campain
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی قم

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی قم

میخواهیم در این مطلب به معرفی بهترین باشگاه بدنسازی قم بپردازیم. پس تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

خیلی از افراد در منزل تردمیل دارند، یا وقتی در باشگاه حضور دارند میخواهند از تردمیل استفاده کنند
اما نمی ‌دانند نحوه استفاده از این دستگاه به چه صورت است.
برای همین مدتی پس از استفاده از آن با مشکلات و عوارض متعددی روبه ‌رو می ‌شوند
و تردمیل را عامل اصلی این همه مشکل و دردسر می‌ دانند.
در حالی که متخصصان می‌ گویند
هنگام استفاده از تردمیل هم باید نکاتی را در نظر داشت و اصولی را رعایت کرد.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی قم میخواهیم نکاتی را درباره استفاده از تردمیل بیان کنیم.

بدون کفش روی تردمیل نروید

وقتی می ‌خواهید از تردمیل استفاده کنید
حتما باید نکات مربوط به درست دویدن و پیاده ‌روی را در نظر داشته باشید و به آنها عمل کنید.
به عنوان مثال برخی افراد بدون پوشیدن کفش روی تردمیل می‌ روند و مشغول دویدن می‌شوند،
در حالی که این کار بسیار اشتباه است و می‌ تواند موجب بروز صدمات و آسیب‌های جدی به فرد شود.
بنابراین هنگام استفاده از تردمیل باید حتما از کفش ورزشی مناسب استفاده کرد.

اگر می‌خواهید از شیب دستگاه استفاده کنید،
ابتدا باید مطمئن شوید راه رفتن روی سطح شیب‌دار مشکلی برای سلامت شما ایجاد نمی‌کند.
سرعت دستگاه نیز باید طوری تنظیم شود
که به کمک آن به شدت مناسب ضربان قلب رسید و نه بیش از آن.
در صورتی که فرد بیماری خاصی داشته باشد
یا در روزهای اول پس از استفاده از دستگاه با شرایط خاصی روبه‌رو شود،
حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کرد.
فردی که از سلامت جسمانی کامل برخوردار است
بهتر است که در طول روز نیم ساعت و با شیب صفر درجه از تردمیل استفاده کند
و ابتدا حتما یک پیاده روی آرام با سرعت پایین جهت گرم کردن بدن بروی این دستگاه داشته باشد.
تردمیل ظرفیت و گنجایش وزنی خاص خود را دارد،
بنابراین وزن فرد استفاده کننده از این وسیله ورزشی باید به اندازه ظرفیت تردمیل باشد.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی قم میخواهیم درباره نکات مهم پیش از استفاده از تردمیل صحبت کنیم.

نکات مهم پیش از استفاده از تردمیل

بعضی‌ها فکر می‌کنند چون تردمیل گوشه اتاق‌شان قرار گرفته، می‌توانند به محض این ‌که اراده کردند، روی آن بروند و مشغول ورزش شوند، غافل از این‌که ورزش کردن، آمادگی می‌خواهد و پیش از آن باید بدنتان را حسابی گرم و آماده کنید.
قبل از استفاده از تردمیل مانند سایر ورزش‌ها حتما باید بدن را گرم کنید. افرادی که از این وسیله در خانه های خود به منظور دست یابی به سلامتی استفاده می کنند ابتدا برای شروع باید دستگاه را در شیب صفر درجه قرار دهند.
پس از استفاده از تردمیل نیز باید پیاده روی آرام بروی دستگاه داشته و سپس دستگاه را به طور کامل قطع کنند.

روزی چندبار روی تردمیل برویم؟

چون دستگاه تردمیل در باشگاه‌ها یا خانه‌ها قرار دارد و همیشه در دسترس است و هر ساعتی از روز می‌توان از آن استفاده کرد، شاید این پرسش برای ما پیش بیاید که چند مرتبه در روز می‌توان روی تردمیل رفت و چند دقیقه می‌توان مشغول ورزش شد؟

به طور کلی توصیه می‌شود برای حفظ سلامت، پنج روز در هفته و هر بار حداقل ۳۰ دقیقه ورزش ‌های هوازی انجام دهید. بنابراین اگر کسی ورزشکار حرفه‌ای نباشد و بیش از حد در روز ورزش کند، نه تنها کاری به نفع سلامتش نکرده، بلکه احتمال بروز آسیب ‌ها را نیز افزایش داده است. استفاده از تردمیل هم محدودیت‌هایی دارد و استفاده بیشتر به معنای فواید بیشتر نیست. توصیه می‌شود با توجه به هدفی که دارید، مدت و شدت ورزش را تعیین و طبق آن از تردمیل استفاده کنید.

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی قم

آشنایی بیشتر با نیکارو

لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین کلاس ماساژ قم
معرفی بهترین کلاس بازیگری قم
معرفی بهترین کلاس خوشنویسی قم
معرفی بهترین کلاس خیاطی قم
معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری قم
معرفی بهترین مرکز مشاوره قم
معرفی بهترین کلاس موسیقی قم
معرفی بهترین کلاس پینگ پنگ قم
معرفی بهترین کلاس اسکیت قم
معرفی بهترین کلاس یوگا قم
معرفی بهترین کلاس شنا قم
معرفی بهترین کلاس شطرنج قم
معرفی بهترین کلاس کامپیوترقم
معرفی بهترین کلاس کنکور قم
معرفی بهترین کلاس عربی قم
معرفی بهترین کلاس زبان فرانسه قم
معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی قم
معرفی بهترین کلاس قرآن قم
معرفی بهترین کلاس حسابداری قم
معرفی بهترین کلاس فوتبال قم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

close

سلام
اگر دنبال کلاس خاصی هستید نام و نام خانوادگی، تلفن و نام کلاس را با کلیک روی دکمه نارنجی پایین ثبت کنید. در اولین فرصت با شما تماس میگیریم.