campain
campain
معرفی بهترین کلاس شنا شیراز

معرفی بهترین کلاس شنا شیراز

ما در این مقاله به معرفی بهترین کلاس شنا شیراز میپردازیم. تاانتها با ما همراه باشید.

بهبود انعطاف پذیری بدن

بر خلاف وسایل ورزشی موجود در سالن ورزشی ژیمناستیک که هر بار روی یک قسمت بدن اثر دارند، ورزش شنا باعث حرکت تمام قسمت های بدن می شود و در نتیجه مفاصل و رباط ها را نرم و انعطاف پذیر می کند. دست ها، باسن، پاها، سر و ستون فقرات با شنا کردن در آب حرکت می کنند و می چرخند.

علاوه بر این، طی هر حرکت به سمت جلو در طی شنا، بدن کش می آید که نه تنها باعث افزایش کارآیی بدن در آب می شود، بلکه موجب کشش بدن از سر تا انگشتان پا می گردد.

خوشحالیم که تا اینجای مقاله معرفی بهترین کلاس شنا شیراز با ما بودید.

داشتن یک قلب سالم تر

علاوه بر کشش عضلات قابل مشاهده مثل عضله ران، شنا کردن برای مهم ترین عضله داخلی بدن یعنی قلب نیز مفید است.

به دلیل اینکه شنا یک ورزش هوازی است، باعث تقویت قلب می شود.

شنا نه تنها باعث بزرگ شدن قلب می شود، بلکه باعث پمپاژ بهتر خون توسط قلب می گردد. پمپاژ بهتر خون هم باعث جریان خون بهتر در سراسر بدن می شود.

همچنین تحقیقات نشان داده است، ورزش های هوازی می توانند با پاسخ التهابی بدن که منجر به بیماری قلبی می شود، مبارزه کنند.

انجمن قلب آمریکا می گوید فقط ۳۰ دقیقه ورزش در هر روز مثل شنا کردن، خطر بیماری های قلبی عروقی را ۳۰ تا ۴۰ درصد در زنان کاهش می دهد.

به علاوه ورزش منظم هوازی، فشارخون بالا را کم می کند.

 کنترل وزن بدن

برخی افراد فکر می کنند که چون دمای آب خنک تر از دمای بدن است، کاهش وزن با یک ورزش آبی مثل شنا، مشکل است.

ولی این عقیده اکنون رد شده است و معلوم شده که ورزش شنا، یکی از مهم ترین راه های سوزاندن کالری و کاهش وزن اضافی بدن است و برای کنترل وزن در حد مطلوب مناسب می باشد.

البته میزان کالری که شما می سوزانید بستگی به فیزیولوژی بدن شما و شدت ورزشی که انجام می دهید، دارد. ولی به عنوان یک قانون کلی می توان گفت طی ۱۰ دقیقه شنا کردن: شنای قورباغه ۶۰ کالری، شنای پشت ۸۰ کالری، شنای آزاد ۱۰۰ کالری و شنای پروانه ای ۱۵۰ کالری می سوزاند.

برای افزایش قسمت کالری سوز ورزش شنا، فاصله بین تمرینات سخت شنا و استراحت کردن را در نظر داشته باشید.

یک راه برای این نوع ورزش کردن است که ۴۶ متر شنا کنید و ۱۰ ثانیه استراحت کنید، سپس ۵/۹۱ متر شنا کنید و ۱۰ ثانیه استراحت کنید، سپس ۱۳۷ متر شنا کنید و ۱۰ ثانیه استراحت کنید و به همین شکل تا سه مرحله ادامه دهید تا به ۲۷۵ متر شنا برسید، البته با استراحت بین آن ها.

معرفی بهترین کلاس شنا شیراز

معرفی بهترین کلاس شنا شیراز

استخر آزادی

مشاهده صفحه آموزشگاه


استخر ایثار

مشاهده صفحه آموزشگاه


استخر فجر

مشاهده صفحه آموزشگاه


استخر برق

مشاهده صفحه آموزشگاه


لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین کلاس پینگ پنگ شیراز
معرفی بهترین کلاس رانندگی شیراز
معرفی بهترین کلاس شطرنج شیراز
معرفی بهترین کلاس یوگاشیراز
معرفی بهترین کلاس خیاطی شیراز
معرفی بهترین کلاس کامپیوتر شیراز
معرفی بهترین کلاس آلمانی شیراز
معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شیراز
معرفی بهترین کلاس نقاشی شیراز
معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری شیراز
معرفی بهترین کلاس آشپزی شیراز
معرفی بهترین کلاس خوشنویسی شیراز
معرفی بهترین کلاس فرانسه شیراز
معرفی بهترین کلاس عربی شیراز
معرفی بهترین کلاس کنکورشیراز
معرفی بهترین کلاس حسابداری شیراز
معرفی بهترین کلاس قرآن شیراز
معرفی بهترین کلاس بازیگری شیراز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

close

سلام
اگر دنبال کلاس خاصی هستید نام و نام خانوادگی، تلفن و نام کلاس را با کلیک روی دکمه نارنجی پایین ثبت کنید. در اولین فرصت با شما تماس میگیریم.