهداف و مطالب اصلی آن دوره به انضمام شهریه، تاریخ شروع و پایان، تعداد جلسات ، ساعت برگزاری، درباره آموزشگاه و تمامی اطلاعات منطقه ای و … نیز قید شده است.

گام چهارم

در صفحه ثبت نام نهایی علاوه بر توضیحات قید شده، اطلاعات دیگری از قبیل شهریه دوره، درصد تخفیف نمایش داده شده است.  در صورتی که دارای بن تخفیف می باشید. در قسمت مشخص شده، کد بن خود را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید . پس از زدن دکمه ثبت نام جهت واریز وجه به صورت الکترونیکی وارد گذرگاه بانک شوید.

  • در ضمن در این بخش آیتم ثبت نام برای دیگران نیز موجود میباشد . که شما با وارد کردن اطلاعات فردی شخص مورد نظر می‌توانید وی را در کلاس ثبت نام کنید

گام پنجم

و بعد از پرداخت نهایی مقادیر نام کاربری به همراه رمز عبور و لینک شرکت در دروه برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد . با زدن بر روی لینک و وارد کردن مقادیری که پیامک آن برایتان ارسال شده وارد فضای اسکای روم شده و ز کلاس خود لذت ببرید .


راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی برای مدرسین

مدرسین گرامی شما نیز با انجام گام های یک تا پنح میتوانید تمامی مراحل ورود به صفحه کلاس درس مجازی خود را طی کرده و وارد شوید .

نیکارو برای تمامی شما عزیزان آرزوی موفقیت و پیشرفت دارد .

برای دسترسی به سایر مطالب از قبیل معرفی کلاس ها و موسسات برتر در تمامی شهرهای کشور به وبلاگ نیکارو مراجعه کنید.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی