معرفی بهترین کلاس بازیگری ساری

معرفی بهترین کلاس بازیگری اردبیل

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس بازیگری اردبیل میپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بازیگری حرفه‌ای

«من می‌دانم که شما فداکار و مشتاقید؛ مشتاق آموختنید، مشتاق باور کردنید، مشتاقید که راهی بیابید تا هنری را که در درون خود حس می‌کنید به روی صحنه بیاورید.

شما به درستی خواهان از خودگذشتگی هستید و فکر می‌کنید که فداکاری انتظار رفته، تسلیم شدن به اراده‌ی استادتان است.

اما فداکاری طاقت فرساتری از شما انتظار می‌رود: شما باید از حس و درک عمومی خود پیروی کنید… این حس حقیقت‌جویی، این بی‌آلایشی، این احساس شگفت و مقدسی که در شما وجود دارد، آن چیزی است که زندگی تازه‌ای به تئاتر می‌دهد.

چگونه می‌توانید این‌ها را به صحنه منتقل کنید؟» دیوید ممت در سال 1985 با بیان این جملات اشاره می‌کند این کتاب، بهترین کتاب بازیگری است که در طول بیست سال گذشته نوشته شده است. تأکید او بر این است که کتاب «بازیگری حرفه‌ای» سرانجام به فلسفه‌ای ساده در زمینهی بازیگری دست پیدا می‌کند: «همان‌طور باشید که آرزو دارید به نظر برسید».

«ملیسا برودر»، «لی مایکل کان»، «مدالین اولنگ»، «اتانیل پولاک»، «رابرت پرویتو» و «اسکات زیگلر»، نویسندگان کتاب «بازیگری حرفه‌ای» هستند. آن‌ها بخش بزرگی از این کتاب را به یادداشت‌هایی اختصاص داده‌اند. که از کارگاه‌های دیوید ممت در سال‌های 1983 و 1984 جمع‌آوری کرده بودند.

«دیدن فردی که بدون توجه به ترس‌های درونی خویش بیشترین تلاشش را علیه موانع دشوار انجام می‌دهد. به تماشاگر امکان می‌دهد که نظیر همین توانایی را در درون خویش بشناسد».

تأکید این کتاب بر آن است که بازیگران با پرورش روح انسانی درون خود، می‌توانند تئاتر را به مکانی تبدیل کنند که مردم برای دریافت حقیقت به آن‌جا رجوع کنند.

بهترین کلاس بازیگری اردبیل

در ادامه به معرفی بهترین کلاس بازیگری اردبیل میپردازیم:

آموزشگاه بازیگری فروغ

  • مدیریت: آقای مجید واحدی زاده
  • توضیحات: آموزشگاه بازیگری فروغ در میدان بعثت شهر اردبیل واقع شده و با مجوز از اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و بکارگیری اساتید حرفه ای مشغول به فعالیت در زمینه برگزاری کلاس و ورکشاپ های بازیگری کودک و نوجوان و بزرگسال دوره های آموزش کارگردانی، آموزش گریم سینمایی و خودآرایی، نمایشنامه‌نویسی، تدوین، مجری گری و غیره می باشد.

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه بازیگری قاب سفید

  • مدیریت: آقای صابر محمدی
  • توضیحات: آموزشگاه بازیگری قاب سفید در میدان شریعتی شهر اردبیل واقع شده و یکی از بهترین موسسات آموزش سینمایی بوده و با کمک گرفتن از اساتید برجسته به منظور کسب مهارت های بیشتر هنرجویان در قالب ورکشاپ ها و کلاس های بازیگری ،کارگردانی، مجری گری، دوبله و … به علاقمندان این حوزه آموزش های حرفه ای ارائه می دهد.آموزشگاه سینمایی قاب سفید در شهر اردبیل واقع شده است. این آموزشگاه با فراهم کردن فضایی پویا و با بهره مندی از اساتید فرهیخته اقدام به برگزاری دوره های آموزش بازیگری، کارگردانی، فیلمبرداری، فیلمنامه نویسی، عکاسی، تدوین و … برای سنین مختلف نموده است. آموزشگاه بازیگری قاب سفید در شهر اردبیل و در محله منطقه 1 واقع شده است.

مشاهده صفحه آموزشگاه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی