لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های موسیقی در شهر اصفهان

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه موسیقی 

موسیقی هنر بیان احساسات و انتقال آن به دیگران از طریق اصوات و آوا هاست. موسیقی در میان 7 هنر اصلی در جایگاه اول قرار دارد. گرچه برخی افراد طراحی و نقاشی و را در جایگاه اول قرار می‌دهند، اما غالب هنرمندان بر این باورند که موسیقی اصلی‌ترین هنر دنیاست. امروزه بسیاری از افراد از سنین پایین شروع به یادگیری هنر از جمله هنر موسیقی می‍کنند. گرچه هرگز برای یادگیری دیر نیست و شما می‌توانید در هر سنی برای یادگیری موسیقی اقدام کنید. در صورتی که تمایل به یادگیری این هنر محبوب دارید، در گام اول باید در یک آموزشگاه موسیقی خوب و معتبر ثبت نام کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه موسیقی 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه موسیقی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های موسیقی معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کلاس‌های موسیقی و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان

آموزشگاه‌های موسیقی بسیاری در شهرهای مختلف ایران فعالیت دارند. آموزشگاه‌های مطرح و نسبتا بزرگ به آموزش سازهای مختلف سنتی و مدرن می‌پردازند و حتی ممکن است کلاس آواز هم برگزار کنند. در حالی که آموزشگاه‌های کمتر شناخته شده که اساتید کمتری دارند، سازهای محدودتری را آموزش می‌دهند. بسیار مهم است که ابتدا علاقه خود را کشف کنید و ببینید به چه سازی علاقه دارید، سپس آموزشگاهی را انتخاب کنید که از اساتید سرشناس و حرفه‌ای برای آموزش ساز مورد نظر استفاده می‌کند. 

با توجه به هزینه‌های سنگین آموزش موسیقی، بسیار مهم است که بهترین آموزشگاه موسیقی در مشهد را پیدا کنید تا متناسب با هزینه‌ای که می‌کنید، یادگیری داشته باشید. به همین دلیل ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان را مشاهده کنید، نظرات کاربران را درباره دوره‌های برگزار شده بخوانید، در رابطه با رزومه اساتید مجموعه اطلاعات کسب کنید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های موسیقی در اصفهان را مشاهده کنید:

شهریه کلاس موسیقی

شهریه کلاس موسیقی از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر و حتی از یک استاد به استاد دیگر متفاوت است. این موضوع مخصوصا در رابطه با کلاس خصوصی بسیار پر رنگ است و برخی اساتید به ازای 30 دقیقه کلاس خصوصی مبلغی می‌گیرند که برق از سرتان می‌پرد! با این حال شهریه کلاس‌های گروهی و نیمه خصوصی به مراتب مناسب‌تر است. 

از سوی دیگر شهریه کلاس موسیقی بسته به سازی که انتخاب می‌کنید و تعداد جلسات متفاوت خواهد بود. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس موسیقی از حدود 1 میلیون تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 5 میلیون تومان یا بیشتر به ازای کلاس‌های گروهی برسد. در مورد کلاس‌های خصوصی هیچ عدد مشخص و ثابتی وجود ندارد و اساتید بر اساس میزان تجربه و سلیقه شخصی نرخی را برای آموزش و تدریس خصوصی موسیقی تعیین می‌کنند.

انواع کلاس موسیقی

کلاس موسیقی از منظر انواع ساز به چهار دسته تقسیم می‌شود:

  • سازهای زهی یا سیمی: گیتار، ویولن، سنتور و سه تار نمونه‌هایی از سازهای سیمی هستند.
  • سازهای کوبه ای: دف، تنبک، کاخن، درامز و هنگ درام و از جمله سازهای کوبه ای هستند.
  • سازهای کلاویه ای یا کلید دار: پیانو، آکاردئون، ارگ، کالیمبا و سازهای مشابه در این گروه قرار می‌گیرند.
  • سازهای بادی: نی، سازدهنی، کلارینت و فلوت نمونه‌هایی از سازهای بادی می‌باشند.

کلاس آواز نیز در زمره کلاس‌های موسیقی قرار می‌گیرد و به سه گروه آواز کلاسیک، آواز سنتی و آواز پاپ تقسیم می‌شود.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه موسیقی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

هزینه کلاس موسیقی در اصفهان چقدر است؟

show answershow answer

بهترین ساز برای شروع موسیقی کودکان چیست؟

show answershow answer

چگونه ساز مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

show answershow answer

آموزش هر ساز چه مدت طول می‌کشد؟

show answershow answer

یادگیری موسیقی برای چه کسانی مفید است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...