لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
nikaro-logo
سنجش و ارزیابی فردیarrow
سنجش و ارزیابی گروهیarrow
آزمون های شناختیarrow
پرسشنامه های روانشناسیarrow
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های فوتبال در شهر قم

آکادمی فوتبال رضایی
آکادمی فوتبال رضایی
3.8
آدرس: قم ، منطقه 8
آکادمی فوتبال رضایی

آکادمی فوتبال رضایی

قم ؛ منطقه 8
مدرسه فوتبال عقاب حیدریان قم
مدرسه فوتبال عقاب حیدریان قم
0 (هنوز امتیازی ثبت نشده)
آدرس: قم ، منطقه 3
مدرسه فوتبال عقاب حیدریان قم

مدرسه فوتبال عقاب حیدریان قم

قم ؛ منطقه 3
مدرسه فوتبال فینال
مدرسه فوتبال فینال
4.4
آدرس: قم
مدرسه فوتبال فینال

مدرسه فوتبال فینال

قم
مدرسه فوتبال المپیاد
مدرسه فوتبال المپیاد
4.6
آدرس: قم
مدرسه فوتبال المپیاد

مدرسه فوتبال المپیاد

قم
مدرسه فوتبال ایران جوان
مدرسه فوتبال ایران جوان
4.3
آدرس: قم
مدرسه فوتبال ایران جوان

مدرسه فوتبال ایران جوان

قم
مدرسه فوتبال حلال احمر(هنگ سابق)
مدرسه فوتبال حلال احمر(هنگ سابق)
4.5
آدرس: قم ، منطقه 2
مدرسه فوتبال حلال احمر(هنگ سابق)

مدرسه فوتبال حلال احمر(هنگ سابق)

قم ؛ منطقه 2
مدرسه فوتبال پارسا
مدرسه فوتبال پارسا
4.5
آدرس: قم ، منطقه 3
مدرسه فوتبال پارسا

مدرسه فوتبال پارسا

قم ؛ منطقه 3
مدرسه فوتبال صبا
مدرسه فوتبال صبا
4.3
آدرس: قم ، منطقه 7
مدرسه فوتبال صبا

مدرسه فوتبال صبا

قم ؛ منطقه 7
مدرسه فوتبال خورشید
مدرسه فوتبال خورشید
4.8
آدرس: قم ، منطقه 6
مدرسه فوتبال خورشید

مدرسه فوتبال خورشید

قم ؛ منطقه 6
باشگاه فوتبال عقاب پردیسان قم
باشگاه فوتبال عقاب پردیسان قم
0 (هنوز امتیازی ثبت نشده)
آدرس: قم ، منطقه 3
باشگاه فوتبال عقاب پردیسان قم

باشگاه فوتبال عقاب پردیسان قم

قم ؛ منطقه 3

معرفی بهترین باشگاه‌های فوتبال در قم

مدارس فوتبال زیادی در قم فعالیت‌ دارند. مدارسی که هم به صورت فصلی و هم به صورت سالانه کلاس‌های آموزشی متعددی را برگزار می‌کنند. اما کدام باشگاه‌ فوتبال در قم می‌تواند بهترین گزینه برای رشد و پرورش استعداد فوتبال باشد؟ انتخاب یک مدرسه مناسب دغدغه‌ خیلی از پدر و مادرها است. یک مدرسه فوتبال مناسب باید ضمن بهره‌مندی از محیط امن و آرام، از همراهی مربیان با تجربه و دلسوز و مربیان تخصصی بدنسازی، فوتبال، دروازه بانی و... در آموزش فوتبال استفاده کند؛ امکاناتی مثل سالن بدنسازی، زمین چمن و سالن سر پوشیده داشته باشد؛ در لیگ‌های مختلف شرکت کند و برای رده‌های سنی مختلف کلاس‌های آموزشی داشته باشد. قم، اتدئ، چندین مدرسه فوتبال حرفه‌ای دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

بهترین مدارس فوتبال قم کدام‌اند؟

مدارس فوتبال مختلفی در قم فعالیت می‌کنند. به جز مدرسه فوتبال هلال احمر قم، مدرسه فوتبال رضایی، مدرسه فوتبال عقاب پردیسان قم، مدرسه فوتبال افشید و مدرسه فوتبال نوینو که در متن زیر به تفکیک معرفی شدند مدارسی مثل مدرسه فوتبال المپیاد، مدرسه فوتبال فینال، مدرسه فوتبال خورشید، مدرسه فوتبال پارسا و مدرسه فوتبال ایران جوان از دیگر مدارس فوتبال حرفه‌ای و خوب در شهر قم هستند.

مدرسه فوتبال هلال احمر قم

مدرسه فوتبال هلال احمر قم با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سال ۱۳۹۱ در قم راه‌اندازی شد. امروز بیشتر از ۱۲ سال است که این مدرسه در ایام تابستان کلاس‌های آموزشی فوتبال را برگزار می‌کند.

آموزش فوتبال در مدرسه فوتبال هلال احمر برای گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال ارائه می‌شود و در این دوره‌ها، امکانات مورد نیاز فوتبال‌آموزان مثل پیراهن، کیف، قمقمه آب، بیمه ورزشی و همچنین سرویس رفت و برگشت به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

باشگاه فوتبال هلال احمر ضمن برگزاری و شرکت در مسابقات درون و برون استانی، استعدادهای برتر فوتبال را شناسایی کرده و پس از اتمام دوره‌های آموزشی به هیئت فوتبال استان قم معرفی می‌کند.

شهریه دوره‌های آموزش فوتبال در باشگاه هلال احمر در مقایسه با سایر باشگاه‌های فوتبال مناسب‌تر است و معمولا تسهیلاتی برای خانواده‌های کارمندان دولت در نظر گرفته می‌شود. کلاس‌ها شامل آموزش تئوری، آموزش عملی و پکیج‌های ضبط شده آموزش فوتبال است که در اختیار فوتبال آموزان قرار می‌گیرد.

مدرسه فوتبال هلال احمر قم در آدرس خیابان معلم، دبیرستان امام صادق واقع شده است.

مدرسه فوتبال رضایی

آکادمی فوتبال رضایی از سال ۱۳۷۷ برگزار کننده دوره‌های آموزش فوتبال برای رده‌های سنی مختلف است. این مدرسه آموزش فوتبال را در سطوح مقدماتی تا پیشرفته ارائه می‌‌کند و مطابق سرفصل‌های آموزشی برگرفته از کتب و جزوات کمیته آموزشی کنفدراسیون فوتبال کشور است. 

مربیان آکادمی فوتبال رضایی با تحصیلات مرتبط در رشته تربیت بدنی و همچنین مدرک مربی‌گری رسمی، دلسوزانه در کنار فوتبال‌آموزان به آموزش می‌پردازند. در کنار آموزش فوتبال، به آموزش حرکات اصلاحی، خدمات مشاوره، استعدادیابی و سطح‌بندی هم توجه ویژه‌ای دارد و تلاش می‌کند تا استعدادهای فوتبالی را شکوفا کند.

آموزش فوتبال تخصصی در این مدرسه در رده‌های سنی مختلف از ۷ تا ۱۴ سال ارائه می‌شود. آموزش فوتبال برای سنین زیر ۷ سال در قالب بازی‌های کودکانه و انجام تمرینات حرکتی است، اما سنین بالاتر در سطوح مقدماتی تا پیشرفته آموزش می‌بینند.

این مجموعه در کنار خدمات فوتبالی خود فستیوال‌ها و مسابقات داخلی و خارج از استان را هم برگزار می‌کند و با امکاناتی مثل سالن چند منظوره، سالن بدنسازی، استخر، پارکینگ و سرویس بهداشتی تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای فوتبال آموزان ایجاد کند. این مجموعه در آدرس روبروی گلزار شهدا، جنب استخر یاران، مجموعه ورزشی ولایت مشغول به فعالیت است.

