لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های کنکور و دروس کمک آموزشی در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی 

اهمیت کنکور در زندگی نوجوانان ایرانی بر کسی پوشیده نیست. پس از سال‌ها تحصیل در مدرسه، دانش آموزان می‌توانند نتایج زحمات و تلاش‌های خود را در کنکور ببینند و برای آینده تحصیلی و شغلی خود برنامه‌ریزی کنند. گرچه امروزه مؤسسات آموزش عالی بسیاری در سراسر ایران فعالیت دارند و تقریبا همه دانش‌آموزان می‌توانند در دانشگاه قبول شوند، اما رقابت برای قبولی در دانشگاه‌های مطرح کشور بسیار بالاست. به همین خاطر قبولی در دانشگاه‌های برتر، نیازمند مطالعه درست و اصولی، مشاوره تحصیلی مناسب، و برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند می‌باشد. در صورتی که پایه نهم هستید و برای انتخاب رشته نیاز به راهنمایی دارید، یا چنانچه پایه دوازدهم هستید و می‌خواهید برای کنکور آماده شوید، گام نخست پیدا کردن یک آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی معتبر با مشاورین مجرب و اساتید حرفه‌ای است.

معیارهای انتخاب آموزشگاه کنکور

یکی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب آموزشگاه کنکور، توجه به سوابق پیشین مجموعه و آمار قبولی‌های کنکور آن در سال‌های گذشته است. اگر مرکز کنکوری پیدا کردید که هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان آن با رتبه‌های خوب وارد دانشگاه می‌شوند، می‌توانید تا حد زیادی از کیفیت بالای آموزش در آن مرکز کنکور مطمئن شوید. یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب آموزشگاه کنکور، دارا بودن پشتیبان آموزشی دلسوز و مجرب است. یک پشتیبان آموزشی خوب با پیگیری مستمر از وضعیت دانش‌آموز و انگیزه دادن به او، نقش مهمی در موفقیت آن فرد ایفا می‌کند. موضوع مهم دیگر، توجه به سوابق آموزشی و تجربیات اساتید و دبیران مرکز کنکور است. اساتید با تجربه و دانش بالا می‌توانند مسیر موفقیت دانش آموزان و قبولی آنها در کنکور را هموارتر کنند. از دیگر موضوعات مهم برای انتخاب آموزشگاه کنکور می‌توان به نظم و مدیریت کلی مجموعه، استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های جدید تدریس، موقعیت مکانی، معقول بودن شهریه، سطح‌بندی دانش‌آموزان، زمان‌بندی متنوع و منعطف برای کلاس‌ها، و امکانات و تجهیزات آموزشگاه اشاره کرد.

معرفی بهترین آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های کنکور و دروس کمک آموزشی معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کالاس‌های آرایشگری و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی در تهران و شهرستان ها   

آموزشگاه‌های کنکور و دروس کمک آموزشی متعددی در شهرهای مختلف فعالیت دارند. این موضوع ثبت نام در یک مرکز کنکور معتبر را دشوار می‌کند و دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را در دوراهی سخت انتخاب قرار می‌دهد. بسیاری از مراکز کنکور علیرغم دریافت مبالغ سنگین، از مشاورین و اساتید مجرب بهره نمی‌برند و آموزش متناسب با هزینه دریافتی ارائه نمی‌دهند. بنابراین چنانچه قصد ثبت نام در آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی را دارید، بسیار مهم است که یک آموزشگاه کنکور معتبر پیدا کنید. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف را مقایسه کنید، نظرات کاربران را درباره دوره‌های برگزار شده بخوانید، در رابطه با رزومه اساتید مجموعه اطلاعات کسب کنید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های کنکور و دروس کمک آموزشی در تهران را مشاهده کنید:

آموزشگاه کنکور راه زکریا در خیابان لاله تهران واقع شده است. مدیریت این آموزشگاه بر عهده آقای علیرضا خازنی میباشد.

این آموزشگاه با بهره مندی از اساتید برجسته و فراهم کردن محیط مناسب اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور برای دانش آموزان رشته های مختلف نموده است.

آکادمی کنکور تیس در خیابان نوفلاح تهران واقع شده است. این آموزشگاه همواره در تلاش است که بالاترین کیفیت را ارائه دهند به همین علت اساتید این موسسه از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته انتخاب شده اند.

آکادمی کنکور تیس با فراهم سازی محیطی آرام اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی برای کنکور برای داوطلبان رشته های ریاضی و فیزیک، تجربی، انسانی، زبان و هنر نموده است.

این موسسه برای دانش آموزانی که در برخی از درس ها پایه ضعیفی دارند اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی کرده است و همچنین برای دانش آموزانی که نیاز به برنامه ریزی درسی دارند جلسات مشاوره را برگزار می کند.

آموزشگاه کنکور هنر مکعب در خیابان ابوریحان تهران واقع شده است. این آموزشگاه با دارا بودن فضای مناسب و امکانات آموزشی بروز اقدام به برگزاری دوره های آمادگی برای کنکور برای داوطلبان رشته هنر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نموده است.

انتخاب رشته کنکور

هر ساله کنکور در رشته‌های مختلف علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، هنر، و زبان برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند بر مبنای رشته تحصیلی دبیرستان خود در یکی از کنکورهای ریاضی، تجربی یا انسانی شرکت کنند. البته در صورتی که تمایل به کنکور همزمان داشته باشید، می‌توانید در کنار کنکور اصلی یا به تنهایی، در کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز شرکت کنید. هریک از رشته‌های کنکور از تعدادی دروس تخصصی و تعدادی دروس عمومی با ضرایب مختلف تشکیل شده است. پس از اعلام نتایج کنکور، متقاضیان می‌توانند برای 100 رشته در دانشگاه‌های مختلف، انتخاب رشته داشته باشند. یکی از خدمات مراکز آموزش کنکور و دروس کمک آموزشی، مشاورین آموزشی هستند که علاوه بر برنامه‌ریزی تحصیلی، برای انتخاب رشته دانشگاه نیز به دانش‌آموزان کمک می‌کنند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در کنار راهنمایی مشاورین به آن توجه داشته باشید، این است که علاوه بر در نظر گرفتن رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، علایق و روحیات خود را در انتخاب رشته دخیل کنید. حتی تحصیل در بهترین دانشگاه، در شرایطی که به رشته تحصیلی خود علاقه ندارید، به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت شما در آینده باشد.

شهریه کلاس کنکور

کلاس‌های کنکور در دو حالت کلاس‌های حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. علاوه بر این موارد، پکیج‌های آموزشی کنکور نیز وجود دارد که هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر دارد. کلاس آنلاین کنکور نیز در مقایسه با کلاس حضوری هزینه مناسب‌تری دارد و برای دانش‌آموزانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری مؤسسات را ندارند، یک انتخاب مناسب است. شهریه کلاس کنکور آنلاین به ازای دروس مختلف از حدود 1.5 میلیون تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 3 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. این هزینه، شهریه سالانه کنکور به ازای تنها یکی از دروس است. بنابراین در صورتی که بخواهید برای بیش از یک درس، در کلاس کنکور ثبت نام کنید، قیمت کلاس کنکور به مراتب بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر در 3 درس ریاضیات گسسته، حسابان و هندسه ضعیف باشید و بخواهید در کلاس کنکور هر 3 درس شرکت کنید، باید شهریه‌ای بین 4 تا 9 میلیون تومان پرداخت کنید. شهریه کلاس کنکور حضوری به مراتب بالاتر است، به طوری که برای ثبت نام در کلاس کنکور اساتید مطرح با سابقه تألیف دروس کمک آموزشی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی، باید مبلغی حدود 20 تا 30 میلیون در سال هزینه کنید. توجه داشته باشید که برای کلاس‌های نیمه خصوصی، این مبلغ می‌تواند تا 60 میلیون تومان نیز برسد. شهریه کلاس کنکور در شهرهای کوچک‌تر  با اساتید کمتر شناخته شده، به مراتب مناسب‌تر است. همچنین شما می‌توانید بر اساس نقاط ضعف و قوت خود، برخی کلاس‌ها را به صورت آنلاین و برخی را به صورت حضوری ثبت نام کنید.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه کنکور و دروس کمک آموزشی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های کنکور و دروس کمک آموزشی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

برنامه ریزی تحصیلی در آموزشگاه های کنکور چگونه است؟

show answershow answer

کلاس آنلاین یا کلاس حضوری برای کنکور مناسب‌تر است؟

show answershow answer

شهریه کلاس کنکور در تهران چقدر است؟

show answershow answer

شرکت کردن در آزمون های آزمایشی کنکور مفید است؟

show answershow answer

هزینه کلاس های آمادگی کنکور در آموزشگاه کنکور تهران چقدر است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...