لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های ژیمناستیک در شهر شیراز

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه ژیمناستیک 

ژیمناستیک ورزشی محبوب و جذاب است که در سطح تفریحی به افزایش انعطاف پذیری بدن کمک می‌کند. این ورزش جذاب در شاخه رشته‌های آمادگی جسمانی قرار می‎گیرد و حرکات آن به قدرت، انعطاف بدنی، سرعت، تعادل و هماهنگ بودن اعضای بدن نیاز دارد. ژیمناستیک محدودیت سنی ندارد و افراد با هر سن و سالی می‌توانند این ورزش را انجام دهند. اما یادگیری رقابتی و حرفه‌ای ژیمناستیک حتما باید در سنین پایین انجام شود. کودکان از 2 سال به بالا می‌توانند در کلاس ژیمناستیک شرکت کنند. سطح آموزش ژیمناستیک در این سن کاملا ابتدایی و محدود خواهد بود و تنها برخی حرکات آموزش داده می‌شود. بهترین سن برای شروع ژیمناستیک کودکان، 6 سال به بالاست. در این سن هماهنگی خوبی میان اعضای مختلف بدن وجود دارد و کودکان به راحتی می‌توانند حرکات مختلف را انجام دهند. در صورتی که می‌خواهید فرزند خود را در کلاس ژیمناستیک ثبت نام کنید، یا چنانچه خودتان قصد یادگیری ژیمناستیک را دارید، گام اول ثبت نام در یک باشگاه ژیمناستیک معتبر است.

معرفی بهترین باشگاه‌ ژیمناستیک

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های ژیمناستیک که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. سالن‌های ژیمناستیک معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌ توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در شیراز

ورزش ژیمناستیک مشابه هر ورزش دیگری، اگر به درستی انجام نشود، نه تنها فایده ای ندارد، بلکه ممکن است باعث بروز مشکلاتی چون آسیب دیدن مهره‌ها، درد مفاصل، شکستن استخوان‌ها و کاهش توده بدنی شود. به همین خاطر اگر به یادگیری ژیمناستیک علاقه دارید، بسیار مهم است که در یک آموزشگاه معتبر با اساتید حرفه‌ای ثبت نام کنید. پیدا کردن بهترین باشگاه ژیمناستیک در شیراز میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در شهر شیراز  را مشاهده می‌کنید:

بخش‌های مختلف ورزش ژیمناستیک

ورزش ژیمناستیک بخش‌های مختلفی دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها ژیمناستیک هنری است. ژیمناستیک هنری زنان و ژیمناستیک هنری مردان هر دو از شاخه‌های ورزشی المپیک هستند و طرفداران زیادی دارند. از دیگر بخش‌های ورزش ژیمناستیک می‌توان به ژیمناستیک موزون، ایروبیک، آکروباتیک، و ترامپولین اشاره کرد. هریک از رشته‌های ژیمناستیک، حرکات مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرکات زمینی
  • خرک حلقه
  • دار حلقه
  • پرش از خرک
  • پارالل
  • بارفیکس
  • چوب موازنه

شهریه کلاس ژیمناستیک

شهریه کلاس ژیمناستیک در شهرهای مختلف متفاوت است. از سوی دیگر امکانات باشگاه ژیمناستیک، برند بودن مجموعه، تعداد اعضای حاضر در کلاس، تعداد جلسات و رزومه مربیان در تعیین هزینه کلاس ژیمناستیک نقش دارد. به طور کلی می‌توان گفت هزینه کلاس ژیمناستیک کودکان از حدود 400 هزار تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 1.5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. این هزینه در شهرهای کوچک‌تر به مراتب کمتر است.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های ژیمناستیک در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس ژیمناستیک را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

کودکان از چه سنی میتوانند در کلاس ژیمناستیک شرکت کنند؟

show answershow answer

آیا کلاس ژیمناستیک به تجهیزات خاصی نیاز دارد؟

show answershow answer

برای رسیدن به سطح پیشرفته در ژیمناستیک چه مدت زمان لازم است؟

show answershow answer

آیا ژیمناستیک باعث کوتاهی قد میشود؟

show answershow answer

آیا یادگیری ژیمناستیک محدودیت سنی دارد؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...