لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های اسکیت در شهر ارومیه

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه اسکیت 

اسکیت یک ورزش جذاب و مهیج است که در میان کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد. ورزش اسکیت سبک‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اسکیت خیابانی یا فری استایل، اسکیت اگرسیو، اسکیت سرعت، اسکیت هاکی، اسکیت رولر و اسکیت نمایشی اشاره کرد. تفاوت این سبکها از یک طرف در تجهیزات مورد استفاده و از سوی دیگر در قواعد و قوانین حاکم بر این ورزش است. در صورتی که تمایل به یادگیری اسکیت دارید، گام اول پیدا کردن یک باشگاه اسکیت خوب با مربیان حرفه‌ای می‌باشد.

معرفی بهترین باشگاه‌ اسکیت

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های اسکیت پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های اسکیت که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. پیست اسکیت های معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌ توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های اسکیت در ارومیه

پیدا کردن بهترین باشگاه اسکیت در ارومیه میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

تجهیزات لازم برای ورزش اسکیت

ورزش اسکیت بر خلاف بسیاری از ورزش‌های دیگر که تجهیزات خاصی نیاز ندارند و شما با یک دست لباس و یک جفت کفش می‌توانید آن‌ها را انجام دهید، به تجهیزات خاصی نیاز دارد. البته برخی از باشگاه‌های اسکیت این تجهیزات را در اختیار شما قرار می‌دهند، اما غالبا تهیه این تجهیزات بر عهده خود شماست. از آن جایی که حفظ تعادل در ورزش اسکیت، به ویژه در شروع یادگیری دشوار است، ضروری است برای این ورزش تجهیزات ایمنی مناسب را تهیه کنید. تجهیزات اسکیت در درجه اول کفش اسکیت و سپس کلاه ایمنی، آرنج بند، مچ بند و زانو بند می‌باشد. قیمت کفش اسکیت از حدود 1 میلیون تومان شروع میشود و تا 5 میلیون تومان میرسد. دیگر تجهیزات ایمنی اسکیت بسته به کیفیت از حدود 500 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. 

شهریه کلاس اسکیت

شهریه کلاس اسکیت نیز در شهرهای مختلف متفاوت است. از سوی دیگر امکانات باشگاه اسکیت، برند بودن مجموعه، تعداد اعضای حاضر در کلاس، سطح آموزش از مبتدی تا حرفه‌ای، تعداد جلسات و رزومه مربیان در تعیین هزینه کلاس اسکیت نقش دارد. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس اسکیت از حدود 1 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. حداقل هزینه مربوط به سطح پایه و کلاس گروهی است و حداکثر هزینه مربوط به سطح آموزش خصوصی و کلاس نیمه خصوصی می‌باشد.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های اسکیت در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس اسکیت را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...