رویداد کارآفرینی دانش آموزی (رکاد)

رکاد چیست ؟

رویداد کارآفرینی دانش آموزی به اختصار رکاد  یک استارتاپ ویکند در زمینه کار آفرینی منحصرا در شهر مشهد است.

مفهوم استارت آپ این است که شما با حضور در یک جمع مناسب ؛ در موقعیتی درست قرار گرفته ؛ تا ایده ها و نظراتتان را در بهترین شرایط به اشتراک بگذارید . و بتوانید برای اولین بار به ایده خود به صورت حرفه ای فکر کنید و کسب و کار خودتان را راه بیندازید. پیرامون عقاید و باورهای شغلیتان اتفاقهایی را رقم بزنید. و از جنبه های جدیدی باورتان را نقد و بررسی کنید که تا کنون این کار را نکرده بودید. فکرها را به چالش بکشید و به چالش کشیده شوید .

رکاد چه میکند ؟

این مجموعه برای دانش آموزان و دانشجویان پسر و دختر برنامه های ویژه ای دارد. تا بتواند با برگزاری رویداد ها و سمینار های سه روزه ( 54 ساعته ) آنها را با بخش هایی آشنا کند. که تا کنون به آن نیاندیشیده و در مدارس و دانشگاه و موسسات آموزش ندیده بودند.

رویداد کارآفرینی دانش آموزی یا همان به اختصار رکاد با اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی وارد همکاری شده است و در فضای استارتاپی مشهد کاملا معرفی شده و  هر روز در حال رشد بیشتر است.

افراد مجموعه رکاد چه فعالیتی انجام میدهند ؟

پرسنل مجموعه رکاد به عنوان منتور های کارکشته و دوره دیده به صورت مربی برای تیم های دانش آموزی انتخاب میشوند و هر کدومشان در رشته های مختلف به صورت حرفه ای فعالیت میکنند تا در رویدادی مشخص ایده های نوین را برگزینند . و تیم را برای جذب اسپانسر مالی و یا شتابدهنده ها راهنمایی  کرده و به سمت اهداف بلند مدت برای کسب درآمد هدایت میکنند .

بهترین رویداد استارت آپی در مشهد کجاست ؟

شاید شما هم مانند خیلی از افراد دیگر به دنبال پیدا کردن یک رویداد مناسب برای ارزیابی استعداد ایده های کاری خود و یا فرزندتان باشید . و برای این انتخاب به دنبال بهترین های سطح شهر مشهد میگردید .

ما در نیکارو بهترین بسترهای آموزشی کشور را به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید .

رکاد در ابتدا یک رویداد استارتاپ ویکند بود که بعد ها به دلیل اشتیاق دانش آموزان  و رشد تیم و دامنه فعالیتش سعی کرد در کنار برگزاری برنامه برای دانش آموزان رکادی ؛ برنامه های کارگاهی، حلقه های کتاب نگاری، مدرسه هاگوارتز و… را نیز برگزار کند

هر کدام از این برنامه ها از جمله خود استارتاپ ویکند های رکاد برنامه و هدف خاص خودشون را دنبال  میکند.

برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری کلاسها و دوره ها ی زیر

  • حلقه های کتاب نگاری
  • دوره های فعال
  • مارگاه های گروهی
  • و …

 
3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی