معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری ساری

معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری ساری

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری ساری میپردازیم . تاانتها با ما همراه باشید.

تکنیک های آرایش صورت

حال که با مدل های مختلف آرایش آشنا شدیم، باید بدانیم که چه تکنیک هایی برای پیاده سازی آن ها لازم است. یکی از اصلی ترین بخش های آرایش، برجسته سازی اجزای صورت با استفاده از تعیین حد و مرزها است.انجام این کار با استفاده از روش گریم صورت می گیرد. البته نگران نباشید؛ با کمی تکرار و تمرین نیز می توانید خودتان عمل گریم را در منزل پیاده سازی کنید.
برای طراحی گریم، دو روش اصلی و قابل استفاده وجود دارد. که لولایت یا تکنیک کم رنگ کردن و هایلایت یا تکنیک پر رنگ و برجسته کردن می گوییم.

در واقع از لولایت برای پوشاندن قسمت هایی از صورت که نمی خواهیم به چشم بیایند، استفاده می شود و معمولا با به کار بردن یک رنگ تیره تر امکان پذیر است.

برعکس، تکنیک هایلایت جهت برجسته نشان دادن اجزایی به کار می رود که تمایل به نشان دادن آن داریم و معمولا با به کارگیری سایه های مات و براق امکان پذیر می شود.

ریمل خود را بهتر بشناسید

ریمل های همیشه یکی از مهم ترین ابزارهای آرایشی بانوان را تشکیل می دهند. گاهی روی ریمل ها از واژه اسمکی استفاده می شود که احتمالا با معنی آن چندان آشنا نیستید. این ریمل ها حاوی سرمه هستند که علاوه بر سیاهی خیره کننده مژه ها، موجب به هم چسبیدن آن ها نیز نمی شود. برای آن که تجربه بهتری از کار با ریمل داشته باشید، پیشنهاد می کینم از فرمژه برای فر و زیباتر کردن مژه های خود استفاده کنید. برای آن که حالت مژه هایتان نیز هنگام استفاده از فرمژه به هم نریزد، می توانید از یک قطره روغن زیتون استفاده کنید.

معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری ساری

آموزشگاه زیبایی دل آرام

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زیبایی رویا

مشاهده صفحه آموزشگاه

آموزشگاه زیبایی هنرمند

مشاهده صفحه آموزشگاه

لینک مرتبط :

معرفی بهترین کلاس زبان ساری
معرفی بهترین کلاس آلمانی ساری
معرفی بهترین کلاس شطرنج ساری
معرفی بهترین کلاس قرآن ساری
معرفی بهترین کلاس حسابداری ساری
معرفی بهترین کلاس یوگا ساری
معرفی بهترین کلاس آشپزی ساری

منبع نوشتاری این مقاله

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی