کلاس زبان انگلیسی شهر قدس

معرفی بهترین کلاس زبان شهر قدس

نقش استعداد در زندگی افراد

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس زبان شهر قدس میپردازیم.

انگلیسی در سرتاسر جهان و چگونگی گسترش آن

گسترش امپراطوری بریتانیا، بخصوص در قرون هفدهم، هجدهم و نوزدهم، باعث شد که زبان انگلیسی به اولین زبان بین المللی تبدیل شود. بالاخص، بکارگیری زبان انگلیسی در آمریکای شمالی، استرالیا و هند،‌ و همچنین استفاده‌ از دیگر فرم‌های این زبان در کشورهای مستعمره انگلیس منجر به گسترده شدن و استفاده‌ی بیشتر از این زبان شد.

در طول قرن بیستم، محبوبیت و تاثیر جهانی زبان انگلیسی با تبدیل شدن آمریکا به یکی از ابرقدرت‌های جهانی پس از جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. همچنین فیلم‌های سینمایی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و مواردی چون هالیوود و بی‌بی‌سی منجر به پر رنگ تر شدن این قضیه شدند.

امروزه، انگلیسی زبان اول حدود 400 میلیون نفر در سرتاسر جهان است و حدود 1 میلیارد نفر نیز از آن به عنوان زبان دوم خود استفاده می‌کنند. زبان انگلیسی در حدود 60 کشور در سرتاسر جهان به عنوان زبان رسمی شناخته شده است، که در میان آنها می‌توان به بریتانیا و ایالات متحده اشاره کرد؛ این زبان همچنین زبان رسمی سازمان ملل و اتحادیه اروپا است.

بهترین کلاس زبان انگلیسی شهر قدس

بهترین آموزشگاه زبان شهر قدس

در لیست زیر به معرفی تعدادی از بهترین آموزشگاه زبان شهر قدس می‌پردازیم:

آموزشگاه زبان حرفه‌ای ها

  • مدیریت: خانم لیلا تشکینی
  • واقع در خیابان مصلی، بین چهارراه گودرزی و مفتح

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان هیلا

  • مدیریت: خانم لیلا صلاحی
  • واقع در بولوار ۴۵ متری انقلاب، نبش کوچه اندیشه، ساختمان کوه نور

آموزشگاه زبان هیلا با فراهم نمودن فضای مناسب، امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس‌های ویژه خردسالان و بهره مندی از اساتید تحصیلکرده و مجرب اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی ، ترکی استانبولی و تربیت مدرس (TTC) ، برای همه ی سنین نموده است
همچنین این آموزشگاه با نگرش متفاوت به آموزش، متد به روز و ارائه یک برنامه جامع موفقیت در آزمون آیلتس را به ارمغان می آورد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان هما

  • واقع در بولوار مصلی، شهید مدنی

آموزشگاه زبان هما با در نظر گرفتن فضای مناسب و با بهره مندی از اساتید برجسته اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی و دوره تخصصی IELTS نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زبان شکوه ایران

  • مدیریت: خانم نوروزی
  • واقع در بولوار 45 متری انقلاب

آموزشگاه زبان شکوه ایران شعبه شره قدس با بهره مندی از اساتید برجسته و فراهم کردن امکانات آموزشی پیشرفته اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی، دوره تخصصی IELTS و TOEFL برای رده سنی های مختلف نموده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

ذهن را هشیارتر می کند

یادگیری هر زبانی ذهن شما را فعال و آماده مقابله با چالش ها می کند. در واقع با این کار فعالیت ها و ابعاد جریان های الکتریکی نورون های مغز دستخوش تغییراتی خواهند شد. اصلاً مهم نیست از چه سنی یادگیری را آغاز می کنید اما باید بدانید در هر مقطعی که این کار را انجام دهید، ذهن خود را پرورش خواهید داد.

با تصمیم به آموختن زبان انگلیسی ذهن خود را آماده ورزشی فوق العاده برای مغز خواهید کرد. انگلیسی ترکیبی از زبان های آلمانی، لاتین و فرانسه است. بنابراین افرادی که با این زبان ها آشنایی دارند ممکن است کمی راحت تر زبان انگلیسی را بیاموزند. اما مثلاً یادگیری برای افراد ژاپنی به دلیل ماهیت زبان شان چالشی بزرگ تر خواهد بود.

با یادگیری متداوم کلمات و اصطلاحات جدید ذهن همواره درگیر است. مثل این است که هر روز مغز خود را ورزش دهید. در پایان ذهنی هشیار و قدرتمند خواهید داشت. بنابراین اگر می خواهید مغزتان را پروش داده و آنرا هشیارتر کنید، یادگیری زبان انگلیسی بهترین انتخاب است.

فرصت های شغلی بهتر و بیشتر

زبان انگلیسی ممکن است زبان رسمی و یکتای جهان نباشد، اما زبان پیش فرض تعداد بیشماری از کشورها بوده و از آن برای برقراری ارتباط بین المللی استفاده می شود. از آن گذشته، اگر به آگهی های استخدامی اکثر شغل ها نگاهی بیندازید در لیست نیازمندی های احراز، دانش زبان انگلیسی در جایگاه های اول گرفته است که اهمیت آنرا نشان می دهد.

اگر به دنبال یافتن کار در کشوی دیگر هستید در آن صورت دانستن زبان الزامی است.

4.2/5 - (28 امتیاز)

  1. سلام وقت بخیر لطفا آموزشگاه زبانی معرفی کنید که کلاس گروهی صبح برای خانم بیست ساله داشته باشه تایم صبح خیلی مهمه ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی