لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های شنا در شهر کرمانشاه

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه شنا 

ورزش شنا فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. فواید شنا این ورزش را به یک ورزش محبوب در تمام ایام سال، به ویژه در فصول‌ گرم سال، یعنی بهار و تابستان تبدیل کرده است. شنا ورزشی است که همه افراد در هر سنی می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. افراد مسن با توانایی کمتر می‌توانند از انواع ساده‌تر شنا و در زمان کوتاه‌تر استفاده کنند. کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند این ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال کنند. حتی نوزادان و زنان باردار هم می‌توانند از ورزش شنا بهره ببرند. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که این ورزش جذاب را در یک محیط امن و تمیز، در کنار مربیان حرفه‌ای و پس از آموزش دیدن و تسلط کافی انجام دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. اما از کجا می‌توان فهمید یک باشگاه شنا کیفیت مطلوبی دارد؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

امکانات و ویژگی‌های کلاس شنای خوب

برای انتخاب یک باشگاه شنا خوب باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید، در غیر این صورت نه تنها ممکن است هزینه زیادی صرف کنید و یادگیری کافی نداشته باشید، بلکه امکان بروز آسیب یا مشکلات سلامتی نیز برای شما وجود دارد. به همین خاطر بسیار مهم است که در انتخاب کلاس شنا، موارد خاصی را مد نظر قرار دهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلاس شنای خوب، کیفیت آب استخر و بهداشت کلی مجموعه است. برخی از استخرهای شنا آب استخر را برای مدت طولانی تعویض نمی‌کنند یا از آب با ph نامناسب استفاده می‌کنند که منجر به آسیب‌های پوستی یا مشکلات دیگر می‌شود. بنابراین در انتخاب باشگاه شنا ضروری است که به نظافت کلی مجموعه و مخصوصا بهداشت آب توجه کنید. نکته مهم دیگر حضور مربیان حرفه‌ای است. یک مربی خوب به شما کمک می‌کند تا به ترس خود غلبه کنید و به راحتی انواع شنا را یاد بگیرید. موضوع مهم دیگر امنیت باشگاه شنا است. حضور غریق نجات در استخرها حضوری است، چرا که افراد مبتدی ممکن است در معرض خطر غرق شدن قرار بگیرند. در نهایت زمان‌بندی کلاس‌ها موضوع مهم دیگری است که در انتخاب کلاس شنا باید به آن توجه کنید. بعضی از باشگاه‌های شنا دارای دو سانس برای آقایان و بانوان هستند و برخی دیگر به صورت همزمان و در فضای تفکیک شده استخر آقایان و استخر بانوان دارند. بنابراین اگر برنامه شلوغی دارید، برای انتخاب یک استخر شنای خوب حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

معرفی بهترین باشگاه‌ شنا

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های شنا پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های شنا که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. استخرهای شنا معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های شنا در کرمانشاه

پیدا کردن بهترین باشگاه شنا در کرمانشاه میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین باشگاه‌های شنا در شهر کرمانشاه را مشاهده می‌کنید:

هزینه کلاس شنا

هزینه کلاس شنا در شهرهای مختلف متفاوت است. از سوی دیگر کیفیت استخر، تعداد جلسات، عمومی یا خصوصی بودن کلاس شنا، و رزومه مربیان در تعیین هزینه کلاس شنا نقش دارد. شهریه کلاس شنا شامل دو بخش حق آب و حق آموزش مربی می‌شود. حق آب مبلغی است که هر استخری بابت هر شنا آموز از مربی دریافت می‌کند و بسته به نوع استخر از لحاظ ابعاد، تعداد نفرات حاضر در هر سانس و امکانات آموزشی استخر متغیر است. حق آموزش مربی نیز بسته به سابقه مربی، مهارت‌ها و مدارک دریافتی تعیین می‌شود.  به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس شنا از حدود 2 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و برای کلاس شنا خصوصی می‌تواند تا 5 میلیون تومان نیز برسد. این هزینه در شهرهای کوچک‌تر به مراتب کمتر است.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های شنا در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس شنا را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...