کلاس آموزش روبیک در تهران

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی کلاس آموزش روبیک در مشهد بپردازیم. تاانتها با ماهمراه باشید.

معرفی اجمالی روبیک

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال 1974 توسط یک مجسمه ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ” مکعب جادویی ” است که توسط مخترع آن نام گذاری شده است.

در هر مکعب روبیک کلاسیک 6 وجه و در هر وجه 9 تکه و هر وجه دارای یک رنگ است، در نتیجه کلاً دارای 6 رنگ (رنگ بندی سنتی: سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی، و سبز) است. گفته می‌شود این مکعب دارای 43 تریلیون جایگشت (تعداد ترکیب‌های ممکن برای موقعیت رنگ‌ها) است.

مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می‌دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ‌های دیگر را به هم ریخت، و هدف از بازی این است که تمام رنگ‌های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند.

برای مطالعه بیشتر در زمینه روبیک و فواید اموزش آن به مقاله فواید یادگیری مکعب روبیک مراجعه کنید.

کلاس آموزش روبیک در تهران

نکات مهم هنگام خرید مکعب روبیک

اندازه محصول: یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید مکعب روبیک باید به آن توجه کنید، سایز مناسب این وسیله سرگرم کننده و مهیج با اندازه کف دست و انگشتان شما می باشد؛ زیرا تنها در صورتی می توانید موفق به درست کردن مکعب های رنگی بهم ریخته بر روی آن شوید که در ابتدا بتوانید محصول را به درستی در بین دستانتان بگیرید.

وزن مکعب: مورد بعدی در خصوص خرید مکعب روبیک توجه به وزن آن است. برای این منظور توصیه می کنیم محصول را در دست گرفته و خودتان از سنگینی و یا سبکی آن اطمینان حاصل کنید.

مدل آن: همانطور که شما نیز از آن مطلع هستید، امروزه مکعب های روبین در طرح ها و مدل های مختلفی همچون: هرمی، کروی، چند ضلعی، مگامینکس و غیره در بازار موجود می باشد و این شما هستید که باید در بین تمامی این مدل های مختلف، بهترین گزینه را برای خود و یا به عنوان هدیه برای دوستانتان انتخاب نمایید.

نوع محصول: استانداردترین نوع مکعب روبیک همان مکعب های ۳×۳ هستند که خوب با گذشت زمان و استقبال بیشتر کاربران از این نوع وسیله سرگرم کننده و آموزشی، کمپانی های دیگر شروع به ساخت محصولات دیگری در سایزهای مختلفی از ۲×۲ گرفته تا ۸×۸ و حتی بزرگتر نیز کرده اند و این شما هستید که باید با توجه به سطح مبتدی و یا حرفه ای بودن خود اقدام به خرید یک نوع از این محصولات نمایید.

تجهیزات جانبی: با توجه به برجسته شدن بازی مکعب روبیک در دنیا، کمپانی های مختلف شروع به ساخت و ساز تجهیزات جانبی فراوانی برای این مکعب دوست داشتنی کردند که شاید بد نباشد شما نیز در هنگام خرید مکعب روبیک مدنظرتان به این تجهیزات جانبی که شامل: پد و پایه نگهدارنده، کیف مخصوص حمل، تایمر زمانی ویژه، روغن روان کننده و دیگر مواردی از این دست می باشد نیز توجه داشته باشید.

کلاس آموزش روبیک در تهران

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی