campain
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه

تصمیم داریم در این مطلب به معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه بپردازیم. پس تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

در مطلب دیگری درباره انواع حرکات پلانک صحبت کردیم و در این مطلب تصمیم داریم مزایای تمرین

مزایای تمرین پلانک

  • افزایش استقامت عضلات مرکزی
  • بهبود تعادل و موقعیت بدن
  • محافظت از کمر و جلوگیری از صدمات
  • بهبود تمرکز و تنفس
  • انجام حرکت پلانک وضعیت بدن را بهتر می کند

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه میخواهیم درباره نحوه انجام حرکت پلانک صحبت کنیم.

چگونه حرکت پلانک را انجام دهیم؟

در ابتدا دو سوال پیش می آید:
برای چه مدتی می توانید حرکت پلانک را نگه دارید؟
روزانه چند ست پلانک را می توانید انجام دهید؟

در پاسخ باید گفت این موضوع بستگی به سطح آمادگی جسمانی شما دارد. هدف اصلی نگه داشتن پلانک است ( و یا تکمیل دیگر انواع حرکات پلانک ) برای ۱ دقیقه ، ۹۰ ثانیه و در نهایت ۲ دقیقه.

اگر شما ورزشکار مبتدی هستید ، می توانید به مدت ۲۰ الی ۳۰ ثانیه در حالت پلانک بمانید.

زمانی که می توانید حرکت پلانک را برای ۱ دقیقه به طور مداوم نگه دارید ، آمادگی لازم برای انجام انواع حرکات پلانک را به دست آورده اید.

در صورت لازم برای استراحت زانوی خود روی زمین بگذارید و فشار را روی دست / مچ دست خود قرار دهید.

یکی از موثرترین راه های افزایش قدرت عضلات مرکزی در کنار انجام دادن تمرینات مربوط به کل بدن ، انجام حرکت پلانک است. به مدت ۲۰ ثانیه حرکت را با شدت بالا انجام دهید ، ۱۰ ثانیه استراحت کرده و دوباره روند را ۱ الی ۳ بار تکرار کنید.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه میخواهیم تکنیک های کلی برای انجام حرکات پلانک را بیان کنیم.

تکنیک های کلی در انجام حرکات پلانک

به منظور تقویت موثر و بی خطر نیم تنه خود ، خیلی مهم است که یاد بگیرید چگونه حرکت پلانک را انجام دهید. در این بخش چگونگی انجام حرکت پلانک برای دستیابی به نتیجه مطلوب را برایتان توضیح می دهیم :

فرم مناسب حرکت پلانک بدین معناست که عضلات مرکزی بدن شما درگیر باشد. کمر شما باید صاف قرار بگیرند.

مطمئن شوید که آرنج شما زیر شانه هایتان و هم خط با مچ دستتان قرار گیرد.

سینه شما باید رو به جلو باشد. مراقب باشید باسن شما بیش از حد به سمت بالا نرود. همچنین باید مراقب باشید که کمرتان خم نشود تا شکمتان به سطح زمین برخورد کند. عضلات شکم را محکم نگه دارید و در طول حرکت دم و بازدم ( بیرون دادن و به داخل کشیدن نفس ) باید به صورت متناوب و مکرر انجام شود.

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی ارومیه

آشنایی بیشتر با نیکارو

لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین کلاس سوارکاری ارومیه
معرفی بهترین کلاس اسکیت ارومیه
معرفی بهترین کلاس شنا ارومیه
معرفی بهترین کلاس موسیقی ارومیه
معرفی بهترین کلاس رانندگی ارومیه
معرفی بهترین کلاس کنکور ارومیه
معرفی بهترین کلاس کامپیوتر ارومیه
معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی ارومیه
معرفی بهترین کلاس آشپزی ارومیه
معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری ارومیه
معرفی بهترین باشگاه بیلیارد ارومیه
معرفی بهترین کلاس فوتبال ارومیه
معرفی بهترین کلاس ماساژ ارومیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

close

سلام
اگر دنبال کلاس خاصی هستید نام و نام خانوادگی، تلفن و نام کلاس را با کلیک روی دکمه نارنجی پایین ثبت کنید. در اولین فرصت با شما تماس میگیریم.