لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های زبان آلمانی در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه زبان آلمانی 

آلمان یکی از کشورهای مهاجر پذیر است که بسیاری از افراد برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند. هزینه پایین تحصیل در آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی و شرایط اخذ پذیرش راحت‌تر، آلمان را به یکی از اولین انتخاب‌های دانشجویان برای مهاجرت تبدیل کرده است. اگرچه مهاجرت به آلمان نسبت به سایر کشورها کمی ساده‌تر است، اما یادگیری زبان آلمانی در مقایسه با زبان انگلیسی به مراتب دشوارتر است و به وقت و هزینه بیشتری نیاز دارد. بنابراین اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، بسیار مهم است که یک آموزشگاه زبان آلمانی خوب پیدا کنید. 

انواع آموزشگاه‌های زبان آلمانی 

به طور کلی آموزشگاه‌های زبان آلمانی به دو نوع حضوری و مجازی تقسیم می‌شوند. با شیوع کرونا بسیاری از آموزشگاه‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفتند. گرچه در بعضی حوزه‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند، اما زبان از آن رشته‌هایی است که به راحتی میتوان آنلاین فرا گرفت. به علاوه یادگیری آنلاین زبان باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت میشود. 

تمامی زبان‌ها (به استثنای زبان انگلیسی که گسترده تر است و تنوع بیشتری دارد) بر اساس معیار جهانی CERF از 6 سطح زبانی که از مبتدی تا پیشرفته را در بر می‌گیرد، برخوردارند. زبان آلمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دوره‌های مختلف زبان آلمانی که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند شامل دوره‌های مقدماتی یا A، میانی یا B، و پیشرفته یا C می‌باشد. به علاوه دوره‌های آمادگی آزمون گوته، TestDaf و Telc نیز در موسسه‌های آموزش زبان آلمانی برگزار می‌شود. 

در یک تقسیم بندی دیگر کلاس‌های زبان آلمانی را می‌توان در انواع گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی قرار داد. هرچه تعداد اعضای کلاس کمتر می‌شود، شهریه کلاس زبان نیز افزایش می‌یابد. از سوی دیگر کلاس‌های می‌توانند به صورت فصلی، ماهانه یا ترمیک (فشرده) برگزار شوند. آموزشگاه‌های زبان آلمانی که دوره ترمیک برگزار می‌کنند، برای افرادی مناسب هستند که مشغله زیاد به آن‌ها اجازه شرکت در کلاس‌های معمولی را نمی‌دهد. در دوره‌های ترمیک، آموزش زبان عموما در روزهای پایانی هفته و در جلسات طولانی برگزار می‌شود. 

معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان  

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باید به چند نکته توجه کرد، در غیر این صورت رفتن به کلاس زبان نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان، پیشینه مجموعه است. یک آموزشگاه زبان معتبر که کارنامه ای درخشان از زبان آموزان قبلی خود دارد، بی شک بهترین انتخاب است. معیار مهم دیگری که باید مد نظر داشته باشید، اساتید مجموعه هستند. معیار بعدی موقعیت مکانی آموزشگاه و امکانات و تسهیلات کمک آموزشی است. نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و منعطف بودن برنامه کلاس‌ها از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید، چرا که در دنیای پرمشغله امروز این قوانین ممکن است دست و پا گیر باشند. پس از اینکه آموزشگاه مناسب خود را انتخاب کردید، در صورتی که قبلا در کلاس زبان آلمانی شرکت کردید و با این زبان آشنایی دارید، می‌توانید با شرکت در آزمون تعیین سطح، در کلاسی که مناسب شماست ثبت نام کنید. در غیر این صورت باید یادگیری را از سطح ابتدایی زبان آلمانی یعنی A1 شروع کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی  

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های زبان آلمانی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های زبان معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های زبان آلمانی در حال برگزاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران و شهرستان‌ها

با توجه به سختی زبان آلمانی و ضرورت یادگیری زبان در یک موسسه آلمانی خوب، پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی آموزشگاه‌های مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

شهریه کلاس زبان آلمانی  

شهریه کلاس زبان آلمانی با توجه به سختی این زبان در مقایسه با شهریه کلاس زبان انگلیسی بیشتر است. از طرفی این هزینه از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر متفاوت است. موضوعاتی مانند برند بودن موسسه زبان، تعداد جلسات در هر ترم، فشرده بودن یا نبودن ترم آموزشی، تعداد افراد حاضر در کلاس، سابقه اساتید و بسیاری موارد دیگر روی هزینه کلاس زبان آلمانی تأثیرگذار است. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس زبان آلمانی از حدود 900 هزار تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 6 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. شما همچنین می‌توانید در کنار کلاس زبان آلمانی، از منابع آموزش زبان آلمانی رایگان هم استفاده کنید.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس زبان آلمانی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

آیا در پایان دوره مدرک ارائه میشود و این مدرک معتبر است؟

show answershow answer

برای مهاجرت به آلمان چه سطحی از زبان ضروری است؟

show answershow answer

پس از چه مدت میتوانم آلمانی صحبت کنم؟

show answershow answer

برای یادگیری مکالمه حتما باید گرامر هم یاد گرفت؟

show answershow answer

آیا تعیین سطح ضروری است و چگونه انجام میشود؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...