لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های پینگ پنگ در شهر رشت

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه پینگ پنگ 

پینگ پنگ یا تنیس روی میز یک ورزش پر تحرک و رقابتی است که طرفداران زیادی دارد. تصور بسیاری از افراد این است که پینگ پنگ تنها ورزشی برای سرگرمی است، اما واقعیت این است که تنیس روی میز بسیار رقابتی‌تر و سخت‌تر از چیزی است که اکثر مردم تصور می‌کنند. ورزش پینگ پنگ فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش تمرکز و سرعت عکس العمل، درک فضایی بهتر، افزایش انرژی، بهبود خلق و خو، و تناسب اندام اشاره کرد. اگر به یادگیری این ورزش جذاب و رقابتی علاقه دارید، گام اول پیدا کردن یک باشگاه پینگ پنگ معتبر با اساتید حرفه‌ای است.

معرفی بهترین باشگاه‌ پینگ پنگ

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های پینگ پنگ پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های پینگ پنگ که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. باشگاه‌های پینگ پنگ معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌ توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های پینگ پنگ در رشت 

اگر به یادگیری پینگ پنگ علاقه دارید و می‌خواهید از فواید بی شمار این ورزش بهره ببرید، بسیار مهم است که در یک آموزشگاه معتبر با اساتید حرفه‌ای ثبت نام کنید. پیدا کردن بهترین باشگاه پینگ پنگ در رشت  میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین باشگاه‌های پینگ پنگ در شهر رشت را مشاهده می‌کنید:

شهریه کلاس پینگ پنگ

ورزش پینگ پنگ نیز مشابه تنیس، از آن ورزش هایی است که اگر بلد باشید می‌توانید به صورت ساعتی میز پینگ کرایه کنید و با همراه خود ورزش کنید. برای اجاره میز پینگ پنگ در یک سالن، بسیار مهم است که به نکاتی مانند نظافت و بهداشت کلی مجموعه، وضعیت رختکن‌ها، و تهویه سالن توجه داشته باشید. هزینه کرایه میز پینگ پنگ به ازای یک ساعت از 70 هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 150 هزار تومان نیز برسد. این هزینه در شهرهای کوچک‌تر به مراتب کمتر است. شهریه کلاس پینگ پنگ نیز در شهرهای مختلف متفاوت است. از سوی دیگر امکانات باشگاه پینگ پنگ، برند بودن مجموعه، سطح آموزش از مبتدی تا حرفه‌ای، تعداد جلسات و رزومه مربیان در تعیین هزینه کلاس تنیس روی میز نقش دارد. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس پینگ پنگ از حدود 300 هزار تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 1.5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. البته در صورتی که بخواهید این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید و تجهیزات پینگ پنگ مانند راکت مخصوص تهیه کنید، این هزینه به مراتب بالاتر خواهد بود.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های پینگ پنگ در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس پینگ پنگ را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...