لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های خیاطی در شهر مشهد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه خیاطی

هنر خیاطی یکی از هنرهایی است که با نیازهای اولیه مردم سر و کار دارد و به همین دلیل همواره پر طرفدار بوده و بازار کار خوبی دارد. حتی اگر به دنبال کسب درآمد از خیاطی نباشید، با یادگیری آن می‌توانید در مخارج خانواده صرفه جویی کنید و انواع لباس را برای خودتان و اطرافیانتان آماده کنید. اگر هم به دنبال کسب درآمد از طریق خیاطی باشید، به راحتی می‌توانید با به راه انداختن یک فروشگاه مجازی یا همکاری با مزون‌ها درآمد بسیار بالایی کسب کنید. اما گام اول برای یادگیری خیاطی، پیدا کردن یک آموزشگاه خیاطی خوب است. 

معرفی بهترین آموزشگاه خیاطی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه خیاطی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های خیاطی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های خیاطی معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه دوره‌های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه خیاطی در مشهد

اکثر آموزشگاه‌های خیاطی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای هستند و پس از پایان دوره آموزشی به شما مدرک معتبر پایان دوره ارائه می‌دهند. با توجه به هزینه‌های سرسام آور آموزش خیاطی بسیار مهم است که در انتخاب آموزشگاه دقت زیادی داشته باشید تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه خیاطی در مشهد را مشاهده کنید، نظرات کاربران را بخوانید، از امکانات و تجهیزات آموزشگاه با خبر شوید، گالری تصاویر آموزشگاه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های خیاطی در مشهد را به شما معرفی می‌کنیم:

آموزشگاه خیاطی آگاه در محدوده احمدآباد مشهد واقع شده و بیش از 18 سال سابقه فعالیت در زمینه خیاطی دارد. این آموزشگاه برگزار کننده دوره های آموزشی شاخه کاردانش با اعطای گواهینامه رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می‌باشد. آموزشگاه خیاطی آگاه به هنرآموزان مشهدی در حوزه آموزش خیاطی، طراحی و دوخت، و صنایع دستی خدمات ارائه میدهد. دوره‌های مختلفی در آموزشگاه خیاطی آگاه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: نازک دوزی، ضخیم دوزی، لباس شب و عروس، مولاژ، بچگانه دوزی، مانتو دوزی، الگوسازی و برشکاری پیشرفته، شلوار دوز، پیراهن و کت مردانه، یقه های حجمی، اشراف دوزی، دراپاژ، باکس دوزی، زاک پوزن، گندوزی، نیوتکنیک، لباس عروس، طراحی لباس. 

آموزشگاه خیاطی خلاق در شهرک غرب (قاسم‌آباد) مشهد واقع شده است.  این آموزشگاه جزو برترین آموزشگاه های خیاطی در مشهد بوده و انواع کلاس‌های آموزشی خیاطی به روش مدرن و به روز دنیا ، طراحی لباس و دوختهای فوق العاده جهت تزئین لباس در این آموزشگاه برگزار میشود. کلاس‌های متنوع دیگری نیز در کنار آموزش‌های عمومی طراحی لباس و خیاطی با الگو، در آموزشگاه برگزار می شود. از دوره های آموزشگاه خیاطی خلاق میتوان به این موارد اشاره کرد: آموزش خیاطی بچه‌گانه دوزی، دوخت و طراحی مانتو، نازک دوزی و ضخیم دوزی، طراحی و دوخت تخصصی لباس عروس و لباس شب از پایه تا پیشرفته، طراحی و دوخت لباس‌های دخترانه، مولاژ و دراپاژ، تکنیک های دوخت، تزیینات لباس، طراحی آناتومی و اندام، پیراهن و شلوار مردانه، کت و پالتوی مردانه این آموزشگاه هم‌چنین دارای فروشگاه آنلاین نیز می‌باشد. با مراجعه به سایت آموزشگاه میتوانید محصولات آماده ی این موسسه را خریداری کنید.

مجتمع آموزشی نیلوفر در بلوار ملاصدرا مشهد واقع شده است. این مجتمع آموزشی با بهره مندی از اساتید فرهیخته و با فراهم کردن فضای مناسب اقدام به برگزاری کلاس های مختلف خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی، آشپزی، نقاشی و بافت می‌کند. از دوره های خیاطی این آموزشگاه میتوان به این موارد اشاره کرد: دوره های نازک دوزی و ضخیم دوزی، مانتو دوز و شلوار دوز، لباس شب و عروس، ژورنال شناسی، الگو سازی و برشکاری و طراحی لباس. گواهینامه پایان دوره در مجتمع آموزشی نیلوفر از سازمان فنی و حرفه ای بوده و جهت اخذ ویزا و مهاجرت، اخذ وام و جواز کاملا معتبر می باشد.

هزینه کلاس خیاطی 

هزینه کلاس خیاطی نسبتا زیاد است، اما بسیاری از آموزشگاه‌های خیاطی با متقاضیان همکاری می‌کنند و شرایط پرداخت اقساطی را برای هنرجویان فراهم می‌آورند. هزینه کلاس خیاطی برای دوره نازک دوزی که ابتدایی ترین دوره خیاطی است از حدود 1.5 میلیون تومان در شهرهای کوچک شروع می‌شود و در تهران تا 5 میلیون تومان نیز می‌رسد. هزینه دوره‌های تخصصی نیز توسط سازمان فنی و حرفه ای برای شهرهای مختلف تصویب می‌شود و آموزشگاه‌های خیاطی موظف هستند کلاس‌های آموزشی خود را با نرخ تصویبی فنی و حرفه ای برگزار کنند. به عنوان مثال دوره‌های ضخیم دوزی و کاپشن دوزی از 2.5 میلیون تومان شروع می‎‌شود و در تهران ممکن است تا 7 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد.

انواع متدهای خیاطی 

متدهای خیاطی انواع مختلفی دارد و رایج ترین آن‌ها متد گرلاوین، مولر، ایتالیایی و متریک می‌باشد. متد گرلاوین یکی از قدیمی ترین و دقیق ترین متدهای خیاطی است که کاملا منطبق بر سایز بوده و لباس‌های دوخته شده توسط این متد بسیار شیک و خوش فرم هستند. متد مولر یک متد آلمانی دقیق و پرطرفدار است که در اکثر آموزشگاه‌ها ارائه می‌شود و مبتنی بر یادگیری و کشیدن الگوست. متد ایتالیایی از ساده ترین متدهای دوخت است که در آن نیازی به الگو کشیدن نیست و برش و دوخت مستقیما روی پارچه انجام می‌شود. این متد گرچه بسیار سریع و آسان است اما دقت متدهای قبلی را ندارد. متد متریک دقیق ترین متد خیاطی است و با کشیدن الگو و اندازه‌های دقیق، یک لباس بی نقص به شما تحویل می‌دهد.

انواع دوره‌های خیاطی 

دوره‌های خیاطی تنوع بسیار زیادی دارند. معمولا ابتدایی ترین دوره خیاطی که در آموزشگاه‌ها تدریس می‌شود، دوره نازک دوزی است. این دوره همانطور که از نام آن مشخص است به آموزش دوخت پارچه‌های نازک می‌پردازد. دوره نازک دوزی پیش نیاز سایر دوره‌های خیاطی است و در آن آشنایی با انواع دوخت و اصول اولیه خیاطی آموزش داده می‌شود. از دیگر دوره‌های خیاطی می‌توان به دوره ضخیم دوزی (ویژه دوخت پارچه‌های ضخیم مانند کت و کاپشن و پالتو)، دوره‌های تخصصی لباس شب و لباس عروس، مانتو دوزی، دوخت لباس کودک، آموزش خیاطی برای آقایان، الگوسازی و برشکاری، آموزش سایز بندی، مولاژ، وینتاژ و دوره‌های تخصصی دیگر اشاره کرد.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه خیاطی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های خیاطی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

برای شرکت در دوره خیاطی باید پیش‌نیاز وجود داشته باشد؟

show answershow answer

مدرک خیاطی آموزشگاه خیاطی در مشهد معتبر است؟

show answershow answer

آیا آقایان نیز می‌توانند در آموزشگاه‌های خیاطی شرکت کنند؟

show answershow answer

بهترین آموزشگاه خیاطی مشهد کدام است؟

show answershow answer

چگونه می توانم یک آموزشگاه خیاطی خوب در مشهد پیدا کنم؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...