معرفی بهترین باشگاه تیراندازی کرج

معرفی بهترین باشگاه تیراندازی کرج

شاخه های مختلف ورزش تیراندازی

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین باشگاه تیراندازی کرج بپردازیم، اما قبل از آن می‌خواهیم کمی با شاخه های مخنلف این ورزش آشنا شویم. تير اندازی يکی از رشته های اصيل ايرانی است که در دين مقدس اسلام نيز تاکيد بسياری روی آن شده است. ورزشی مفرح و جذاب که سهم زيادی در توزيع مدال‌های آسيايی و جهانی دارد. این ورزش در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، زانو زده، و ایستاده برگزار می‌شود.

خوابیده: ورزش‌کار نباید اسلحه را بر روی هیچ شیئی قرار دهد. در این حالت قسمت ساعد یک ورزش‌کار راست دست باید حداقل یک زاویه ۳۰ درجه با افق ایجاد کند

زانو زده: در حالت زانو زده، ورزش‌کار راست دست می تواند انگشت‌ها و زانوی پای راست و کف پای چپ خود را به روی زمین قرار دهد.

ایستاده: در حالت ایستاده تفنگ با هر دو دست نگه داشته شده و انتهای آن بر روی شانه قرار می‌گیرد و دست چپ ممکن است توسط سینه و یا لگن حمایت شود.

هدف رقابت در ورزش تیراندازی این است که در یک محدوده زمانی بتوان بیشترین گلوله را به هدف زد. تیراندازان باید حساب تعداد گلوله‌هایی که شلیک می‌کنند و زمان آن را که هر دو تابعی از مسافت هستند، داشته باشند. در این مسابقات یک دور مقدماتی و یک دور نهایی وچود دارد و قهرمان بر اساس مجموع امتیازهای دو دور تعیین می‌شود.

بهترین کلاس تیراندازی کرج
بهترین کلاس تیراندازی کرج

معرفی بهترین باشگاه تیراندازی کرج

تا سال های متمادی، ورزش تیراندازی در ایران به نام اتحادیه تیراندازی ورزشی معروف و فعالیت می کرده است که بالاخره در سال 1337، فدراسیون ورزش تیراندازی نیز در ایران تحت نظر سازمان تربیت بدنی و ورزش وقت آن زمان تأسیس گردید. فدراسیون ورزش تیراندازی ایران برخلاف دارا بودن نام ورزشی آن با توجه به فعالیت و سابقه نظامیان در این رشته زیر نظر یک سرهنگ عالی رتبه ارتش به عنوان اولین رئیس فدراسیون تیراندازی شروع به فعالیت کرد و حتی بیشتر تیراندازان آن نیز نظامی بودند و همیشه تیراندازان نظامی خوب در این فدراسیون فعالیت داشته و پرورش می‌یافتند. با ما همراه شوید تا به معرفی بهترین باشگاه تیراندازی کرج بپردازیم.

باشگاه تیراندازی مالک اشتر

مشاهده صفحه آموزشگاه

باشگاه تیراندازی البرز

مشاهده صفحه آموزشگاه

باشگاه تیراندازی نور

مشاهده صفحه آموزشگاه

لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین باشگاه بیلیارد کرج
معرفی بهترین کلاس سوارکاری کرج
معرفی بهترین باشگاه فوتسال کرج
معرفی بهترین کلاس یوگا کرج
معرفی بهترین کلاس شنا کرج
معرفی بهترین کلاس خوشنویسی کرج
بهترین کلاس بازیگری کرج
معرفی بهترین کلاس موسیقی کرج
معرفی بهترین کلاس پینگ پنگ کرج
بهترین کلاس شطرنج کرج
معرفی بهترین کلاس اسکیت کرج
معرفی بهترین کلاس رانندگی کرج
معرفی بهترین کلاس خیاطی کرج
معرفی بهترین کلاس آشپزی کرج
معرفی بهترین کلاس فرانسه کرج
معرفی بهترین کلاس آلمانی کرج
معرفی بهترین کلاس انگلیسی کرج
معرفی بهترین کلاس قرآن کرج
معرفی بهترین کلاس کنکورکرج
معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری کرج

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی