لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های آشپزی در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه آشپزی 

آشپزی در کنار سایر فعالیت‌های روزمره برای خانم‌های خانه دار و حتی افراد شاغل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گرچه برخی افراد صرفا به قصد رفع گرسنگی دست به آشپزی می‌زنند، اما آشپزی برای بسیاری دیگر یک هنر جذاب و حتی نوعی مدیتیشن است. ترکیب طعم‌ها و رنگ‌ها و عطرهای مختلف، چنان آرامش و لذتی به همراه دارد که شاید در هنرهای دیگر یافت نشود. ممکن است با دیدن تصویر جذاب یک سالاد، یک دسر ساده و یا یک شیرینی خانگی تصمیم به درست کردن آن بگیرید، اما در صورتی که آشپزی یا شیرینی پزی بلد نباشید، احتمالا در تدارک آن به نتیجه نمی‌رسید و دست از تلاش میکشید. برای یادگیری آشپزی می‌توانید از دستورالعمل‌های مختلف آشپزی ملل یا ایرانی که در سایت‌ها و کتاب‌های مختلف وجود دارد استفاده کنید. اما راه اصولی‌تر این است که در یک آموزشگاه آشپزی یا شیرینی پزی ثبت نام کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه آشپزی 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه آشپزی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های آشپزی معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کلاس‌های آشپزی و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران و شهرستان‌ها   

آموزشگاه‌های آشپزی زیادی در سراسر ایران فعالیت دارند. بیشتر این مجموعه‌ها زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می‌کنند و در پایان دوره به شما مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه می‌دهند. بنابراین در صورتی که قصد دارید پس از اتمام دوره در رستوران‌، کافی‌شاپ، قنادی یا مجموعه‌های دیگر مشغول به کار شوید و یا اگر قصد مهاجرت دارید، بسیار مهم است که در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید. در صورتی که تمایل دارید آشپزی را به صورت ابتدایی و برای زندگی شخصی و امور روزمره فرا بگیرید، می‌توانید در آموزشگاه‌های مستقل ثبت نام کنید تا از نظر هزینه برایتان مقرون به صرفه باشد. 

چنانچه هدفتان از یادگیری آشپزی دریافت مدرک و فعالیت در رستوران و کافی شاپ است، بسیار مهم است که بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران و شهرستان‌ها را پیدا کنید تا متناسب با هزینه‌ای که می‌کنید، یادگیری داشته باشید. به همین دلیل ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران و شهرستان‌ها را مشاهده کنید، نظرات کاربران را درباره دوره‌های برگزار شده بخوانید، در رابطه با رزومه اساتید مجموعه اطلاعات کسب کنید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های آشپزی در تهران را مشاهده کنید:

آموزشگاه آشپزی شیرین بیان واقع در سعادت آباد از بهترین و برترین برگزارکنندگان دوره های متنوع و کاربردی آشپزی است و سالهاست زیر نظر اساتید درجه یک و مجرب آشپزی اقدام به آموزش سرفصل ها و اصول آشپزی به هنرجویان می‌کند.

آموزشگاه آشپزی ساناز ساینا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه زعفرانیه قرار دارد. آموزشگاه آشپزی ساناز ساینا با فراهم آوردن بهترین امکانات و فضای آموزشی مناسب و استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور برای ورود هرچه سریعتر کار آموزان به بازار کار این رشته تلاش می‌کند.

آموزشگاه آشپزی شمیلا در سعادت آباد، سرو غربی واقع شده و با سال ها سابقه برگزاری دوره های تخصصی آشپزی و شیرینی پزی، زیر نظر بهترین و ممتازترین اساتید این حرفه، جدیدترین متد های آموزش آشپزی و قنادی را به هنرجویان و علاقمندان این حوزه ارائه می دهد. آموزش‌ها شامل آموزش تخصصی تزیین کیک از پایه تا پیشرفته، آموزش کامل دوره کافی شاپ، فینگرفود و پارتی فود، دوره های دسر و سالاد، انواع غذاهای سنتی و بین المللی، انواع نان های حجیم و نیمه حجیم، انواع کباب و ... می‌باشد.

آموزشگاه آشپزی آرسس در خیابان بهشتی تهران واقع شده و از بهترین و برترین برگزارکنندگان دوره های متنوع و کاربردی آشپزی است.

قیمت کلاس آشپزی و شیرینی پزی

قیمت کلاس آشپزی و شیرینی پزی در شهرهای مختلف توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده و به آموزشگاه‌های آشپزی ابلاغ می‌شود. این مبلغ در شهرهای بزرگ مانند پایتخت به مراتب بیشتر است، اما در شهرهای کوچک شهریه کمی مناسب‌تر است. قیمت کلاس آشپزی و شیرینی پزی بسته به دوره‌ای که در آن شرکت می‌کنید نیز متفاوت است. دوره‌های عمومی و مقدماتی معمولا شهریه پایین‌تری دارند، در حالی که دوره‌های تخصصی و پیشرفته مانند آشپزی ملل یا دوره‌های اختصاصی مثل سوشی و کباب شهریه بالاتری دارند.

به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس آشپزی از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود و برای دوره‌های جامع می‌تواند تا 60 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. توجه داشته باشید که در کلاس آشپزی و شیرینی پزی بر خلاف بسیاری از حوزه‌های دیگر که شما تجهیزات لازم را با هزینه شخصی تهیه می‌کنید، آموزشگاه مواد اولیه را در اختیار شما قرار می‌دهد و به همین دلیل شهریه نسبت به بسیاری از کلاس‌های دیگر بالاتر است. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شهریه 60 میلیونی مربوط به دوره‌های جامع آشپزی شامل سنتی، ملل، صبحانه، دسر و بسیاری از آموزش‌های دیگر است. در صورتی که بخواهید تنها در یک زمینه مدرک بگیرید، شهریه از حدود 3 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان یا بیشتر متغیر است. 

انواع دوره‌های آشپزی

دوره‌های آشپزی و شیرینی پزی تنوع بسیار زیادی دارند. در یک دسته بندی کلی دوره‌های آشپزی را می‌توان به دوره‌های عمومی و پایه، دوره‌های جامع، دوره‌های فشرده و تک منظوره و دوره‌های چند منظوره تقسیم‌بندی کرد. از دوره‌های عمومی می‌توان به دوره عمومی آشپزی اشاره کرد. در این دوره انواع غذاهای ایرانی و محلی، انواع سس، پیش غذا و انواع دورچین آموزش داده می‌شود. دوره جامع برای افرادی مناسب است که با الفبای اولیه آشپزی آشنایی دارند و دوره عمومی را گذراندند، اما می‌خواهند به صورت تخصصی و آکادمیک آشپزی را فرا بگیرند. در دوره جامع انواع گوشت‌ها، خمیر کیک و پاستا، ادویه‌ها و اصطلاحات بین‌المللی آشپزی آموزش داده می‌شود. از دوره‌های فشرده و تک منظوره می‌توان به دوره کباب زنی، سوشی، سوسیس و کالباس، انواع نان و دوره‌های مشابه اشاره کرد. در این دوره‌ها صرفا یک آیتم غذایی به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می‌شود و به طبخ انواع مختلف این آیتم تسلط پیدا می‌کنید. دوره‌های چند منظوره نیز دوره‌هایی هستند که چندین آیتم محدود در آن‌ها آموزش داده می‌شود. از دوره‌های چند منظوره می‌توان به دوره آشپزی ملل، آشپزی سنتی، فست فود، صبحانه و میان وعده، دسر و فینگر فود اشاره کرد. این دسته‌بندی‌ها ممکن است در آموزشگاه‌های مختلف کمی تفاوت داشته باشد، اما به طور کلی دوره‌های آشپزی در این چهار گروه قرار می‌گیرند.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه آشپزی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های آشپزی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

انواع دوره های آشپزی در آموزشگاه ها تهران کدام اند؟

show answershow answer

در انتها مدرک بین المللی آشپزی دریافت میشود؟

show answershow answer

آیا دوره های آموزشی آموزشگاه آشپزی تهران برای افراد مبتدی مناسب هست؟

show answershow answer

دوره آموزش آشپزی بین المللی برای چه کسانی مناسب است؟

show answershow answer

شهریه آموزشگاه آشپزی چقدر است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...