معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج

تصمیم داریم در این مطلب به معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج بپردازیم. پس تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

در مطلب دیگری درباره نحوه انجام تمرینات با بوسوبال صحبت کردیم
اما در این مطلب تصمیم داریم درباره فواید تمرین با بوسوبال
و اینکه تمرین با بوسوبال برای چه کسانی مناسب است صحبت کنیم.

تمرین با بوسوبال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌ خواهند عضلاتشان را تقویت کنند
و به تعادل و انعطاف‌ پذیری برسند،
این ورزش شما را به نتیجه دلخواهتان می ‌رساند.
هنگامی که روی توپ می ‌ایستید و حرکات را انجام می ‌دهید مدام در حال تکان خوردن هستید.
این حالت سبب انقباض عضلات و افزایش تعادل بدن شده
و در نتیجه بدن به سمت کالری ‌سوزی هدایت می‌ شود.
در واقع هنگام ورزش با این توپ بیشتر عضلات بدن درگیر تمرینات می‌ شوند
و همین موضوع به شما کمک می ‌کند در مدت زمان کوتاه‌ تری کالری بیشتری بسوزانید.

از این رو تمرینات با بوسوبال برای افرادی که می‌ خواهند به اندام متناسب و وزن دلخواهشان برسند هم مفید است.
علاوه بر این می‌ توانید بوسو را به تنهایی در کنار ورزش ‌هایی مانند TRX و بدنسازی هم انجام دهید.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج میخواهیم درباره فواید تمرین با بوسوبال ورزشی صحبت کنیم.

فواید تمرین با بوسوبال ورزشی

به هنگام استفاده از این وسیله ورزشی، خواهید دید
که تمریناتی که پیش از این کاملاً انجام آنها برای شما ساده بوده،
به درجه ای از سختی می رسند که برای انجام آن بدون اینکه از روی توپ به پایین بیفتید،
مجبور به استفاده از بسیاری از عضلات بدن خود میشوید.

بوسوبال را می توان در تمرینات مختلف ورزشی و کلاس‌ های آموزشی متفاوت مورد استفاده قرار داد.

در صورتی که تصمیم به خرید بوسوبال دارید، بایستی ابتدا نسبت به مزایا و حتی معایب این وسیله ورزشی به خوبی اطلاعات داشته باشید.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج میخواهیم درباره مزایای استفاده از بوسوبال صحبت کنیم.

مزایای استفاده از این وسیله ورزشی جالب، عبارتند از:

1- تقویت قدرت و پایداری بدن

تمرینات بوسوبال قدرت هسته میانی و قدرت کلی بدن شما را افزایش داده و باعث بهبود انعطاف پذیری، پایداری و تعادل در بدن شما می شود.

به دلیل نوع خاص طراحی این وسیله ورزشی و نا پایداری آن؛ تقریبا هر نوع ورزشی که با آن انجام می دهید بر روی هسته بدن شما تاثیر می گذارد، حتی اگر خودتان آن را حس نکنید.

2- پیشگیری از برخی آسیب دیدگی ها در بدن

انجام حرکات ورزشی بر روی سطوح ناپایدار موجب تقویت عضلات پایدار ریز می شود. در حالی که اگر همین حرکات را روی زمین صاف انجام دهید، عمده تمرکز تاثیر گذاری آن، بر روی گروه عضلات اصلی خواهد بود.

تقویت این عضلات ریز باعث می شود که هنگامی که مجدداً تصمیم به انجام حرکات ورزشی بر روی سطوح مسطح داشته باشید؛ عضلات مذکور نیز درگیر شوند.

همین مسئله باعث می‌شود تا از آسیب دیدگی عضلات ریز در بدن خود، با تقویت به موقع آن ها، جلوگیری نمایید.

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی سنندج

آشنایی بیشتر با نیکارو

لینک مرتبط :

معرفی بهترین کلاس کنکور سنندج
معرفی بهترین کلاس زبان سنندج
معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری سنندج
معرفی بهترین کلاس رانندگی سنندج
معرفی بهترین کلاس فوتبال سنندج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

close

سلام
اگر دنبال کلاس خاصی هستید نام و نام خانوادگی، تلفن و نام کلاس را با کلیک روی دکمه نارنجی پایین ثبت کنید. در اولین فرصت با شما تماس میگیریم.