لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های نقاشی در شهر قم

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه نقاشی

هنر نقاشی یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین هنرهاست و سالیان زیادی است که توانسته توجه بسیاری به خود جلب کند. نقاشی را می‌توان هنر به تصویر درآوردن مفاهیم و موضوعات مختلف دانست که در آن با استفاده از رنگ‌ها، می‌توان به سطحی خام شخصیت بخشید. به واسطه نقاشی می‌توان یک ذهنیت، یک صحنه یا شی، و یا یک اتفاق را به ترسیم درآورد. نقاشی یک هنر قدرتمند است و در طول زندگی بشر، نقاشان توانستند به واسطه قدرت این هنر مفاهیم بسیاری را به انسان‌ها آموزش دهند. هنر نقاشی یکی از زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی است و با دارا بودن 40 هزار سال قدمت، 6 برابر بیشتر از زبان نوشتاری پیشینه‌ دارد. اولین نقاشی‌های کشف شده، حکاکی یا نگاره‌هایی است که توسط انسان‌های اولیه بر روی دیواره غارها ترسیم شده است. این هنر پرطرفدار می‌تواند روح شما را جلا دهد و به آرامش برساند. بنابراین چنانچه برای پر کردن اوقات فراغت به دنبال یادگیری نقاشی هستید، و یا اگر قصد دارید به طور جدی این هنر آرامش‌بخش را بیاموزید، گام اول پیدا کردن یک آموزشگاه نقاشی است. 

معیارهای انتخاب آموزشگاه نقاشی

اولین و مهمترین نکته در انتخاب آموزشگاه نقاشی این است که ببینید هدف شما از یادگیری چیست. صرفا به دنبال سرگرمی هستید؟ یا می‌خواهید فضایی برای بروز خلاقیت خود داشته باشید؟ برای مدت کوتاهی به دنبال یادگیری هستید؟ یا می‌خواهید نقاشی را به صورت حرفه‌ای آموزش ببینید و از طریق آن کسب درآمد کنید؟ پس از اینکه هدفتان را از یادگیری مشخص کردید، نوبت به معیارهای دیگر می‌رسد. موقعیت مکانی آموزشگاه، امکانات و تسهیلاتی که در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد، میزان حرفه ای بودن اساتید و در نهایت تکنیک‌های آموزشی از دیگر معیارهای انتخاب آموزشگاه نقاشی می‌باشد. 

معرفی بهترین آموزشگاه نقاشی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه نقاشی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های هنری که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های هنری معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه دوره‌های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه نقاشی در قم

چنانچه قصد یادگیری هنر به عنوان سرگرمی داشته باشید، ممکن است کیفیت آموزشگاه چندان برای شما مهم نباشد. اما در صورتی که بخواهید به صورت حرفه‌ای به یادگیری نقاشی بپردازید، انتخاب یک آموزشگاه قوی با اساتید حرفه‌ای اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. اگر برای انتخاب آموزشگاه دقت کافی نداشته باشید، ممکن است زمان زیادی صرف کنید و مبلغ زیادی هم هزینه کنید، اما در نهایت یادگیری چندانی نداشته باشید. به همین خاطر ما فهرستی از بهترین آموزشگاه نقاشی در قم را برای شما آماده کردیم تا بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های نقاشی قم را مشاهده می‌کنید:

انواع دوره‌های نقاشی

هنر نقاشی تکنیک‌های متنوعی دارد و به واسطه این موضوع، آموزشگاه‌های هنری برگزار کننده انواع دوره‌های نقاشی با تکنیک‌ها و بعضا سبک‌های گوناگون هستند. از انواع کلاس‌های نقاشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی با سیاه قلم
  • مدادرنگی
  • آبرنگ
  • رنگ روغن
  • طراحی چهره و آناتومی
  • نقاشی مدرن
  • میکس مدیا
  • خط نقاشی
  • مینیاتور
  • نقاشی دیجیتال

این دوره‌های نقاشی می‌توانند در سطح مقدماتی یا پیشرفته برگزار شوند و مخاطبین دوره بسته به میزان تسلط و آشنایی که با نقاشی دارند، می‌توانند در سطح متناسب ثبت نام کنند. این دوره‌ها همچنین رده‌های سنی مختلف را در بر می‌گیرند و در قالب دوره‌های آموزش نقاشی کودکان و نوجوانان و آموزش نقاشی بزرگسالان برگزار می‌شوند.

شهریه کلاس نقاشی 

شهریه کلاس نقاشی مانند سایر رشته‌های هنری، از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر و حتی از یک استاد به استاد دیگر متفاوت است. مواردی مانند موقعیت مکانی آموزشگاه و برند بودن آن، میزان تخصص استاد نقاشی، تعداد جلسات، امکاناتی که در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد، و تعداد اعضای حاضر در کلاس، بر روی هزینه کلاس نقاشی تأثیرگذار است. این موضوع مخصوصا در رابطه با کلاس خصوصی بسیار پر رنگ است و اساتید مختلف شهریه‌های بسیار متفاوتی دارند. با این حال شهریه کلاس‌های گروهی و نیمه خصوصی به مراتب مناسب‌تر است و میان آموزشگاه‌های گوناگون، اختلاف قیمت کمتری وجود دارد.

از سوی دیگر شهریه کلاس نقاشی بسته به تکنیکی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس نقاشی از حدود 200 هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 6 میلیون تومان یا بیشتر به ازای کلاس‌های گروهی برسد. در مورد کلاس‌های خصوصی هیچ عدد مشخص و ثابتی وجود ندارد و اساتید بر اساس میزان تجربه و سلیقه شخصی نرخی را برای آموزش و تدریس خصوصی نقاشی تعیین می‌کنند. به این مبلغ باید هزینه خرید تجهیزات کلاس نقاشی را نیز اضافه کنید. این هزینه بسته به تکنیکی که قصد یادگیری آن را دارید، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای کلاس سیاه قلم تنها نیاز به کاغذ، انواع مداد مشکی، پاک‌کن و تجهیزاتی از این قبیل دارید. در حالی که کلاس آموزش نقاشی مداد رنگی یا آبرنگ به وسایل دیگری نیاز دارد که هزینه آن به مراتب از سیاه قلم بیشتر خواهد بود.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه نقاشی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های نقاشی را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...