معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شهرکرد

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شهرکرد

میخواهیم در این مطلب به معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شهرکرد بپردازیم. پس تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

نوشیدن قهوه پیش از تمرینات ورزشی چه تاثیری دارد؟

وقتی قهوه به شکلی درست مصرف شود می‌تواند ابزاری در جهت افزایش سلامتی و تناسب‌اندام باشد . در کنار اخطارهای مبتنی بر منع مصرف قهوه ، عقاید متضاد آن نیز توجه انسان را به خود جلب می‌کند ، مطالبی که کسی نتوانسته جزئیات ارائه شده در آن را رد کند .

به رغم این عقاید متضاد هنوز می‌توانم بگویم که از نوشیدن قهوه‌تان با کمترین احتمال خطر لذت ببرید . حتی می‌توانید با تغییرات جزئی در نحوه‌ی نوشیدن قهوه‌ از فواید ارزشمند این عادت خود بهره‌مند شوید .

وقتی قهوه به شکلی درست مصرف شود می‌تواند ابزاری در جهت افزایش سلامتی و تناسب‌اندام باشد . در کنار اخطارهای مبتنی بر منع مصرف قهوه ، عقاید متضاد آن نیز توجه انسان را به خود جلب می‌کند ، مطالبی که کسی نتوانسته جزئیات ارائه شده در آن را رد کند .

به رغم این عقاید متضاد هنوز می‌توانم بگویم که از نوشیدن قهوه‌تان با کمترین احتمال خطر لذت ببرید . حتی می‌توانید با تغییرات جزئی در نحوه‌ی نوشیدن قهوه‌ از فواید ارزشمند این عادت خود بهره‌مند شوید .

برخلاف تصورات عمومی درباره افزایش فشار خون با نوشیدن قهوه ، قهوه دارای فواید عملکرد خاصی است .

بر اساس تحقیقاتی که روی ورزشکاران اسپانیایی انجام شد ، ورزشکارانی که قبل از تمرین‌شان قهوه نوشیدند ، ۱۵ درصد کالری بیشتری نسبت به ورزشکارانی که قهوه ننوشیدند ، سوزاندند . دوز مصرفی کافئین در این ورزشکاران برابر با ۴/۵ میلی‌گرم کافئین به ازای هر کیلوگرم از وزن‌شان بود .

بنابراین قهوه می‌تواند متابولیسم شما را تا ۲۰ درصد افزایش دهد . علاوه بر افزایش متابولیسم ، نوشیدن قهوه مزایای دیگری هم می‌تواند داشته باشد.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شهرکرد میخواهیم درباره یکی دیگر از مزایای نوشیدن قهوه صحبت کنیم.

کاهش درد و بهبود استقامت

طبق تحقیقاتی که در دانشگاه ایلینویز انجام شد، دو یا سه فنجان قهوه یک ساعت قبل از تمرین ، درد عضلانی را  تا ۴۸ درصد کاهش می‌ دهد . این کاهش درد به شما این امکان را می ‌دهد که شدت تمرینات‌ تان را بالاتر برده و سخت‌تر تمرین کنید. علاوه بر این کافئین عملکرد ورزشی را بیش از ۱۱ درصد افزایش می ‌دهد که به نظر می ‌رسد این افزایش به خاطر کم‌ تر شدن استرس باشد.

حفظ عضلات

قهوه مکانیسمی را در مغز شما ایجاد می ‌کند که عامل رشد به نام فاکتور neuromotor در مغز آزاد می‌شود. بدون این فاکتور، ماهیچه‌ های شما مثل موتور بدون احتراق است. بنابراین قهوه از این طریق به حفظ بافت عضلانی شما کمک می ‌کند .

ارتباط ذهن و عضلات بهتر

حرکات شما نتیجه انقباض عضلات مختلف بدن شماست . این انقباضات عضلانی ناشی از سیگنال هایی است که توسط مغز شما به این عضلات ارسال می شود. بدنسازان از طریق انقباض عضلات فعال مورد استفاده در هنگام تمرین از این مزیت استفاده می کنند . این عمل ارتباط بین مغز و عضلات را بهبود می بخشد، که منجر به قدرت بیشتر عضلات و افزایش دستاوردهای طولانی مدت عضلات می شود .

شما می توانید با کمک کافئین از مزایای ارتباط ذهن و ماهیچه استفاده کنید . یک مطالعه نشان داده است که کافئین می تواند فعالیت داوطلبانه عضله و حداکثر فعالیت در یک عضله را افزایش دهد . این امر منجر به پیشرفت چشمگیر در حرکات و تمرین های ایزومتریک می شود.

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شهرکرد
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شهرکرد

آشنایی بیشتر با نیکارو

لینک مرتبط :

معرفی بهترین کلاس موسیقی شهرکرد
معرفی بهترین کلاس رانندگی شهرکرد
معرفی بهترین کلاس بازیگری شهرکرد
معرفی بهترین کلاس فوتبال شهرکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *