لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های رباتیک در شهر مشهد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه رباتیک

امروزه زندگی همه ما خواسته یا ناخواسته به سمت هوشمند شدن بیشتر پیش رفته و همین موضوع سبب شده تا ربات‌های صنعتی در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. ساخت ربات‌ها نیازمند دانش جدید و پیچیده است که مباحث آن در علم رباتیک آموزش داده می‌شود. رباتیک یکی از علوم مدرن و نوین است که وابسته به حوزه مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، و علوم رایانه‌ای می‌باشد. این علم چند وجهی و میان رشته‌ای در سطوح مختلف و در قالب کلاس رباتیک کودکان و نوجوانان و کلاس رباتیک بزرگسالان آموزش داده می‌شود. مفاهیم رباتیک در کلاس‌های کودکان بسیار ابتدایی و ساده است اما در سطوح بالاتر مانند رباتیک دانش‌آموزی یا دانشجویی، مفاهیم بسیار پیچیده‌تری آموزش داده می‌شود. چنانچه می‌خواهید با یادگیری رباتیک آینده خود و یا فرزندانتان را بسازید، گام اول پیدا کردن یک آموزشگاه رباتیک معتبر با اساتید حرفه‌ای است.

معرفی بهترین آموزشگاه رباتیک

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه رباتیک پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های رباتیک معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کلاس‌های رباتیک و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه رباتیک در مشهد

چنانچه برای پر کردن اوقات فراغت فرزندانتان به دنبال کلاس‌های تفریحی و در عین حال آموزنده هستید، ثبت نام در موسسات رباتیک یک انتخاب عالی است. گرچه این موسسات فراتر از سرگرمی هستند و با هدف کشف استعداد و تقویت هوش و خلاقیت کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه رباتیک در مشهد را مشاهده کنید، نظرات کاربران را درباره آموزشگاه بخوانید، رزومه مربیان مجموعه را بررسی کنید، از دوره‌های برگزار شده و کیفیت آن‌ها با خبر شوید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های رباتیک در مشهد را مشاهده کنید:

گروه دانش بنیان لکو  متشکل از جوانان علاقه مند در سال 1386 در دانشگاه پایه گذاری شد و بعد از 5 سال کار تحقیقاتی در نهایت با هدف طراحی و تولید تجهیزات پژوهش دانش آموزی با برند لکو در سال 1391 ثبت گردید. 

لکو با برگزاری سالیانه جشنواره ملی لکوکاپ دانشگاه صنعتی شریف در اردیبهشت ماه هر سال سعی در ایجاد بستر مناسب رشد استعدادهای دانش آموزان و بهره مندی آنان از فرصت به نمایش گذاشتن خلاقیت های علمی-پژوهشی خود را دارد و همچنین نفرات برتر این رویداد ملی به جشنواره جهانی لکو کاپ اعزام خواهند شد.

لکو با فعالیت در 8 کشور دیگر یک برند بین المللی است و خدمات آن در کشورهایی مثل ترکیه، عمارات و... نیز ارائه میشود.

مجموعه تفکر خلاق آموزش خلاق برگزارکننده کلاس‌های چرتکه، رباتیک، روبیک، سفالگری، اوریگامی و قصه گویی می‌باشد.

مؤسسه کلبه هوش نماینده لکو ایران، بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات علمی پژوهش دانش آموزشی در خاورمیانه و مجری برگزاری بزرگ‌ترین رویداد دانش آموزی می‌باشد. در این مجموعه آموزش‌هایی از قبیل رباتیک، چرتکه، مهندسی خلاقیت ، سازه های پل ماکارونی، جادوی طبیعت شیمی، سرعت انتقال محسبات ریاضی ، مهندسی طراحی، انگلیسی و سرگرمی برای رده سنی 3 تا 18 سال برگزار می‌شود.

شهریه کلاس رباتیک

کلاس‌های رباتیک تنوع زیادی دارند و شهریه کلاس رباتیک بسته به موقعیت مکانی آموزشگاه، سطح آموزش، رده سنی متقاضیان، رزومه مربیان، برند بودن آموزشگاه، تجهیزات مجموعه، و تعداد اعضای حاضر در کلاس متفاوت است. کلاس رباتیک کودکان در مقایسه با کلاس رباتیک نوجوانان یا کلاس رباتیک بزرگسالان شهریه مناسب‌تری دارد، چرا که سطح آموزش مقدماتی‌تر بوده و تجهیزات کمتری نیاز دارد. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس رباتیک از حدود 2 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 6 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. 

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه رباتیک در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های رباتیک را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

آیا شرکت در دوره‌های رباتیک آموزشگاه های مشهد سقف سنی دارد؟

show answershow answer

اهداف اصلی رباتیک دانش آموزی چیست؟

show answershow answer

یادگیری رباتیک چه آینده شغلی دارد؟

show answershow answer

ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در کلاس رباتیک مشهد چیست؟

show answershow answer

آموزش های دوره رباتیک بیشتر تئوری هستند یا عملی؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...