مدرسه فوتبال عقاب پردیسان قم

مدرسه فوتبال عقاب پردیسان قم از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرده است. این مدرسه نماینده لیگ یک جوانان کشور و همچنین نماینده جوانان زیر ۱۸ سال و نوجوانان در قم می‌باشد. این مدرسه با کادر فنی حرفه‌ای و مربیان باتجربه تلاش می‌کند تا شرایط مناسب را برای‌ آموزش فوتبال به فوتبال آموزان قم ایجاد کند.

مدرسه فوتبال عقاب برای تمامی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کلاس‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کند. این مدرسه سالانه فراخوان عمومی خدمات استعدادیابی ورزشی ارائه می‌کند و استعدادهای برتر فوتبال را شناسایی کرده و به عضویت تیم‌های باشگاهی خود در می‌آورد. بسیاری از فوتبال آموزان سابق این مدرسه در تیم‌های برتر کشوری مشغول به بازی هستند.

این مدرسه در آدرس ۴۵ متری صدوق، چمن ورزشگاه حیدریان مشغول به فعالیت است.

مدرسه فوتبال افشید

مدرسه فوتبال افشید اولین مدرسه فوتبال دائمی در استان قم است و بیش از ۱۵ سال است که مشغول به فعالیت است. این باشگاه زیر نظر فدراسیون فوتبال کشور فعالیت دارد و ارائه دهنده خدمات استعدادیابی، آموزش فوتبال و برنامه‌های فرهنگی مانند اردو و انواع مسابقات است.

باشگاه فوتبال افشید قم برگزار کننده دوره‌های آموزش فوتبال برای رده‌های سنی مختلف از نونهالان تا نوجوانان است و تیم جوانان این باشگاه در لیگ دسته اول کشور حضور دارد و تا امروز توانسته عناوین متعدد قهرمانی را کسب کند و بازیکنان بسیاری را به باشگاه‌های مطرح کشور مانند پرسپولیس، پیکان تهران و … معرفی کند. 

این باشگاه فوتبال هر ساله تست‌های استعدادیابی رایگان برگزار می‌کند و بازیکنان مستعد را برای تکمیل تیم پایه و شرکت در مسابقات استانی گزینش می‌کند. دفتر مرکزی و محل تمرین این باشگاه در بلوار جمهوری، انتهای خیابان جوادالائمه، جنب استخر حجاب ورزشگاه شهدای جوادالائمه قرار دارد.

مدرسه فوتبال فرهنگی ورزشی نوینو

مدرسه ورزشی نوینو به عنوان آکادمی فوتبال برتر استان قم در سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است. این مدرسه در رشته‌های ورزشی مختلف، به‌ویژه فوتبال فعالیت دارد و دو شعبه فعال در قم دارد. شعبه ۱ در ابتدای ورودی پردیسان، ورزشگاه بانک ملی و شعبه ۲ در میدان مفید، بلوار بهشت، کمپ اختصاصی نوینو قرار دارد.

مدرسه فوتبال نوینو برگزار کننده کلاس‌ برای سنین مختلف از ۳ تا ۱۸ سال می‌باشد و برای تمام رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، و جوانان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند. آموزش‌های سنین زیر ۷ سال شامل آموزش حرکات پایه با رویکرد فوتبال است و آموزش سنین بالاتر در سطوح مقدماتی تا پیشرفته ارائه می‌شود.

این باشگاه با بهره‌گیری از مربیان مجرب، خدمات استعدادیابی فوتبالی ارائه می‌دهد و بازیکنان برتر را به تیم‌های باشگاهی انتقال می‌دهد. این تیم‌ها در مسابقات مختلف درون و بیرون استانی شرکت می‌کنند و تا امروز توانسته افتخارات متعددی کسب کنند. 

این آکادمی فرهنگی ورزشی واقع در بلوار الغدیر قم، روبروی بوستان علوی، یک مجموعه فرهنگی ورزشی است.

چگونه در مدارس فوتبال قم ثبت نام کنیم؟

برای ثبت‌نام در مدارس فوتبال قم می‌توانید به صورت مستقیم با هر باشگاهی تماس بگیرید.

راه دوم برای ثبت نام از طریق نیکاروست. از طریق سایت نیکارو می‌توانید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا نیکارو درخواست شما را برای بهترین مدارس ارسال کند و کارشناسان این مدارس برای مشاوره و ثبت‌نام با شما تماس بگیرند.

شهریه‌ی مدرسه‌های فوتبال قم چقدر است؟

قیمت کلاس فوتبال در قم در هر باشگاهی و برای هر دوره‌ای متفاوت است. در کل می‌توان گفت که باشگاه‌های قم به سه دسته درجه دو، درجه یک و ممتاز تقسیم می‌‌شوند. امکانات و تجهیزات و کیفیت آموزش این مدارس با یک‌ دیگر متفاوت است و این تفاوت‌ هزینه شهریه کلاس به دلیل ویژگی‌ها و شرایط مختلف هر‌ دوره است. قیمت کلاس فوتبال ممکن است بر اساس موارد زیر کم یا زیاد شود:

  1. عمومی، نیمه خصوصی یا خصوصی بودن کلاس‌ها
  2. مبتدی، نیمه‌حرفه‌ای یا حرفه‌ای بودن سطح کلاس
  3. فصل‌های سال
  4. رده‌ی سنی
  5. نوع باشگاه، مربی، سطح و رده باشگاه
  6. امکانات باشگاه

اما به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس فوتبال از از حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱ میلیون تومان می‌رسد و در باشگاه‌های بزرگ‌تر و شناخته شده‌تر این هزینه از حدود ۲ میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا ۴ میلیون تومان نیز برسد.

بهترین راه برای انتخاب یک باشگاه مطمئن این است که در کنار بررسی ویژگی‌های آن، قیمت باشگاه‌های مختلف را از طریق تماس با مجموعه‌ها بدست بیاورید و با در نظر گرفتن همه جوانب یک انتخاب خوب داشته باشید.

معیار‌های انتخاب باشگاه فوتبال در قم

با وجود باشگاه‌های متعدد فوتبال در قم مسئله انتخاب یک مدرسه فوتبال مناسب مطرح می‌شود. برای انتخاب یک باشگاه خوب بهتر است به این نکات دقت کنید:

  1. محل برگزاری کلاس‌ها و فاصله آن به محل زندگی‌تان
  2. مدرک و تجربه مربیان و متخصصان باشگاه
  3. سوابق و افتخارات پیشین باشگاه مورد نظر
  4. کیفیت امکانات مجموعه مثل زمین چمن، توپ استاندارد و ….
  5. برگزاری کلاس‌‌های تئوری
  6. استعدادیابی بین بازیکنان فوتبال
  7. تست و تمرین رایگان قبل از شروع ثبت نام در باشگاه
  8. متد و روش‌های آموزشی باشگاه

با توجه به این معیارها می‌توانید باشگاه فوتبالی را انتخاب کنید که به راحتی باعث رشد استعداد فوتبال‌آموز در محیطی مطمئن، امن و حرفه‌ای شود.

سوالات متداول

آیا آموزشگاه‌های فوتبال در قم تست استعدادیابی رایگان می‌گیرند؟

show answershow answer

چه مدت طول می کشد تا یک بازیکن فوتبال پیشرفت کند؟

show answershow answer

از کجا بفهمم فرزندم استعداد فوتبال دارد؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه
مرکز استعدادیابی
مرکز مشاوره
روانشناس و مشاور

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...