لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های بسکتبال در شهر مشهد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه بسکتبال

بسکتبال یک ورزش گروهی، رقابتی و هیجان انگیز است که ریشه آن به آمریکا برمی‌گردد و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. بسکتبال را مشابه والیبال می‌توان ورزش قد بلندها دانست. البته این موضوع به این معنا نیست که افراد دارای قد کوتاه نمی‌توانند بسکتبال بازی کنند، اما برای موفقیت در این ورزش و رفتن به سطوح حرفه‌ای، داشتن قد بلند فراتر از یک مزیت است. انجام ورزش بسکتبال در سنین رشد کودک و نوجوان، به دلیل دارا بودن حرکات پرشی، به آنان کمک می‌کند تا افزایش قد داشته باشند. میانگین قدی بازیکنان مطرح بسکتبال در دنیا، حدود 2 متر است! البته این بدین معنا نیست که تمام بسکتبالیست‌های جهان 2 متر قد دارند، بلکه بعضا بازیکنانی مانند ماگزی باگز با 160 سانتی متر نیز توانستند در مسابقات جهانی بدرخشند. (به طور کلی حداقل قد مناسب برای بسکتبال در سطوح بین المللی، قد 180 برای خانم‌ها و 195 برای آقایان است. البته برای سنین کمتر بالطبع این عدد کمتر خواهد بود). در صورتی که به ورزش بسکتبال علاقمند هستید،  بهترین راه، ثبت نام در یک باشگاه بسکتبال حرفه‌ای با مربیان خوش سابقه است. به مرور زمان و با تمرین مستمر می‌توانید در این ورزش تیمی جذاب پیشرفت کنید.

معیارهای انتخاب کلاس بسکتبال

برای انتخاب یک باشگاه بسکتبال خوب باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید، در غیر این صورت نه تنها ممکن است هزینه زیادی صرف کنید و یادگیری کافی نداشته باشید، بلکه امکان بروز آسیب یا مشکلات سلامتی نیز برای شما وجود دارد. به همین خاطر بسیار مهم است که در انتخاب کلاس بسکتبال، موارد خاصی را مد نظر قرار دهید. یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب کلاس بسکتبال، توجه به مربیان مجموعه است. آیا یک مدرسه بسکتبال از مربیان حرفه‌ای و با سابقه بهره می‌برد؟ آیا این مربیان سر تمرینات حضور دارند یا کار را به دستیارانشان می‌سپارند؟ به ازای چه تعداد ورزشکار یک مربی یا دستیار وجود دارد؟  حتما در انتخاب یک باشگاه بسکتبال خوب به این موضوع توجه کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، وجود کادر درمان حین تمرین است تا در صورت بروز آسیب، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند. مورد مهم دیگر داشتن تیم است. بسیاری از باشگاه‌های بسکتبال تیم‌های قوی دارند یا با برگزاری آزمون‌های انتخابی، شاگردان با استعداد را به تیم‌های ملی معرفی می‌کنند، اما تمام مدارس بسکتبال این کار را انجام نمی‌دهند. علاوه بر این موارد، موضوعاتی مانند زمان‌بندی کلاس‌ها، موقعیت مکانی، شرایط و امکانات سالن بسکتبال، و مدیریت مجموعه از معیارهای انتخاب کلاس بسکتبال است.

معرفی بهترین باشگاه‌ بسکتبال

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های بسکتبال پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های بسکتبال که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. مدارس بسکتبال معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های بسکتبال در مشهد

پیدا کردن بهترین باشگاه بسکتبال در مشهد میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

شهریه کلاس بسکتبال

شهریه کلاس بسکتبال در شهرهای مختلف متفاوت است. از سوی دیگر امکانات باشگاه بسکتبال، برند بودن مجموعه، داشتن یا نداشتن تیم، سطح آموزش از مبتدی تا حرفه‌ای، تعداد جلسات و رزومه مربیان در تعیین هزینه کلاس بسکتبال نقش دارد. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس بسکتبال از حدود 800 هزار تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 2 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. البته این شهریه غالبا در مورد باشگاه‌های بسکتبال برند که دارای تیم‌های قوی هستند صدق می‌کند. در صورتی که هدفتان از ثبت نام در کلاس بسکتبال صرفا سرگرمی است و به دنبال یادگیری حرفه‌ای این ورزش نیستید، می‌توانید از مدارس بسکتبال با هزینه پایین‌تر استفاده کنید. این هزینه در شهرهای کوچک‌تر به مراتب کمتر است.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های بسکتبال در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس بسکتبال را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

آیا بسکتبال باعث افزایش قد میشود؟

show answershow answer

کلاس های آموزش بسکتبال چه اهدافی را دنبال میکنند؟

show answershow answer

کلاس بسکتبال کودکان در مشهد چگونه است؟

show answershow answer

دوره های آموزش بسکتبال به چه صورت می باشد؟

show answershow answer

آیا در آموزشگاه های بسکتبال لباس و تجهیزات بسکتبال اجباری است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...