لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های کامپیوتر و حسابداری در شهر کرمانشاه

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری 

کامپیوتر و حسابداری یکی از رشته های پرطرفدار در بازار ایران است، به طوری که اکثر فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها می‌توانند به سرعت وارد بازار کار شوند و درآمد خوبی کسب کنند. البته برای فعالیت در رشته‌های کامپیوتر و حسابداری لزوما نیاز به تحصیلات دانشگاهی نیست و شما می‌توانید با گذراندن دوره کامپیوتر یا حسابداری در آموزشگاه‌های معتبر، برای ورود به بازار کار آماده شوید. اگر به کامپیوتر یا حسابداری علاقه دارید و می‌خواهید وارد بازار کار شوید، گام اول ثبت نام در یک آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری معتبر است.

معرفی بهترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های کامپیوتر و حسابداری معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره های در حال برگزاری، شهریه دوره های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری در کرمانشاه

آموزشگاه‌های کامپیوتر و حسابداری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارند و در پایان دوره به شما مدرک معتبر ارائه می‌دهند. بسیاری از موسسات نیز به شما تضمین اشتغال یا معرفی به بازار کار می‌دهند، اما بهتر است فریب این تبلیغات را نخورید! گرچه ممکن است برخی آموزشگاه‌ها پس از پایان دوره شما را به بازار کار معرفی کنند، اما در بیشتر موارد این اتفاق نمی‌افتد. پس بهتر است به جای تمرکز روی این تبلیغات، به دنبال یک آموزشگاه معتبر با اساتید مسلط و حرفه‌ای باشید. چرا که در این صورت می‌توانید مهارت کسب کنید و بدون نیاز به کمک دیگران وارد بازار کار شوید. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری در کرمانشاه را مشاهده کنید، نظرات کاربران را بخوانید، از امکانات و تجهیزات آموزشگاه با خبر شوید، گالری تصاویر آموزشگاه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

شهریه کلاس کامپیوتر و حسابداری

کلاس کامپیوتر و حسابداری در بسیاری از موسسات در قالب پکیج آموزشی ارائه می‌شود. برخی موسسات نیز کلاس را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. دوره‌های آنلاین و پکیج‌های آموزشی معمولا قیمت نسبتا مناسبی دارند، اما در مقایسه با دوره‌های حضوری کیفیت کمی پایین تر است. با این حال برای افرادی که مشغله زیادی دارند و ترجیح می‌دهند در زمان‌های آزاد یادگیری داشته باشند، این دوره‌ها مناسب‌تر است. قیمت پکیج‌های آنلاین آموزش کامپیوتر بسته به موضوعی که آموزش داده می‌شود (ورد، پاورپوینت، فتوشاپ، شبکه، برنامه نویسی و …) از حدود 300 هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 1 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. شهریه کلاس کامپیوتر حضوری معمولا به مراتب بالاتر است و از حدود 1 میلیون تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 3 میلیون تومان نیز برسد. این هزینه برای موسساتی که آزمون‌های بین‌المللی برگزار می‌کنند و مدارک جهانی ارائه می‌دهند، می‌تواند به مراتب بالاتر باشد و حتی تا 15 میلیون تومان نیز برسد! این دوره‌ها برای افرادی مناسب است که قصد مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی یا آمریکا را دارند.

بر خلاف دوره‌های کامپیوتر، کلاس حسابداری معمولا به صورت حضوری برگزار می‌شود و دوره‌های آنلاین حسابداری متقاضی کمتری دارند. شهریه کلاس حسابداری از 1.5 میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی موسسات به 8 تا 10 میلیون تومان نیز می‌رسد. گرچه این مبالغ سنگین است، اما بسیاری از آموزشگاه‌های کامپیوتر و حسابداری شرایط پرداخت اقساطی را برای مهارت آموزان فراهم می‌آورند.

بازار کار کامپیوتر و حسابداری 

حسابداری و کامپیوتر از آن مشاغلی هستند که در تمامی کسب‌وکارها و سازمان‌های تجاری اهمیت بسیار زیادی دارند. تقریبا می‌توان گفت هر سازمان دولتی یا شرکت خصوصی به حسابدار و مهندس کامپیوتر نیاز دارد. البته کسب و کارهایی که بیش از اندازه کوچک هستند، احتمالا به طور دستی می‌توانند کارهای خود را مدیریت کنند، اما به محض اینکه یک شرکت کمی رشد کند، به این دو تخصص نیاز پیدا خواهد کرد. با وجود اینکه اپلیکیشن‌های مختلف بسیاری از کارها را تسهیل می‌کنند، اما هنوز راهی طولانی تا جایگزینی حسابداران یا مهندسان کامپیوتر با این نرم‌افزارها وجود دارد. بنابراین، بازار کار کامپیوتر و حسابداری، حداقل تا چند دهه‌ی آینده، همچنان داغ خواهد بود.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های کامپیوتر و حسابداری را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...