جایگاه ارزیابی حسی محصولات غذایی در رضایت مشتری و توسعه بازار|وبینارهای تخصصی هفته پژوهش | نیکارو
campainAllertcampainAllert

سلام
اگر دنبال کلاس خاصی هستید نام و نام خانوادگی، تلفن و نام کلاس را با کلیک روی دکمه نارنجی پایین ثبت کنید. در اولین فرصت با شما تماس میگیریم.

 جایگاه ارزیابی حسی محصولات غذایی در رضایت مشتری و توسعه بازار جایگاه ارزیابی حسی محصولات غذایی در رضایت مشتری و توسعه بازار

 جایگاه ارزیابی حسی محصولات غذایی در رضایت مشتری و توسعه بازار

تعداد جلسات:
1
روزهای برگزاری:چهارشنبه
زمان برگزاری:
18:00 الی 19:00
مهلت ثبت نام:
تمام شده !
ثانیهدقیقهساعتروز
افزودن به مورد علاقه ها
توضیحات دوره:
63

انتقال تجربیات پژوهشی/فناوری جایگاه ارزیابی حسی محصولات غذایی در رضایت مشتری و توسعه بازار

برای ورود مستقیم به اتاق 👈 کلیک کنید

سخنران: دکتر سمیرا یگانه زاد

برگزارکننده:  موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر
نام آموزشگاه:وبینارهای تخصصی هفته پژوهش
امکان پرداخت قسطی:ندارد
قیمت دوره:رایگان
قابل پرداخت:

رایگان

کپی شد!